Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syrjäyttääkö Päkkilä (10+4) ylivoimalta Suomen (19+32)Jotenkin tyhmää, jos viimepelissä hatun iskenyt Päkkilä ei saa yv-vastuuta, vaan pelaa nelosessa pelkästään.
Ilveshän tämän vie 4-2.. teki ketä teki.
En minä Suomen syrjäyttämisestä kirjoittanut.. onhan siellä myös kakkos-yv. Päkkilällä nyt on kyky ja putki päällä, ei sitä tuhlatakkaan kannata.Syrjäyttääkö Päkkilä (10+4) ylivoimalta Suomen (19+32)
Hyvin stunttas ykkösessä ja onnistui ylivoimalla, mutta kyllähän Päkkilän paikka meidän rosterissa on siellä nelosessa.
Sieltä nelosesta teki kuitenkin Kärppiä vastaan 3 maalia kahteen peliin joista yhden alivoimalla.
EDIT: Ja Päkkilä tulee kyllä hoitamaan yhtä erikois osa-aluettaan tänäänKIN eli alivoimaa.
Ei sitä tuhlatakkaan.En minä Suomen syrjäyttämisestä kirjoittanut.. onhan siellä myös kakkos-yv. Päkkilällä nyt on kyky ja putki päällä, ei sitä tuhlatakkaan kannata.
Sitä sitä.. en minä Päkkilää Jukureiden ylivoimaan kaavaillut. No.. valmennus tietää mitä tekee.Ei sitä tuhlatakkaan.
Päkkilä on Ilveksen tasoisessa porukassa nelosen energiapelaaja jolla on iso vastuu alivoimalla.
Katso nyt hyvänen aika sentään meidän rosteria.
Ilveksellä on Liigan paras ylivoima% joten kyllä se on helppo todeta, että tietävät mitä tekevätNo.. valmennus tietää mitä tekee.
Siis 5-2 otaksunJukurit laittaa hanttiin mutta häviää lopulta selkein 2 - 5 numeroin.