IhanJuniori
Junioripelaaja
Voitettiin KAIKKI tärkät tilastot tästä erästä.
Mitäköhän pitäis tehdä, että tää negatiivisuus edes hieman vähenisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se momentumia jos järjestäen voitetaan kaikki kamppailut ja vastustaja suurin piirtein konttaa perässä. Yksi jäähy, maali ja paine kääntyy omiin kun alkaa paska valua lahkeestaKoko kollektiivin selkäranka siinä ”yksilöiden huonoista ratkaisuista” katkesi.
Ei se alkuvyörytys ollut mikään momentum.
Joukkueen selkäranka on ohut kuin leivinpaperi.Onhan se momentumia jos järjestäen voitetaan kaikki kamppailut ja vastustaja suurin piirtein konttaa perässä. Yksi jäähy, maali ja paine kääntyy omiin kun alkaa paska valua lahkeesta
Taitaa olla aika normaalia traumoja kokeneiden parissa, että ne nousevat pintaan pienestäkin vastoinkäymisestä. Meillä Ilvesfaneilla niitä tulee vieläpä joka kausi lisää entisten päälle. Yritäpä tässä sitten rakentaa tervettä parisuhdetta.Ilves tekee kaksi maalia 10 minuuttiin ja dominoi peliä.
HPK kaventaa ylivoimalla, täälä vedetään ranteita auki ja aletaan solmimaan hirttosilmukoita.
Mikä v*ttu tätä Ilvesfoorumia vaivaa?
En tykkää.
Erikoistilanteet: 1-1
5v5 peli: 1-0
Ja jos en väärin muista niin alkukaudesta Ässiä vastaan Simmen turhan kostojäähyn seurauksena Ässät löi pelin tasoihin. Siihen asti ollut pelissä mitään hätää. Vai oliko sittenkin Jasek, joka sen jäähyn otti?Useita, Kespoota vastaan helähti maalikin.
Niin? Ehkä se on syy sille miksi yksi takaisku kääntää suunnan täysin.Joukkueen selkäranka on ohut kuin leivinpaperi.
Kai sul on silmät
Simmen pitäisi todellakin jättää toi kaikki turha pois. Noissa ei voita kukaan.Ja jos en väärin muista niin alkukaudesta Ässiä vastaan Simmen turhan kostojäähyn seurauksena Ässät löi pelin tasoihin. Siihen asti ollut pelissä mitään hätää. Vai oliko sittenkin Jasek, joka sen jäähyn otti?
Köysi on jo saippuoitu jo 2kk sitten.Ilves tekee kaksi maalia 10 minuuttiin ja dominoi peliä.
HPK kaventaa ylivoimalla, täälä vedetään ranteita auki ja aletaan solmimaan hirttosilmukoita.
Mikä v*ttu tätä Ilvesfoorumia vaivaa?
En tykkää.
Erikoistilanteet: 1-1
5v5 peli: 1-0
Peli olisi voitu jo ratkaista. Eiköhän tässäkin keksitä keinot pistemenetyksille.Voitettiin KAIKKI tärkät tilastot tästä erästä.
Voitettiin KAIKKI tärkät tilastot tästä erästä.
Olla ottamatta tuollaisia helvetin typeriä jäähyjä joilla päästetään vastustaja ilmaiseksi peliin mukaan.Mitäköhän pitäis tehdä, että tää negatiivisuus edes hieman vähenisi.
Hidastuksessa näkyy ku yrittää ottaa kiekkoo räpylää mut ponnahtaa siit jotenki kummallisesti maalia päin ja loput nyt varmaa tiedät.On joo. Siksi kysynkin.
Missä kohtaa tämä heitto tapahtuu?
Jep junnumaista höntöilyä. Veskan kiekko, ei siihe pidä mennä väliin sörkkimään, ellei pääse selvästi purkamaan.Näin mäkin sen olin katsovinani vaikka ensin näyttikin että Pavlat räpelsi sen itse sinne viivalle, mutta juuri kun oli sulkemassa kiekkoa niin mun mielestä Török osuu kiekkoon josta se kimpoaa sinne maaliviivalle, josta Török koittaa sen purkaa mutta osuu Pavlatiin ja pomppii omiin. En mä nyt Pavlatin syyksi laittais vaikka rauhattomasti siinä tilanteessa pyörikin
Itse olen siviilissä rakentanut sellaisen 20 vuotta tervettä parisuhdetta ja olen oppinut, että niistä iloisista hetkistä sen matkan aikana kannattaa nauttia niin paljon kun mahdollistaYritäpä tässä sitten rakentaa tervettä parisuhdetta.
Siinä oli Pavlatilla joku erikoinen syöksy jo ennen tuota minkä takia oli sivussa. Näytti kuin olisi yrittänyt patjalla potkaista kiekkoa.Jep junnumaista höntöilyä. Veskan kiekko, ei siihe pidä mennä väliin sörkkimään, ellei pääse selvästi purkamaan.
Ja Forumistien vielä ohuempiJoukkueen selkäranka on ohut kuin leivinpaperi.