Tommi Tikka

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 709
Meinaatko että tuon yhden Pelicans pelin takia Tikka vei meiltä Suomen mestaruuden..nyt on jo melkoista mutkien suoristamista.

Missä minä niin olen väittänyt? En minä sitä 6. peliä mieti, vaan ihan mitä se tekee joukkuehengelle kun pitäisi lähteä kovaan välieräsarjaan ja koppiin ilmestytään naama punaisena ja viinalle haisten. Niihin muroihin kusi sekä Kontiola että Tikka enkä ole tuota anteeksi antanut. Pistää edelleen niin vihaksi kun olla ja voi.

Ja kyllä, Tikan peliotteista tykkäsin itsekin, mutta arvostus karisi saman tien kun osoitti ettei halua Suomen mestaruudesta pelata vaan enemmän repiä märkää.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
Tikkahan kusi allensa Pelicans-sarjassa. Ei osannut tommi enää hämmentää, kun oli iso pena vastassa. Ei voi mitään.

Jostain syystä kukaan muukaan ei Penan kanssa tapellut. Gregoire lähtis, kun Karjalaisellekkin lähti.

EDIT: ja tappeluissa kyllä Tikkakin. Ehkä meillä ei ollut varaa menettää sentteriä? Tommi Tikka on kyllä Liigan mittakaavassa fyysinen ja "santapaperia". Rosteri oli niin kapea. Nyt ketään ei kiinnosta, jos Gregoire ottaa 2 peliä Penan tai Leksan kanssa. Niin sen pitää olla.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
923
Missä minä niin olen väittänyt? En minä sitä 6. peliä mieti, vaan ihan mitä se tekee joukkuehengelle kun pitäisi lähteä kovaan välieräsarjaan ja koppiin ilmestytään naama punaisena ja viinalle haisten. Niihin muroihin kusi sekä Kontiola että Tikka enkä ole tuota anteeksi antanut. Pistää edelleen niin vihaksi kun olla ja voi.

Ja kyllä, Tikan peliotteista tykkäsin itsekin, mutta arvostus karisi saman tien kun osoitti ettei halua Suomen mestaruudesta pelata vaan enemmän repiä märkää.
Näistä Konnan ja Tikan tärpätin ottoreissuista on jo niin monta eri versiota, että ei tiedä mitä uskoisi. On Leviä ja muuta. Mutta oma ajatukseni oli, että oma peli ei kärsinyt mahdollisista juomisista, sitä en osaa sanoa mikä vaikutus joukkueen toimintaan oikeasti oli. Juomiset taitaa oikein tietää vain yksi ihminen...T.Tikka.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
En, mutta tunnen todella hyvin kuvan ottajan.. :D Mutta jatketaan ketjun aiheessa.

No jos tunnet kuvan ottajan, niin onko/oliko mielestäsi Tommilla oikea ongelma? Vai pääosin homma hanskassa ja ammattilaisen asenne? Melkein pakko jotain kommentoida, kun kuvan ottajan tiedät. Minä en miehen taustoista mitään tiedä, mutta kausi Ipassa oli hyvä. Poffeissakin. Ottasin 3 tai 4 heti senaksi.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 828
No jos tunnet kuvan ottajan, niin onko/oliko mielestäsi Tommilla oikea ongelma? Vai pääosin homma hanskassa ja ammattilaisen asenne? Melkein pakko jotain kommentoida, kun kuvan ottajan tiedät. Minä en miehen taustoista mitään tiedä, mutta kausi Ipassa oli hyvä. Poffeissakin. Ottasin 3 tai 4 heti senaksi.
Ihan oikean ongelman kanssa kaveri paini/painii.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
No jos tunnet kuvan ottajan, niin onko/oliko mielestäsi Tommilla oikea ongelma? Vai pääosin homma hanskassa ja ammattilaisen asenne? Melkein pakko jotain kommentoida, kun kuvan ottajan tiedät. Minä en miehen taustoista mitään tiedä, mutta kausi Ipassa oli hyvä. Poffeissakin. Ottasin 3 tai 4 heti senaksi.
Siis, mä tunnen vaan sen henkilön kuka otti tuon kuvan. En ole oikea henkilö ottamaan kantaa oliko ongelmaa vai ei.
Karattiin aiheesta, kun puhuttiin kipeistä aiheista:)
Hetkonen, mitä ehmettiä?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jos alkoholi on oikeasti ongelma, niin baarissa ei julkkis kupita.

Ok :D

Miten tällaisenkin onnistuu päästämään ilmoille, kun väitteen kumoavia esimerkkejä on lukematon määrä.

Tämä nyt ottamatta kantaa Tikkaan.
 

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Jos ei julkisuuden henkilöistä, jollaisia urheilijatkin ovat, saisi julkaista tuollaisia kuvia Seiskan toimittajat kuolisivat nälkään.
Enpä oo ikinä arvostanut ihmisten salakuvausta.... Toivottavasti se ei tuu leviämään foorumille..Erikoista omien pelaajien mustamaalausta..
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289

Tikka näyttää siis onnistuneen hyvin tärkeässä ottelussa tehtävässään erinomaisesti. Minä tykkäsin hänestä ihan juuri siitä syystä, että Ilveksestä on puuttunut pitkään sellainen santapaperiosasto, joka osaa myös pelata halutessaan.

Viime kaudella runkosarjassa aloitukset 56%. 17 maalia, 30 pistettä ja 44 jäähyminuuttia sekä pudotuspeleissä aloitukset 54%, 3 maalia, 8 pistettä ja 8 jäähyminuuttia on hänen roolinsa pelaajalle erittäin hyvä tulos.

Tikkahan ei saanut mitään muita jäähyjä koko kauden aikana kuin 2 minuuttisia, vaikka omaa sikailijan maineen. Yhtään ylilyöntiä ei siis nähty.

Kuppi on voinut maistua, mutta kyllä tämä ihan hyvässä kunnossa näytti muutoin olevan. Tuskin on kesälläkään viettänyt pitkiä iltoja "rännityyliin", kun tuli puolisonsa kanssa aamuvarhain vastaan golfkierroksilla tuon tuosta.
 
Ylös