Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Kalpa 01.11.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
Vittu mikä jäähy tuokin, Rissanenhan siinä itse piti Parikan mailasta kiinni.

Kehnoa tuomarointia

Laitas mitä sääntökirja sanoo, eihän Lööke siinä maalia päin heittäny vaan kalpalaine sohi sen itse
Kiekko oli Löökellä hallussa, heittää kiekkoa joka kimpoilee (ihan sama mistä) KalPan maaliin --> Ei maalia koska edellinen pelaaja jolla kiekko oli hallussa oli Lööke joka pelasi sitä kädellään.

Täysin oikea tuomio.

Miten toi sääntö menee. Jos menee kädetä maalivahtiin ja siitä omiin. Onko se aina muka hylky.

Hartikainen jäi seisomaan maalin eteen ku hämmästyi sitä että joku Ilveksestä kaatoi ukon
Kalamies ollut tänään enemmän katollaan kuin pystyssä. Ihan lapanen sanon minä.

Surkea on jälleen tuomaroinnin taso. On ihan lottoa mistä vihelletään jäähyjä ja mistä ei. Jääkiekon pelaaminen on tänään kiellettyä mutta selkeitä korkeita mailoja ja estämisiä jää viheltämättä. Kauheita tilanteiden korostamista mitkä piiparit ostaa joka kerta.

Mitenkä niin? Lööke heitti kiekon maalin taakse, ja Törnerbergi löi kiekon kohden Lekkasta joka itse ohjas sen luistimella sisälle?
Juu, löi.. Niimpäs olikin. Taidampa lähteä tästä optikolle.

Kuten @Janko tässä jo sanoikin, niin ihan oikein meni.
Oikea tuomio. Ei kädellä saa pelata kiekkoa maaliin vaikka se menisikin vastustajan kautta sisään.

Vahinkokaatuminen se oli, tai oletan että siitä viimeisestä tilanteesta se tuli. Hartikainen on loistava, toki hänen ei tarvitse pelata kovaa vaan kuhan seisoo paikallaan koska runko on aika vakuuttavan suuri ja voimakas.
Juu mutta ei ki tommosta kovuutta kukaan odota. Kovuutta on oikeen laista ja järkevä pitää kans olla. Jäähyjen ottaminen auta yhtään.

Miten toi sääntö menee. Jos menee kädetä maalivahtiin ja siitä omiin. Onko se aina muka hylky.
On. Koskee myös esimerkiksi puskemalla tehtyä maalia (paitsi Otto Koivulan tapauksessa).

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin