Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - KalPa 29.3.2023 | 5. Puolivälierä

Status
Viestiketju on suljettu.

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 497
Masin-Niku ollut tänään paras ja eniten pelannut pakkipari. Nikun peli edelleen jämäkkää, ei vuoda omiin jos nyt ei peli rakennukaan ok. Mistä tuo Niku-antipatia kumpuaa?
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 449
Vaikea käsittää tätä, mutta Kalpa on oikeasti parempi tästä parista. Ilveksen pelissä ei ole mitään järkeä, pusketaan koko ajan yksin tai muuten alivoimaisena. Toisaalta Kalpa pääsee jatkuvasti ylivoimahyökkäyksiin. Mä en ymmärrä miten tämä on edes mahdollista että tämä joukkue on näin päin persettä valmennettu.

Toivottavasti ensi kaudella jotain ihan muuta kuin tätä Pennasen ja Merikiven ym. prosenttikiekkoa. Ihan helvetin tylsää peliä ollut koko kausi, ja ihan ansaitusti ollaan lähdössä lauluun kun mitään lääkettä Kalpan peliin ei keksitä.

Henkisestä puolesta en viitsi edes sanoa mitään. Tai no sanotaan nyt sen verran että kuvaavaa on se, että aina kun ollaan päästy johtoon alkaa saatananmoinen pelkääminen ja passivoituminen. Lopputuloksena kaveri laittaa vilkun päälle ja menee ohi. Kai sekin jostain kertoo.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 736
Kyllä tähän tarvittaisiin pieni ihme ja uusi Ripa viemään meidät kahden maalin tappioasemasta voittoon (kuten -85). Tosin näillä virhemäärillä Kalpa tekee joka erään 2 maalia lisää.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Olisi metkaa lukea palstaa jos pennaska olisikin vielä ensi kauden.

Joo. On tullut selväksi että tämä on teikäläisen palstahistorian ihanin päivä kun Ilves putoaa Pennasen kädettömyyteen
 

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
551
OK nyt riitti. Ilves-hockey Oy saa mun puolesta mennä konkurssiin. Mulle tää firma on kuollut. Ylläpito saa poistaa käyttäjätilini, mieluummin heti. Itse sitä ei kai pysty poistamaan. Jaksuja kaikille :p:p:p:p:p:p
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 682
KalPa vie, Ilves vikisee. Selittelyt pois ei mitään jakoa. Toisella peli-ilo !!!!, toisella katse alhaalla, pelokkaina.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 880
IMG_4149.jpeg
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 188
OK nyt riitti. Ilves-hockey Oy saa mun puolesta mennä konkurssiin. Mulle tää firma on kuollut. Ylläpito saa poistaa käyttäjätilini, mieluummin heti. Itse sitä ei kai pysty poistamaan. Jaksuja kaikille :p:p:p:p:p:p
Mitään tärkeää emme menetä. Illan hienoin uutinen.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 497
2-4 tilanteessa likka totesi, että ”lähdetään ja tullaan sitten taas ensi kaudella”

Aika moni muu tuli samaan tulokseen
Kyllä kestää pitkälle ensi kautta ennen kuin takaisin tulen
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Ilveksessä ei ole ketään helvetin hyvää!
Mitä enemmän joukkue uusiutuu, sitä parempi.
Nyt on nähty että pelitavan uusiuduttava, vsi nouseeko pelaajabudjetti paljonkin?

Palkintona kaudesta PennASKA maajoukkueeseen ja otetaan aika paljon taloudellisesti takapakkia tällä putoamisella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös