TPS Turku

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Joo kävin katseleen tuon kertoimen. Taitaa olla taktista säästelyä toi kun ei Lehtinen pelaa. Pysyy itseluottamus kunnossa.

Tuskinpa Lehtisen itseluottamusta tarvitsee vaalia yksittäisen ottelun peluuttamattomuudella, tai sitten on kyllä mestaruudenkin voittaneen huippumaalivahdin kohdalla asiat huonolla tolalla :D

TPS:llä kolmen pelin viikko. Lehtinen pelasi tiistaina Kerhoa vastaan, eli pelin, josta nykykokoonpanolla oli todennäköisintä saada pisteitä tällä viikolla ja sitten Tappara- ja KalPa(Kuopiossa)-peleistä Lehtiselle valittiin toiseksi peliksi ihan ymmärrettävästi se jälkimmäinen.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 178
Geeli Ahokas taisi ehtiä jo muutaman oluen ottaa ennen lehdistötilaisuus. Heh.
Ovat kuulemma menossa maanantaina pelaamaan Äijänsuolle. Toivottavasti Ahokas löytää kuitenkin sitä ennen hallista ulos tämän päiväisen pyörityksen jälkeen. Isot pisteet muuten haastattelijalle että oli munaa korjata tuo hallin nimi.

 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 529
Turun Palloseura juhli tällä kaudella 100 vuotista taipalettaan.
Pakko sanoa, että ei kyllä näkynyt tämä.
Karmeita yleisömääriä, TPS ei näy turun katukuvassa käytännössä ollenkaan ja onhan tuon runkosarja sijoituksen oltava pettymys.

TPS:n sisäisen pistepörssin voittoon riitti muuten tällä kaudella 29 pistettä.
Edellisestä kerrasta kun kukaan ei riko 30 pisteen rajaa taitaa olla sellainen 50 vuotta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 268
Turun Palloseura juhli tällä kaudella 100 vuotista taipalettaan.
Pakko sanoa, että ei kyllä näkynyt tämä.
Karmeita yleisömääriä, TPS ei näy turun katukuvassa käytännössä ollenkaan ja onhan tuon runkosarja sijoituksen oltava pettymys.

TPS:n sisäisen pistepörssin voittoon riitti muuten tällä kaudella 29 pistettä.
Edellisestä kerrasta kun kukaan ei riko 30 pisteen rajaa taitaa olla sellainen 50 vuotta.
Ainoa näkyvä juttu oli nuo vaihtuvat pelipaidat. Mutta pelitapa oli aivan karmea ja tuo näkymättömyys on kyllä todella erikoista. Ei se ole hyvä syy että areena sijaitsee vähän sivussa. Hajuton, mauton ja väritön. Noh, mustavalkoinenhan se seura on mutta silti. Tuollaisella markkina-alueella yksinvaltiaana ja tulos on ihan kuraa. Tappiot lienee suuret tälläkin kaudella mutta ei hätää, sedät kuittaa. Tuollainen takatasku tekee löysäksi. Toki urheilullinen suorittaminen on ollut pari kautta ihan hyvää, mutta tämän kauden suurin ihme on jos TPS on välierissä. Kirkkaasti suurin ihme.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Ainoa näkyvä juttu oli nuo vaihtuvat pelipaidat. Mutta pelitapa oli aivan karmea ja tuo näkymättömyys on kyllä todella erikoista. Ei se ole hyvä syy että areena sijaitsee vähän sivussa. Hajuton, mauton ja väritön. Noh, mustavalkoinenhan se seura on mutta silti. Tuollaisella markkina-alueella yksinvaltiaana ja tulos on ihan kuraa. Tappiot lienee suuret tälläkin kaudella mutta ei hätää, sedät kuittaa. Tuollainen takatasku tekee löysäksi. Toki urheilullinen suorittaminen on ollut pari kautta ihan hyvää, mutta tämän kauden suurin ihme on jos TPS on välierissä. Kirkkaasti suurin ihme.
Mikäli olen oikein kuullut niin Supercellin pojatkin alkavat olemaan hieman kypsiä tilanteeseen eivätkä halua rahoittaa tilannetta enään yhtä rennoin nyörein.

Tämä tieto tullut minulle Turkulaiselta tutulta joka usein ollut tilanteiden tasalla.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 268
Mikäli olen oikein kuullut niin Supercellin pojatkin alkavat olemaan hieman kypsiä tilanteeseen eivätkä halua rahoittaa tilannetta enään yhtä rennoin nyörein.

Tämä tieto tullut minulle Turkulaiselta tutulta joka usein ollut tilanteiden tasalla.
Itse seuralle tuo olisi parempi. Aika paljonhan kaksikko on jo seuralle antanut, TPShän omistaa sen areenankin. Ja itse areenahan on ihan toimiva Jääkiekko-areena, ja eritoten jääkiekko isolla. Akustiikan kannaltahan se Typhoon ei taida olla kenenkään artistin suosikkipaikka. Yksi syy siihen miksi Supercell kaksikko ajaa myös sitä keskustahallia.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 529
Mikäli olen oikein kuullut niin Supercellin pojatkin alkavat olemaan hieman kypsiä tilanteeseen eivätkä halua rahoittaa tilannetta enään yhtä rennoin nyörein.

Tämä tieto tullut minulle Turkulaiselta tutulta joka usein ollut tilanteiden tasalla.
Siis eikös tepsukan sugardaddyt ole ihan avoimesti sanoneet, että heillä on joku 5v projekti saada TPS kannattavaksi liiketoiminnaksi? En ole siis yhtään varma tuosta vuosien määrästä.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
533
Mutta jospa puhtaan pelillisesti ja tämän loppukauden osalta tepsiä ei ehkä kannattaisikaan aliarvioida? Eivätkös he ole pelanneet vajaalla miehistöllä pitkään. Ehkä puolivälieriin mennessä (jos sinne pääsevät), apua tulee sairastuvalta ja pelaavat kun ihan eri tasolla kuin runkosarjan lopussa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 529
Mutta jospa puhtaan pelillisesti ja tämän loppukauden osalta tepsiä ei ehkä kannattaisikaan aliarvioida? Eivätkös he ole pelanneet vajaalla miehistöllä pitkään. Ehkä puolivälieriin mennessä (jos sinne pääsevät), apua tulee sairastuvalta ja pelaavat kun ihan eri tasolla kuin runkosarjan lopussa.
Onhan siellä ollut poissaoloja, mutta ei kyllä yhtään mikään viittaa siihen, että siellä yhtäkkiä alettais pelaamaan ihan eri tasolla. Tasasen huonoja ovat olleet koko kauden.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 431
Siis eikös tepsukan sugardaddyt ole ihan avoimesti sanoneet, että heillä on joku 5v projekti saada TPS kannattavaksi liiketoiminnaksi? En ole siis yhtään varma tuosta vuosien määrästä.
Onhan tuota uhottu, mikään ei ole muuttunut. Edellisen kahdeksan vuoden tappiot 14miljuunaa. Rahoittaneet ja joutuneet nostamaan omistusosuuttaan nykyään 99% kuuluu herroille.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Ylös