Toni Henttonen

lake79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Mikäli tämä jää ainoaksi hankinnaksi, olen asiasta kovin ihmeissäni ja pettynyt. Mitä itse hankintaan tulee, olen siihen tyytyväinen koska nyt reagoitiin juuri sillä tavalla joten pitää, kun Halmo on kuukauden sivussa. Also, nyt on syvyyttä sitten kun rosteri on kasassa ja ne oikeat tosipelit alkaa.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 853
Jos nyt tarkastellaan Henttosen hankintaa puhtaasti Henttosta ajatellen, koskematta muuhun hankintapolitiikkaan, niin näen positiivisena muutaman asian.

Henttoselle tämä on mahdollisuus pelata unelmasta liigassa, joten varmasti laittaa itsensä satalasissa likoon joka vaihdossa. Selkä tuskin suoristuu missään tilanteessa. Jalkanopeuden pitäisi riittää liigaan, ja SaPKo leiristä Henttosta on kuvailtu varmana suorittajana ja periksiantamattomana raatajana. Jos vain pelikäsitys riittää, niin tuo varmasti sitä asennetta alakenttiin mitä sieltä on puuttunut.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 913
Ei pelaa vielä huomenna flunssan takia.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 701
Ei pelaa vielä huomenna flunssan takia.

No shaamari, toivottavasti kovin moni ei ehtinyt ostaa lippuja huomiseen peliin tämän huippuvahvistuksen takia.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 066
Runkosarjaa on Ilveksen osalta jäljellä 12 peliä, joista Henttonen on poissa yhdestä pelistä flunssan takia. Jos Henttonen on hommattu Halmon korvaajaksi, niin todennäköisesti hän ei tule pettämään.

Halmo on paukuttanut viimeiseen yhteentoista peliin jäätävät 0+0, joten eiköhän Henttonenkin samaan pysty
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 647
Lukeeko kukaan näitä tiedotteita pelaajahankinnoista?

"– Lukuisten loukkaantumisten vuoksi tarvitsemme hyökkäykseemme lisää syvyyttä. Toni Henttonen tuo työteliäänä ja monipuolisena pelaajana loppukaudeksi lisää kilpailua hyökkäyksen pelipaikoista, kommentoi Ilveksen toimitusjohtaja Risto Jalo. "
Hyökkääjä Toni Henttonen Ilvekseen • Tampereen Ilves

Onpahan taas tyhmä viesti. Kyselin muiden kirjoittelijoiden näkemyksiä. Itse en oikein näe kannattavana purkaa sopimusta joka tuo hyvin peliaikaa ihan asiallisessa Mestis- jengissä vain sen takia, että tuo Ilvekseen vain kilpailua pelipaikoista.

Olet varmaan niitä tyyppejä jotka seisoskelevat tuntikaupalla paikallaan, jos liikennevalo on punainen, vaikka autoja ei näy kilometrienkään päässä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 913
Onpahan taas tyhmä viesti. Kyselin muiden kirjoittelijoiden näkemyksiä. Itse en oikein näe kannattavana purkaa sopimusta joka tuo hyvin peliaikaa ihan asiallisessa Mestis- jengissä vain sen takia, että tuo Ilvekseen vain kilpailua pelipaikoista.

Olet varmaan niitä tyyppejä jotka seisoskelevat tuntikaupalla paikallaan, jos liikennevalo on punainen, vaikka autoja ei näy kilometrienkään päässä.
Miten niin tyhmä viesti? Hyvä piikki porukalle, jotka eivät ole käyneet lukemassa tiedotetta tai ei ole sisäistänyt lukemaansa.
Näköjään kolahti sinne suuntaan hyvin.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 647
Miten niin tyhmä viesti? Hyvä piikki porukalle, jotka eivät ole käyneet lukemassa tiedotetta tai ei ole sisäistänyt lukemaansa.
Näköjään kolahti sinne suuntaan hyvin.

Luin kyllä tiedotteen, mutta kyselin muiden tuntemuksia, niinkuin selitinkin. Sinä ilmeisesti et ymmärrä, vaikka luet jotain?
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 128
Syvyyttä haettiin.. Flunssassa keskiviikon pelin, ehkä perjantainakin? Sitten onkin viikon tauko Ilveksen osalta. Sairastupa tyhjenee, mikä tarkoitus tällä hankinnalla oikeasti on? Eikö syvyyttä olis voinut ottaa lähempääkin? Ei tarvis maksella asuntoa, matkoja, autoa... palkkarahan tälle ei varmaan paljoa makseta?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 913
Syvyyttä haettiin.. Flunssassa keskiviikon pelin, ehkä perjantainakin? Sitten onkin viikon tauko Ilveksen osalta. Sairastupa tyhjenee, mikä tarkoitus tällä hankinnalla oikeasti on? Eikö syvyyttä olis voinut ottaa lähempääkin? Ei tarvis maksella asuntoa, matkoja, autoa... palkkarahan tälle ei varmaan paljoa makseta?
No jos ei ole kilpailua pelipaikoista niin ihmismieleen tulee helposti hyvän olon tunne. Varsinkin nuorella porukalla.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Onpahan taas tyhmä viesti. Kyselin muiden kirjoittelijoiden näkemyksiä. Itse en oikein näe kannattavana purkaa sopimusta joka tuo hyvin peliaikaa ihan asiallisessa Mestis- jengissä vain sen takia, että tuo Ilvekseen vain kilpailua pelipaikoista.

Olet varmaan niitä tyyppejä jotka seisoskelevat tuntikaupalla paikallaan, jos liikennevalo on punainen, vaikka autoja ei näy kilometrienkään päässä.

Jos ei ole mitään sanottavaa niin voit olla toki hiljaakin. Mutta taidat olla niitä tyyppejä..
 

Phil.A.

Rivipelaaja
Viestejä
35
Mä en vaan edelleenkään ymmärrä tätä hankintaa. Hommattiinko klesana oleva Mestiksen pistepörssin nro 40 paikkaamaan sairastupalaisia, jotka ovat pelikunnossa tauon jälkeen? Aivan hölmöjen hommaa! No, näihin hölmöilyihin on jo tottunut.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 913
Mä en vaan edelleenkään ymmärrä tätä hankintaa. Hommattiinko klesana oleva Mestiksen pistepörssin nro 40 paikkaamaan sairastupalaisia, jotka ovat pelikunnossa tauon jälkeen? Aivan hölmöjen hommaa! No, näihin hölmöilyihin on jo tottunut.
Ei vaan tuomaan kilpailua hyökkäykseen jossa juurikaan sellaista ei ole.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 301
Mä en vaan edelleenkään ymmärrä tätä hankintaa. Hommattiinko klesana oleva Mestiksen pistepörssin nro 40 paikkaamaan sairastupalaisia, jotka ovat pelikunnossa tauon jälkeen? Aivan hölmöjen hommaa! No, näihin hölmöilyihin on jo tottunut.

Poffeissa olis varmaan hyvä olla tota reserviä. Vai?
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Mä en vaan edelleenkään ymmärrä tätä hankintaa. Hommattiinko klesana oleva Mestiksen pistepörssin nro 40 paikkaamaan sairastupalaisia, jotka ovat pelikunnossa tauon jälkeen? Aivan hölmöjen hommaa! No, näihin hölmöilyihin on jo tottunut.

Joo, varmasti ajoittivat sopimusasiat niin että pelaajalla olisi juuri silloin flunssa päällä.

En tiedä miten monesti olet flunssan sairastanut, mutta ainakin itselle ja varmaan monelle muulle se saattaa kehittyä ihan päivässä parissa ja saattaa siinä kuumekkin nousta.

Että joo, varmasti hommasivatkin pelaajan siinä mielessä että tämä on nyt sopivasti "klesana".
 
Ylös