Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - HPK 11.3.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 559
Tuo Mertsin taivastelu tuosta maalivahdin pois ottamisesta on jo säälittävää
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 309
Ja Moses katselee aitiopaikalta ku luvattu maa katoaa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 559
Ja edelleen tulee Mertsin mielestä dramaattinen taistelu viimeisestä pudotuspelipaikasta
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Noniin vässykät, harmittaako vielä? Ilves voitti kuitenkin!
Harmittaa jos täälä kehtaa edes sanoa enään mielipidettänsä. Toisaalta maksavat asiakkaat saivat vähän enemmän rahoille vastinetta.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 431
En sillä että olisin Ilveksen puolella mutta on tämä naurettavaa miten altavastaaja aina hyötyy tuomarilinjasta, niin keinotekoisen draaman luomisen tunne tulee. Koko Liigalle ongelma.

Positiivista, onpahan hieno huipennus ollut matsille, tosin Kerho lähtee lauluun.
Juuri noin kävi meidän ja porkkanoiden välisessä pelissä,altavastaaja hyötyi.
 

Paratiisilintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 200
Harmittaa jos täälä kehtaa edes sanoa enään mielipidettänsä. Toisaalta maksavat asiakkaat saivat vähän enemmän rahoille vastinetta.
Oon vähän suolanen kun täällä on nuoltu naapurin kenkiä koko eilinen ja vinkumista on jokaisessa ketjussa. Ei nyt sillain henkilökohtaista mutta oo ny valmis ottaan vähän palautetta vastaan jos sitä niin herkästi annat joukkueen suuntaankin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Oon vähän suolanen kun täällä on nuoltu naapurin kenkiä koko eilinen ja vinkumista on jokaisessa ketjussa. Ei nyt sillain henkilökohtaista mutta oo ny valmis ottaan vähän palautetta vastaan jos sitä niin herkästi annat joukkueen suuntaankin.
Tottakai oon, pitääkin olla. Toisen mielipidettä vaan pitää kunnoittaa.
 

Les Stratocaster

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
668
Vittu me ollaan oltu viimeiset kaksi vuosikymmentä ihan sukka ja yhden pronssin jälkeen heitetään koko seura bussin alle kun ei voitettu runkkaria ja saatiin "vaan" kaksi pojoa merkityksettömästä matsista. Vähän voisi rajoittaa riehumista ja nauttia tästä tilanteesta. Pelit alkaa ensi viikolla, sitten voidaan kiroilla, jos pudotaan, mutta oma luotto riittää siihen, että Nokiassa pelataan paikalliset.
 

Paratiisilintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 200
Tottakai oon, pitääkin olla. Toisen mielipidettä vaan pitää kunnoittaa.
No ei oo pakko kunnioittaa jos on kohtuuttomia mielipiteitä. Mutta en muista sun viestihistoriaas niin en tätä sulle sano henkilökohtaisesti vaan yleisesti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös