Toni Utunen

Ekassa maalissa ihan kauhee vaihto ja sitten jäähy ja alivoimalla soi omissa. Kolmannessa maalissa ei mitään tietoa missä menee kukaan tai mikään ja omissa soi.

Tällänen vahvistus saatiin tälle viikolle.

Tämä Niemelän Tommin lempilapsi ei ole kyllä missään kohtaa osoittanut mitään sellaista, että pitäisi olla kokoonpanossa (tai eihän se siellä ole juuri ollutkaan koska lasaretti.)

Meillä on esim Soini joka pesee kyllä sen mitä Utunen tuo pöytään ihan sata vitun muna.

Oli jo syksyn harkkapeleissä joukkueen huonoin puolustaja ja siitä ei ole muuttunut, vaikka siellä moni muukin pelaa ihan paskasti.

Asiattomasta kielenkäytöstä viikon huili
EHT-statuksella itseään kuntouttava mätisäkki. Siinä on Utusen pelaajakorttiin päivitetty kuvaus. Yksi isoimpia floppeja odotuksiin nähden ja onneksi vaihtaa maisemaa ensi keväänä.

Utusen kauteen tuli ikävä käänne heti ensimmäisessä liigaottelussa, kun peli piti jättää sikseen ennen kuin se ehti kunnolla alkaakaan.

”En ehtinyt pyörähtää montaa vaihtoa, kun polvesta repesi sisäsivuside ihan tavallisessa pelitilanteessa. Niin kuin viime kaudella, mutta nyt toisesta polvesta”, Utunen selvitti.

Siinä vaiheessa puolustajaan iski syvä epäusko. Ensimmäisenä ajatuksena oli voiko tämä olla totta.

”Olen saanut pelata urani ilman suuria ongelmia, mutta nyt on tullut kolme loukkaantumista lyhyen ajan sisään. Viime kaudella olin pari kertaa pari kuukautta sivussa – ja nyt tuli tämä. Vamma tuli sellaisessa tilanteessa, joita olen pelannut ainakin 500 lyhyen urani aikana”, Utunen harmitteli.

Takaisin