Tommi Tikka

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Taisi Tikkakin olla aika kova ottamaan kuppia viime kaudella. Pelitaidoiltaan kyllä, mutta kun Kontiolaakaan ei (onneksi) huolittu, ei ehkä Tikkaakaan tulisi ottaa takaisin. Mikäli siis puheet juopottelusta ovat hänen kohdallaan totta.

Toisaalta tuskin HV on myöskään purkamassa ihan heti sopimusta, kun eikös tuolla kolmevuotinen soppari ole?
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Taisi Tikkakin olla aika kova ottamaan kuppia viime kaudella. Pelitaidoiltaan kyllä, mutta kun Kontiolaakaan ei (onneksi) huolittu, ei ehkä Tikkaakaan tulisi ottaa takaisin. Mikäli siis puheet juopottelusta ovat hänen kohdallaan totta.

Toisaalta tuskin HV on myöskään purkamassa ihan heti sopimusta, kun eikös tuolla kolmevuotinen soppari ole?

Kaveri töissä tuossa yhdessä baarissa keskustassa, niin totesi joskus nähneensä Tikkaa enemmän siinä tiskillä, kun kaukalossa. :D
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 371
Kaveri töissä tuossa yhdessä baarissa keskustassa, niin totesi joskus nähneensä Tikkaa enemmän siinä tiskillä, kun kaukalossa. :D
Niin siis Tikka taisi olla jopa pahempi mitä Konna.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
467
Mä en oikein tiedä miten pitäis suhtautua jos vaikka Tikka tulisikin. Parhaimmillaan hyvä ja viihdyttävä pelaaja, mutta mulla painaa vähän liikaa mielessä se kevät. Ja varsinkin se naurettavan tarpeeton huitomisjäähy vikassa pelsupelissä.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Mä en oikein tiedä miten pitäis suhtautua jos vaikka Tikka tulisikin. Parhaimmillaan hyvä ja viihdyttävä pelaaja, mutta mulla painaa vähän liikaa mielessä se kevät. Ja varsinkin se naurettavan tarpeeton huitomisjäähy vikassa pelsupelissä.

Sen verran usein tuli tuollaisia kunnon aivopieruja, että kiitos ei kiitos tätä kuumakallea takas. Veikkaan myös tuon pistenikkaroinnin olleen yhden kauden tähdenlento. Nyt Ruotsissa mennyt näköjään tosi huonosti.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Vaikka tänään on syystäkin paljon Kontiolasta puhuttu, ei se Tikan toiminta ole yhtään vähäpätöisempää eikä pienempi synti että kesken play-offien kiskotaan märkää kaksin käsin. Se on, kuten Lehkonen sanoi, pahinta mitä voit tehdä valmentajalle, joukkuekavereille ja faneille. Kuten ei Kontiolankaan, ei Tikankaan tuollaisesta tempusta pidä päästä niin että marssii vain Ilveksen koppiin takaisin ja kaikki on kuin ei mitään olisi tapahtunut. Ainoana erona Kontiolaan Tikka on siinä, että tällä on vielä ne kiekkoilun parhaat vuodet edessään ja tämä voi vielä seurojen urheilujohdon vakuuttaa ja näyttää että on viime keväästä ottanut opikseen. Mutta Ilvekseen ei minun puolesta ole vielä tervetullut, viime kevään alisuoriutuminen ja perseily on vielä liian tuoreena muistissa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tikka 12 peliin 3+5. Ei se nyt ihan perseelleen Playoffeissa mennyt. Mutta tuskinpa joo Ilvekseen on tulossa...
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Tikalla menee hermot liian helposti ja se on aina jäähyriski, vaikka pleijareissa sattuikin pisteitä tekemään, niin kyllä se myös hölmöili.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 858
Jos noin hyvin pelaa, voi vetää vaikka reenitkin kapakassa. Tikka oli mm. pleijareissa paras hyökkääjä Mäntykiven kansa.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 596
Tikan kauteen olen tyytyväinen. Ei sen kohdalla voi pelkkiä pisteitä tuijottaa. Pelicans sarjassa hermot meni ja otti tyhmän huitaisujäähyn joo. Ei sitä sarjaa Tikkaan hävitty. On Tikka varmasti baarissa käynyt. Moni pelaaja käy ja se on OK, jos kyse ei ole ongelmasta. Jos työ tai parisuhde kärsii, niin silloin se ei ole OK. Ottaisin Tommi Tikan alaketjujen sentteriksi ja AV:lle ihan saman tien.
 

Kekkeruusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Tikan kauteen olen tyytyväinen. Ei sen kohdalla voi pelkkiä pisteitä tuijottaa. Pelicans sarjassa hermot meni ja otti tyhmän huitaisujäähyn joo. Ei sitä sarjaa Tikkaan hävitty. On Tikka varmasti baarissa käynyt. Moni pelaaja käy ja se on OK, jos kyse ei ole ongelmasta. Jos työ tai parisuhde kärsii, niin silloin se ei ole OK. Ottaisin Tommi Tikan alaketjujen sentteriksi ja AV:lle ihan saman tien.
Komppaan. Lisäksi uskon Frimannin johtajuuden laittavan kuriin tollatteet ylimääräiset kipottelu reissut. Tikka 3 ketjuun ois tervetullut ja av:lle.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Juu. Ainakin yksi hölmö jäähy tulee mieleen Pelicans-sarjasta. Oliko niitä enemmänkin?
Itselle ei kerta kaikkiaan tule mieleen muuta erityisen hölmöä jäähyä kuin tuo mainitsemasi, vaikka kaikki Tikan Ilves-pelit tuli katsottua. Mies saa kyllä vähän turhaan rapaa tuosta. Kaukalon ulkopuolisesta toiminnasta voi mielestäni Tikkaa arvostella, muttei todellakaan pelillisestä annista.
 

Redondo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
384
Nyt kun Tikkakin on todettu juopoksi niin onko Latvala seuraavana? Kyllä kupittelijoita oli useampi kuin vain Tikka ja Gontiola.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 371
On Tikka varmasti baarissa käynyt. Moni pelaaja käy ja se on OK, jos kyse ei ole ongelmasta. Jos työ tai parisuhde kärsii, niin silloin se ei ole OK.
Ihan ei ole puhe pelkästä käymisestä. Kyllä Tikka kipotti melko lailla ja olisi melkoista jos Tikka kävisi ja on ihan ok , mutta pelkkä Konna pistetään luiskaan samasta syystä.
 
Ylös