Toni Rajala Ilvekseen kaudeksi 24-25?

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 965
Eikös Tonilla tule kohta vuodet täyteen ettei lasketa enää ulkkiskiintiöön? Siinä äkkiä saa reilun palkankorotuksen.

Itse luulen että vielä parisen vuotta Raju operoi Sveitsissä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 772
Eikös Tonilla tule kohta vuodet täyteen ettei lasketa enää ulkkiskiintiöön? Siinä äkkiä saa reilun palkankorotuksen.

Itse luulen että vielä parisen vuotta Raju operoi Sveitsissä.
Tuohon on tulossa muutos, eli jatkossa noita lisenssejä saavat vain junnuvuotensa Sveitsissä pelanneet ulkomaalaiset. Toki muutos tulee vasta 26/27 kaudelle ja sitä ennen saatuihin lisensseihin tuo ei vaikuta. En tiedä koska Rajala tuon saisi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 965
Tuohon on tulossa muutos, eli jatkossa noita lisenssejä saavat vain junnuvuotensa Sveitsissä pelanneet ulkomaalaiset. Toki muutos tulee vasta 26/27 kaudelle ja sitä ennen saatuihin lisensseihin tuo ei vaikuta. En tiedä koska Rajala tuon saisi.
Jos oikein ymmärsin niin ensi kausi olisi jo se? En ole ihan varma.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 755
Nimimerkki @Mortal (luotettava) tietää Jatkoajassa kertoa Rajalan lapsen aloittavan ensi vuonna koulun, joten paluu Tampereelle olisi ajankohtainen. Sopimus päättyy tähän kauteen ja Rajalan ihan julkisuudessakin mainitsemat seikat tukevat "kotiin" paluuta.Maaliskuussa tulee mittariin jo 33v, joten senkin puolesta aika asettumiselle olisi ajankohtaista.

Enivei lapsen koulun aloittaminen on sen verran kova juttu, että vaikka lihavampaa tiliä olisi vielä Sveitsissä tarjolla, niin kyllä näissä mennään yleensä lapsen etu edellä.

Yhteenvetona voisin sanoa, että tätä voidaan pitää suhteellisen hyvänä/todennäköisenä huhuna.
Mistä ketjusta tämä löytyy?
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
742
Tätä tosiaan voi ihan suoraan kysyä @Mortalilta. Oli miten oli lapset on yleensä se syy mikä menee sen rahan edelle. Etenkin tilanteessa, missä on jo uralla tienattu useita miljoonia.

Niin eikä Rajalan Ilveksessäkään varmasti tarvitsisi ihan senteillä pelata.
Ei kai sitä nyt häneltä tarvi kysyä, jos lapsi 2v.

Keväältä:
Ilveksen kasvatilla on vielä vuosi jäljellä sopimusta Sveitsin EHC Bielin kanssa.

– Olen viihtynyt tosi paljon siellä. Jotenkin on sellainen fiilis, että 1–2 vuotta voisi Sveitsissä vielä jatkaa. Ikää on vasta 31 vuotta mittarissa ja mun kropalla voi vielä monta vuotta pelata, jos ei tule isompia loukkaantumisia.

Rajalalla on asunto Tampereella. Hänellä on puolisonsa kanssa pian 2-vuotias lapsi.


– Tampere on perheen loppusijoituspaikka. Tekisi kyllä mieli Ilveksessä pelata, koska täällä on hieno buumi päällä ja uusi areena. Ilveksen urheilupomo Timo Koskela ei ole vielä lähestynyt.

 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 684
Ei kai sitä nyt häneltä tarvi kysyä, jos lapsi 2v.

Keväältä:



Tarkoitin sitä mitä tarkoittaa tällä suoralla lainauksella JA:sta:

Toni Rajala on kertonut ainakin minulle palaavansa Ilvekseen kun lapsensa aloittavat koulun. Tämä olisi ensi kaudella.

Edelleen olisi kovaa valuuttaa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 684

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 755
Ei kyllä näy mitään Mortalin viestiä tuossa vaikka selailin taaksepäin toukokuulle asti eikä löydy myöskään viimeisimmistä viesteistä. Ehkä ei vain osunut silmään.

*Edit. Löytyi se sieltä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 200

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Mistään mitään tiedä, mutta voisko tuo nimimerkki Mortalin kuulema tarkoittaa esim. sitä, että Rajala ei halua laittaa lastaan Sveitsiin kouluun neljän vanhana vaan suunnitelmissa muuttaa Suomeen perheineen ennen kuin tuo oppivelvollisuusikä astuu voimaan?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Pitäisin luotettavana. En epäile yhtään sitä, etteikö Rajala olisi hänelle näin sanonut. Eri asia sitten onko asia ymmärretty osaltaan väärin.
Niin ja onhan tässä muuttujia matkalla.. Rajalan pitää haluta Ilvekseen, Ilveksen pitää haluta Rajala ja summastakin pitäisi päästä sopimukseen.
Ei tänne niin vaan liitytä kuten H-kaupan kanta-asiakkaaksi :)
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 684
Niin ja onhan tässä muuttujia matkalla.. Rajalan pitää haluta Ilvekseen, Ilveksen pitää haluta Rajala ja summastakin pitäisi päästä sopimukseen.
Ei tänne niin vaan liitytä kuten H-kaupan kanta-asiakkaaksi :)

Toki myös kummankin indressien on kohdattava. Tosin tämän ei sinänsä luulisi olevan ongelma, koska Rajala on itse hyvin monessa yhteydessä ottanut puheeksi halun pelata vielä Ilveksessä. Myös Ilveksellä luulisi olevan kiinnostusta, koska hyviä vuosia on vielä todennäköisesti jäljellä.

Liigan mittapuulla Rajala saisi Ilvekseltä varmasti kilpailukykyisen tarjouksen.
 
Ylös