Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Jukurit 19.2.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 731
2. erän lopussa tultiin jo ihan hyvin peliin mukaan. Kyllä tänään pisteistä taistellaan ihan tosissaan.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Yllättävän hyvin Ilves laittaa kampoihin tilanteeseen nähden. Ikosista Joona ollut hyvä, Joni aivan kuutamolla.

Ps. Järjestelyistä iso miinus. Nokialla yläkerrassa hyvin väkeä, vain kourallinen myyntipisteitä auki ja kussakin yksi myyjä. Ihan kiitettävät jonot…
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 586
Oli hieno viimeistely Lesiltä ja näytti olevan viime pelissäkin ollut isä(?) aitiossa tuulettamassa.

Jukurithan tätä vie, mutta edelleen taistellaan pisteistä ja voitosta.

Nyt saisi joku räjäyttää tämän hallin huutoon tasoituksen merkeissä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 541
Ps. Järjestelyistä iso miinus. Nokialla yläkerrassa hyvin väkeä, vain kourallinen myyntipisteitä auki ja kussakin yksi myyjä. Ihan kiitettävät jonot…

Sama Kookoo-pelissä. Paljon jäi asiakkaiden rahoja saamatta, kun jonot 30 min mittaisia.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 689
Kontiola
Saarela
Mieho
Baptiste
Sebök
Virtanen
Nalli
Lööf
Parikka
Masin
Elorinne

Voiko tämä olla näin pienestä kiinni?
En ymmärrä miksi mesoat tästä. Kaikki tietävät tilanteen, täällä eletään pelissä mukana ja toivotaan voittoa. Ei meidän tarvitse selitellä tilannetta, pistekkin olisi hieno suoritus.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Yleisöä 7293, olisin kyllä veikannut enemmän.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 842
Sanoiko joku jo että tuo selostaja on ihan kuutamolla?
Itse olen pelissä niin en tiedä, mutta kaveri laitto viestiä että selostaja höpöttää kokoajan viime pelin aloituksista ja meillähän oli tunnetusti ykkös aloittajat siinä pelissä ;)
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 949
Ei oo Nikolishinillakaan ollut kovin helppo paikka aloittaa: Albin ei oikein kerkee mihinkään ja Jokinen vois keretäkkin jos ei kompurois kokoajan johonkin
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 398
Mitä vittua nyt?
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Horselta jalat alta aivan selvästi seepra katsoo vierestä
 
  • Tykkää
Reactions: 17
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös