Tulosveikkaus ja otteluseuranta HPK - Ilves 30.1.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
Siis mitä? HPK roikkuu, repii ja koukkii koko erän ja Ilvekselle arvotaan tuosta ottelun ensimmäinen jäähy?

Minua vituttaa se kun ihmiset vinkuvat että tuomareita pitää arvostaa ja kunnioittaa kun taso on tämä.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 902
Tämän takia niitä fyysisempiä pelaajia on toivottu joukkueeseen. Tällaista se on pudotuspeleissä ja on aina ollut. Ei tietenkään pitäisi, mutta ei tämä nyt enää yllätyksenä voi tulla.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 144
Minua vituttaa se kun ihmiset vinkuvat että tuomareita pitää arvostaa ja kunnioittaa kun taso on tämä.
Kaikki on katsos Liigan puolesta kunnossa, joukkueet ovat itse toivoneet tätä linjaa ja case closed.

Tämä kausi mennään näemmä ihan samalla pillin hukkaamisella kuin aiemmatkin. Tiedossa on taas kauheat antijääkiekko-playoffsit.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 013
Onko kenelläkään Pendon numeroa. Voisi soittaa ja ilmoittaa pelin jo alkaneen.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 757
Ymmärrän, että Liiga tarvitsee lisää katsojia ja etenkin uusia katsojia. En nyt kuitenkaan ole varma siitä onko tämä nykyinen malli, jossa ihmisiä jotka eivät ole eläissään nähnyt jääkiekko-ottelua tuodaan tuomaroimaan Liigapeleihin se oikea tapa.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
Miten helvetissä kerholla ei ole yhtäkään jäähyä??? Saipa-luokan tuomarit, vittu mitä paskaa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 528
Vihelletäänkö sielä niitä jäähyjä ollenkaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös