Tommi Tikka

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
En allekirjoita sanaakaan tästä kirjoituksesta. Tämä on kuitenkin sinun näkemys ja se on ok.
Et allekirjoita, että Tikka on hieman kadonnut kuvasta vai, että Ilvestä vastaan Tikalla tuntui olevan asiaa lähes jokaisen tilanteen jälkeen? Arvostan Tikan pelitaitoja, mutta olisi sitä pientä rottaakin hyvä nähdä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 323
Et allekirjoita, että Tikka on hieman kadonnut kuvasta vai, että Ilvestä vastaan Tikalla tuntui olevan asiaa lähes jokaisen tilanteen jälkeen? Arvostan Tikan pelitaitoja, mutta olisi sitä pientä rottaakin hyvä nähdä.
En allekirjoita mitään. Kyllähän Tikka tänäänkin mussutti ja hämmensi heti ekassa aloituksessa. Tikka on ollut juuri se Tikka mihin itse olen tottunut vihulaisen paidassakin. Tämä siis minun näkemykseni.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
En usko, että Ilves kaipaa boksissa nakuttavaa tikkaa. Hyvä että jalostanut tätä osa-aluetta. Saa pelata enemmän..
 

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Eiköhän tämän illan matsissa Tikalle löydy enemmänkin juttu ja painikavereita, toivottavasti ainakin saadaan tunne sille tasolle
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 360
Eiköhän tämän illan matsissa Tikalle löydy enemmänkin juttu ja painikavereita, toivottavasti ainakin saadaan tunne sille tasolle
Varmasti löytyy ja varsinki Melartinin kanssa saa vääntää.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 283
Tikka oli kuulemma jyrännyt Ässien puolustaja Philipsin saikulle ensimmäisessä kohtaamisessa Areenalla. Ei ole sen jälkeen Philipsiä jäällä näkynyt loppu pelissä ja kahdessa seuraavassa ottelussa. Näinköhän on kokoonpanossa keskiviikkonakaan? Saako Tikka erityishuomiota?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 502
Tikka oli kuulemma jyrännyt Ässien puolustaja Philipsin saikulle ensimmäisessä kohtaamisessa Areenalla. Ei ole sen jälkeen Philipsiä jäällä näkynyt loppu pelissä ja kahdessa seuraavassa ottelussa. Näinköhän on kokoonpanossa keskiviikkonakaan? Saako Tikka erityishuomiota?
Todennäköisesti syttyy, mitä enemmän saa huomiota. Antakaa ihmeessä.
 

JiipeeK

Rivipelaaja
Viestejä
60
Tuleeko siis voittomaalista Markus Kankaanperälle vähintään henkinen syöttöpiste? Niille jotka ei tiedä, Kanki antoi Tikalle kohtuu tulisen palautteen kun Tikkaa ei kiinnostanut missä pelaajat on aloitusympyrässä. Liigalize podcastissä mainitsi asiasta
 

Liitteet

  • Screenshot_20220924-015149.jpg
    Screenshot_20220924-015149.jpg
    85,2 KB · kertaa luettu: 290

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
723
Tikka dominoi niin avaruudessa kuin Nokia Areenallakin. Kauden parasta Tikkaa tänään.

- 1+0
- Hankittu ylivoima hyvällä maalineduspelaamisella
- 5:30 tapettua alivoimaa, siihen päälle 1:20 tapettua 5v6 tilannetta
- Voitettu puolustuspään aloitus 5v6 tilanteesta, joka päättyi Ikosen maaliin
- Peliaikaa 18:45
- Vahvaa puolustustyöskentelyä kokonaisuudessaan 3.erässä. Mieleen jäi hyvä keskialueen syötönkatko, joka johti hyvään suht pitkään hyökkäysalueen pelaamiseen johtoasemassa. Myös hyviä voitettuja tilanteita omalla puolustusalueella
 

Kohno

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
303
Näitkö miten Ilves pelasi? Yritti tuolla "pelleilyllään" tuoda tunnetta peliin ja sytyttää jengiä. Jotkut jääkiekon lainalaisuudet pätee tänäkin päivänä. Muu joukkue ei vain vastannut huutoon.
Kyllähän Räsänen vei tänään Tikkaa noissa väännöissä ja sai Tikan( ja toki muutkin) ottamaan tyhmiä jäähyjä ja sitten laittoi itse ylivoimalla limppua uuniin. Tuollaista peliä itse olen odottanut Tikalta mutta taitaa kaverilla mennä liian helposti huuruun. Toki muuten väänsi tänäänkin ihan ok.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 259
Sanoinko jossain kohtaa että oli? Tarkoitin vaan että saisi jättää noi teko kovistelut pois ,ihan nolottaa katsoa.
Ne kovistelut on yksi syy miksi Tikka meille hankittiin. Turhia jäähyjä on kyllä tullut, mutta keväällä tämä kaveri on kultaakin arvokkaampi.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 943
Jonnekin päin foorumia kirjotin kesällä, että Tikka tulee toimimaan täydellisenä testinä ”muut vihaa, omat rakastaa”-sanonnalle, koska jumalaare mää vihasin Tikkaa vastustajan paidassa.

Mut toi keltavihree pukee Tommia niin pirun hyvin, että oon rakastunu. Maskit, alotukset, rouhinnat ja jopa maalit. Huh. Näitä pelaajia me on kaivattu.
 
Ylös