Tommi Tikka

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Tulee ikävä. Peliesitys ainakin pleijareissa hyvä!

Tottahan kaikille tulee pinnan pettämisiä (vaikkei saisikaan). Tällä kertaa tosin kovin väärässä paikassa.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
875
Jännä sattuma miten juuri luin keskustelua tästä kaverista ja heti sen jälkeen ukko taisi äsken kävellä kadulla vastaan, olisikohan juuri tullut sitten aamureeneistä tms.
Oisit sanonu sille, että" Sä oot Tikka niin pehmee nykyään, niiiin pehmee"
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 891
Tikka tänään nelosen keskellä kun Suomi kohtaa Ruotsin klo 16.00

Laidoilla viilettää Stretsi ja Oksanen
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Darrassa? Löysää tekemistä Ruotsin johtomaalissa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 591


Tikalla suuntana HV71 kuten tiedossa on ollutkin.

Se oli sitten sellainen kauden mittainen pyrähdys Tikalta. Uran rahat keruuseen sitten Ruotsin puolelta, henkilökohtaisella tasolla Tikan todellakin kannatti ottaa. Ikävä jää aloitustaitoja ja rouheutta, typerät jäähyt mies pystyi suurimmilta osin välttämään mutta se viimeisen välierän jäähy vähän jää kaivelemaan. Mutta näin tällä kertaa, luulen että miestä ei Ilvekseen olisi saatu ilman optiota ulkomaille siirtymisestä niin kannatti silti ottaa.
 

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Kuinka Tikka pelannnut?..Ainaskin Jalonen soitti Tikalle Leville että on valittu maajoukkueeseen sit kun on Ilveksen pelit ohi..
Kuukauden päivät oon hammasta purrut ja yrittänyt olla kommentoimatta tätä koko kuppihommaa! Kyllä noi Jätkät tietää, että tuli mokattua ja pahasti. Tähän punakoneen kommenttiin Tikasta sen verran, että näin kyseisen herran heti pronssipelin jälkeisenä päivänä ja oli kokislasi kädessä. Hieman laittoi hymyilyttämään kun koko kauden aikana mies oli aika naulapäässä (joo mukaan lukien tämä Ässät sarjan jälkeen) Miksi näin kävi? Jukka Jalonen voi sanoa että korkki kiinni mutta Pennanen ja muut ei!
 

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Se oli sitten sellainen kauden mittainen pyrähdys Tikalta. Uran rahat keruuseen sitten Ruotsin puolelta, henkilökohtaisella tasolla Tikan todellakin kannatti ottaa. Ikävä jää aloitustaitoja ja rouheutta, typerät jäähyt mies pystyi suurimmilta osin välttämään mutta se viimeisen välierän jäähy vähän jää kaivelemaan. Mutta näin tällä kertaa, luulen että miestä ei Ilvekseen olisi saatu ilman optiota ulkomaille siirtymisestä niin kannatti silti ottaa.
Se oli juuri näin. Itse kysyin mieheltä, että oliko kauden mittainen stintti ipassa niin sanoi että ikävä kyllä se nyt oli tällä kertaa vain kausi mutta tämä HV71 oli once of the lifetime tilaisuus mikä piti käyttää. Siinä mies naureskeli että pääse parhaan kaverinsa Seppälän kanssa vähän hämmentämään!
 
Ylös