Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Kalpa 29.11.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Maaliodottoma rumasti Kalpalle, mikä kuvaa kyllä maalipaikkojen määrää. Ilves tosin kaikki hyvät tilanteensa hölmöili aivan seinille. Ikonen yritti syöttää 2vs1 täysin turhaan. Mäntykivi syötti taaksepäin läpiajosta jne.
Vaikka itse maaliodottamasta pidänkin niin on se myös vähän harhaanjohtava. Ikosen syöttö 2vs1 hyökkäyksessä, Ikosen kiekon hukkaaminen läpiajossa ja Mäntykiven taaksepäin syöttö. Näistä kaikista odottama taitaa olla puhdas 0, vaikka sinällään hyviä maalipaikkoja olivatkin.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
KalPan erä oli ja onneks ei takaiskuja kumminka tullu. Tuomariki vois havaita että peli menossa... Ilveksen jäähyt toki aiheellisia.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Miksi menee haastatteluihin kun ei oo mitään sanottavaa, itse kuuntelen mieluummin Konnaa ja Haapalaa.

Koska tietää, että ammattijääkiekkoilijan toimeen kuuluu myös olla valmis haastateltavaksi. Suomi on joukkueensa kapteeni ja Liigan parhaita pelaajia, joten usein pyyntö tulee, (vaikka ihmettelen kyllä, kuinka usein). Se on varmaa, että Suomi ei niihin haastatteluihin hingu :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Mä luulen että olisivat halunneet Konnan haastatteluun, mutta Eemeli etuili jonossa.
Eemelille tyypilliseen tapaan. Aina pakko päästä parrasvaloihin.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Kyllähän Kalpa oli parempi tässä erässä, mutta uskotaan että kääntyy. Kun saadaan kiekonhallinta itselle niin joutuu se Kalpakin jäähyjä ottaan ja Supi-Iksa ratkoo.

Mutta kyllä kotona pitää saada aloitteet itselle vaikka ei Kalpakaan ole huono joukkue vaan top4 tällä hetkellä.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Todella huolimatonta on Ilveksen peli. Kalpa on niin hyvällä jalalla, että näihin kolme metriä ohi meneviin syöttöihin ja ilmaisiin 3-2 hyökkäyksiin ei olisi varaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 365
Langhamer pitää Ilveksen pelissä kiinni. Ilveksellä pahoja ongelmia tulla omista, Kalpa tulee helposti.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 220
Ei tämä oikein hyvältä näytä. KalPan syöttötyöskentely on laadukkaampaa ja saavat tuon kautta pitkiä hyökkäyksiä aikaan. Meidän puolelta Tikan ketju yrittää sytyttää, mutta ei oikein riitä.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
KIRKKOMIES PERKELE PISTEPUTK!!!!!!!!!!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös