Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Näin vittu naulataan pelit kun on paikka ja se kuuluisa momentum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on meiän tuttu ipa kaukalossa, tunnetta ja tahtoa!Näin vittu naulataan pelit kun on paikka ja se kuuluisa momentum
Surullista, että tämä mahdollistetaan Liigan toimestaSiinä myytiin taas salaojat ja kattoremontit ottamalla maila kainaloon ja selälleen.
Kalpa on kyllä tuossa iljettävyydessä liigan kärkeäSiinä myytiin taas salaojat ja kattoremontit ottamalla maila kainaloon ja selälleen.
Kalakukkojen pelitaktiikkaSiinä myytiin taas salaojat ja kattoremontit ottamalla maila kainaloon ja selälleen.
Eipä ole niistä jälkikäteen annetuista rangaistuksistakaan taas kuulunut mitään sen ekan parin kierroksen jälkeen. En ole toki yllättynyt.Surullista, että tämä mahdollistetaan Liigan toimesta
Kiekko oli Löökellä hallussa, heittää kiekkoa joka kimpoilee (ihan sama mistä) KalPan maaliin --> Ei maalia koska edellinen pelaaja jolla kiekko oli hallussa oli Lööke joka pelasi sitä kädellään.Laitas mitä sääntökirja sanoo, eihän Lööke siinä maalia päin heittäny vaan kalpalaine sohi sen itse
Juu ja se 2 vuoden takainen estämislinjakin vedetty vessasta helvettiin. Olisi kiva nähdä taitoa eikä tätä vitun kädettömien jatkuvaa estämistä.Eipä ole niistä jälkikäteen annetuista rangaistuksistakaan taas kuulunut mitään sen ekan parin kierroksen jälkeen. En ole toki yllättynyt.
Kalamies ollut tänään enemmän katollaan kuin pystyssä. Ihan lapanen sanon minä.Hartikainen jäi seisomaan maalin eteen ku hämmästyi sitä että joku Ilveksestä kaatoi ukon
Juu, löi.. Niimpäs olikin. Taidampa lähteä tästä optikolle.Mitenkä niin? Lööke heitti kiekon maalin taakse, ja Törnerbergi löi kiekon kohden Lekkasta joka itse ohjas sen luistimella sisälle?
Oikea tuomio. Ei kädellä saa pelata kiekkoa maaliin vaikka se menisikin vastustajan kautta sisään.
Ilvestä vastaan hyväksyttäisiin…Miten toi sääntö menee. Jos menee kädetä maalivahtiin ja siitä omiin. Onko se aina muka hylky.
Juu mutta ei ki tommosta kovuutta kukaan odota. Kovuutta on oikeen laista ja järkevä pitää kans olla. Jäähyjen ottaminen auta yhtään.Vahinkokaatuminen se oli, tai oletan että siitä viimeisestä tilanteesta se tuli. Hartikainen on loistava, toki hänen ei tarvitse pelata kovaa vaan kuhan seisoo paikallaan koska runko on aika vakuuttavan suuri ja voimakas.
On. Koskee myös esimerkiksi puskemalla tehtyä maalia (paitsi Otto Koivulan tapauksessa).Miten toi sääntö menee. Jos menee kädetä maalivahtiin ja siitä omiin. Onko se aina muka hylky.
Mutta Lööke ei heittänyt nimenomaan kiekkoa maalia kohden, vaan maalin taakse josta Kalpan pelaaja löi sen itse maalin eteen. Erikoinen temppu.Juu, löi.. Niimpäs olikin. Taidampa lähteä tästä optikolle.
Kuten @Janko tässä jo sanoikin, niin ihan oikein meni.