Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Ässät 22.3.2023 | 3. Puolivälierä

Status
Viestiketju on suljettu.

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
417
Ei me kyllä ytimessä oltu. Ihan liikaa lähdettiin Ässien ärsytykseen ja vääntöihin mukaan. Lisäksi kaasu on noussut liikaa.

Töitä pitää tehdä koko 60min.
Töitä tehään ja voittoha tästä on selvä. Te vouhotatte liikaa mikä naurattaa ja vituttaa kun tätä lukee. Mutta sunki tapaan kuuluu vähätellä ja kritisoida tällä foorumilla kaikkee niin annetaan sulle se vapaus hätäillä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 689
Eikös ne erätauolla nollaa tasoittelulaskurinsa yleensä.
Pennanen kertonut niille kuuluisilla sanoilla mimmonen se niiden pumppu on :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Töitä tehään ja voittoha tästä on selvä. Te vouhotatte liikaa mikä naurattaa ja vituttaa kun tätä lukee. Mutta sunki tapaan kuuluu vähätellä ja kritisoida tällä foorumilla kaikkee niin annetaan sulle se vapaus hätäillä.

Mä oon aika monesti ollut kyseisen nimimerkin kanssa eri mieltä ja aika luottavaisesti ja optimistisesti tällä foorumilla yleisesti ottaen kommentoin, mutta oon nyt ihan samaa mieltä siitä, että toinen erä oli Ilvekseltä huono esitys.

Hyvin todennäköistä, että voitetaan, mutta eipä se juuri asiaa muuta.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Ei me kyllä ytimessä oltu. Ihan liikaa lähdettiin Ässien ärsytykseen ja vääntöihin mukaan. Lisäksi kaasu on noussut liikaa.

Töitä pitää tehdä koko 60min.
En muista, keneltä tämä kommentti oli, mutta oli hyvin sanottu: ”Ilveksen ei pidä yrittää voittaa Ässiä porilaisuudessa, vaan jääkiekossa”.

Vähän ehkä mentiin siihen porilaisuuteen liikaa varsinkin viime pelissä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Mitä vittua siä nyt touhutaan
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 689
Ahaa... mikäs jäähy tämä oli?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 608
Onneks ei tullu enempää.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Jaaha meni sitten Räty hyppäämään, typerä temppu
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 327
Idiootti Räty, voi luoja.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 386
En normaalisti kommentoi tai reagoi näihin kommentaattorien touhuihin, mutta nyt on pakko kysyä että miksi tämä Pesonen vihaa Ilvestä? Eikä toivo Ilvekselle mitään hyvää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös