Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Ässät 18.3.2023 | 1. puolivälierä

Status
Viestiketju on suljettu.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 298
Hyvä Ilves näin tullaan peliin!! Kaikin puolin nappi erä!!!

Ai että maistuu peli...

Tosin...
Kyllä tän yhden erän perusteella Suomi pitäisi jättää parantelemaan seuraavaan ottelusarjaan itseään, jos se kirkkain halutaan tarvitaan paljon paljon vaarallisempi ja kyvykkäämpi kakkoskenttä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 660
Jokipakka-Westerlund voi olla melkoisen hazardi kun mennää pidemmälle. Ihme jos ei kerran soi omissa.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
Eipä tullu Ässät arasteleen vaan pelaamaan. On kyllä huikea tunnelma hallissa ja pelikin viihdyttävää!
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Ei se ole helppoo, kun Ässät karvaa kovaa ja prlas tolppatrappia, onneksi kantti näyttäisi kestävän ja annetaan Ässien ylipelata ja tehdään me maalit. Hyvä tästä tulee.
Luulen kans että tästä tulee hyvä.
Mutta mietin kun siellä on joku Tappara vastassa ja tekee samoin laadukkaammin niin kusessa ollaan.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 369
Luulen kans että tästä tulee hyvä.
Mutta mietin kun siellä on joku Tappara vastassa ja tekee samoin laadukkaammin niin kusessa ollaan.
Peli on aina suhteessa vastustajaan. Ainoa huoli on meidän kapu, ei edes möyri, 2.kenttä pelaa 4.2pelaajalla
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei se ole helppoo, kun Ässät karvaa kovaa ja prlas tolppatrappia, onneksi kantti näyttäisi kestävän ja annetaan Ässien ylipelata ja tehdään me maalit. Hyvä tästä tulee.

Juuri näin. Ässät pystyy vaikeuttamaan sitä huomattavasti, mutta sillä on kallis hinta, kuten jo nähtiin. Mielenkiintoista nähdä, vieläkö pelaavat samaa uhkapeliä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 842
Todella pettynyt Ilveksen kotiyleisöön.
Olin kuullut, että täällä on kova meteli, mutta eihän täällä pidä ääntä kuin tuo pieni seisomakatsomo.
En kyllä jaksais pitää nyt mitään luentoa akustiikasta sulle :D
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 550
Ässät on jäljessä lähes koko ajan. Hyvä näin ettei mee puskemiseksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös