Tulosveikkaus ja otteluseuranta HPK - Ilves 8.9.2026

Jotain tarttis tehdä noille 1-2. Ketjuille. Toki kolmosellekin. On aika nuhaista tekeminen hyökkäyspäähän.

Ainoa ketju, joka toimii on Lantan nelonen. Ja toimiikin erittäin hyvin.

Minkä kokosen kuivausrummun Ilves on ostanut Armalikselle?
1788886893434.png

Ihan pelaajien mielipiteeseen perustan tämän. Niko Peltola ei tykännyt edes 7 puolustajasta yhtään. Nhl/olympialaisissa vasta hurjaksi mennäänkin, kun käytännössä 4 puolustajaa pelaa melkein koko pelin ja kolmospari joku 6 minuuttia mieheen.

6 puolustajalla jaksaa kyllä kaikki ammattijoukkueet pelata. Toki siinä huono jos joku tippuu.
Joo olen tietoinen pelaajien mielipiteestä ja ymmärrän pointin. Lopulta sillä ei taida lopputulokseen olla vaikutusta.

Selviytymiseksihän se meni ja Kerhokin alkoi saamaan vaarallisempia paikkoja. Mutta kokonaisuudessaan puolustuspeli toimi ja maalivahtipeli eritysesti. Hyökkäyksissäkin on ihan hyviä ideoita ja liikettä. TTM on ollut pirteä, kuten koko Lantan ketju. Kolmanteen vähän enemmän hyökkäyspeliä ja 0-3 maali niin voisi ottaa vähän rennommin.

Välillä pitää vaan sietää ja melko hyvin siedettiinkin pl lopun typerä jäähy. Mutta perskeles on kiva katsoa kun kaavitaan aloituksia kovalla prosentilla joka puolella kenttää!

Pitää kyllä vähän eeäfämmäillä ja todeta että Lööke on tänään ollut kyllä todella heikko. Pikkuhiljaa pitää herätä jo kauteen.

Niin kuin Rautiainen sanoo, jos et tee maalin maalia niin tsemppaa nyt edes.

Joo olen tietoinen pelaajien mielipiteestä ja ymmärrän pointin. Lopulta sillä ei taida lopputulokseen olla vaikutusta.
Ei, ehkä. Tatsiin siinä se isoin vaikutus on, kun joutuu odottamaan kentälle pääsyä pidempään. Tänäänkin kyllä melkoista sekoilua paikoittain ollut puolustuksessa. Voi kyllä johtua muustakin kuin 8 puolustajan systeemistä.

Nupekin tehny töitä. Ei ilmeisesti yhtä paljon, kuin kenkäkauppias

Pitää kyllä vähän eeäfämmäillä ja todeta että Lööke on tänään ollut kyllä todella heikko. Pikkuhiljaa pitää herätä jo kauteen.

Niin kuin Rautiainen sanoo, jos et tee maalin maalia niin tsemppaa nyt edes.
Pakko sanoa, että nyt on ollut Lööken kritiikki eniten paikallaan koko Ilves uran aikana. Uninen koko alkukausi ja tänään jopa kruunu sille.

Tuleekohan Kukkoselle tuosta jälkikätten penalttia kun kuitenkin kyynärpäällä Järvistä päähän löi

Itse myös pitäisin Niskasen kokoonpanossa, on pirteä ilmestys hänkin ja muutaman vedonkin saanut. Toki olleet kyllä ihan lehmän hönkäyksiä mutta kuitenkin.

Katso tilanne ilman värilaseja, susikädellä nappaa kaverin mailan pois.
Kiitos samoin! En missään vaiheessa sanonut, ettei olis ollut tilanne, missä kliseisesti sanoen "antoi mahdollisuuden viheltää", mutta helvetin köykäinen se oli.
Ja muuten, kyseessä Jens Lööke ja se kehotat mua oleen katsomatta värilaseilla, hmmm...

Takaisin