• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ässät - Ilves 8.1 klo 15.30

Status
Viestiketju on suljettu.
Miksei Johansson toimittanut kiekkoa maalille kun kolme sekuntia jäljellä vaan pelasi Virtaselle kulmaan?

No päästiin sentään pelin päälle. Sekin on posia lauantaihin. Eemeli Suomelle posia siitä, että hänen olemuksessaan vitutus näkyy. Painoi jokaisen vaihdon ihan loppuun asti ja meni suoraviivaisesti maalille tappelemaan.

Tuosta Kapusta mä pidän.

Vittu järjetöntä ettei osata vetää maalille. Oikeesti voi luoja. Huutakaa koko porukka laidalta että vedä niin eiköhän se vedä.

Kolmas erä aloitetaan yv:llä. Siitä nyt sitten kiekko reppuun ja on mahdollista saada kunnollinen loppu tällekin pelille. Jos vain noustaan kolmannessa rinnalle ja ohi, niin lupaan sihauttaa auki yhden alkoholittoman oluen, ja vieläpä juoda sen!

Kolmas erä aloitetaan yv:llä. Siitä nyt sitten kiekko reppuun ja on mahdollista saada kunnollinen loppu tällekin pelille. Jos vain noustaan kolmannessa rinnalle ja ohi, niin lupaan sihauttaa auki yhden alkoholittoman oluen, ja vieläpä juoda sen!

Edelleen on kaikki mahdollisuudet kääntää tämä peli.

Toivottavasti siellä ei aleta harrastamaan mitään ketjurulettia tämän pelin perusteella. Ikos Joona saa mun puolesta pelata muualla. Ei käyttöä.

Edelleen on kaikki mahdollisuudet kääntää tämä peli.

Tottakai kääntäminen on mahdollista. Nyt siihen on jopa loistava mahdollisuus hyvällä kolmannen erän alun yv:llä. Jos tuohon paikkaan lyödään maali, niin luultavasti se aiheuttaa Ässissä pientä pelon sekaista tunnetta ja jos taasen tuo sössitään, niin aletaan kohta itse puristaa mailaa...

Mahdollisuudet on, mutta asenteen pitää muuttua toden teolla!

Vaarallista

semmoinen yv. ei vedon vetoa.

Täyttä kuraa!

Halutonta surffailua, aivan kamalaa!

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin