Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 476
Tollasel nimel löytyy podcastia jos haluaa kuunnella ja ymmärtää Hölö ajatuksia.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240401-102733.png
    Screenshot_20240401-102733.png
    305,1 KB · kertaa luettu: 243

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 299
Tollasel nimel löytyy podcastia jos haluaa kuunnella ja ymmärtää Hölö ajatuksia.
Tän kuullenneena kaveri kyl huokuu ihan eri tavalla tuota turvallista tilaa ja tekemisen meininkiä, mistä Pennanen lähinnä vain puhui.

Toivottavasti kaveri saa vuodesta toiseen riittävän jatkuvan ja laadukkaan pelaajiston ja valmennustiimin ympärilleen. Hyvä tulee
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Toivon että ekaan viikonloppu kotipeliin saadaan ens kaudel +10k katsojaa, myös joku tifo Osastolta esim "Tervetuloa Tommi" olis siisti. Saatais Tommi ns alusta asti positiivisesti mukaan uudelle matkalle Ilveksessä.

Näen Tommissa ihmisenä ja valmentajana paljon sellasta, mitä kaivataan tän kauden jälkeen.
 

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
350
Melkoiseen kuninkaan asemaan ollaan Hölöä nostamassa vaikka ei ole täälä vielä päivääkään viihtynyt.
Monia ilahduttaa kun Niemelä ottaa julkisesti täyden vastuun joukkueen suorituksista. Meidän ekvivalentti kanavoi passiivisen pelaamisen syitä kannattajien niskaan. Pelicansin edeltäjä voitti mestaruuden 96 vuotta sitten, 39v on tohon verrattuna pientä.
 
Viimeksi muokattu:

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 429
Mitä muuten toivotte käyvän Pelicans-IFK parille? Hieman kaksipiippuinen juttu. Niemelälle liigahistorian toinen kerta, kun kustaan 0-3 johdosta ja siitä sitten kovien paineiden kera Ilves Maple Leafsiin.

Kun joukkueita ihan miettii niin toivon IFK:ta jatkoon. Vitun Lahi.

Kummassakin on huonot puolensa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 965
Melkoiseen kuninkaan asemaan ollaan Hölöä nostamassa vaikka ei ole täälä vielä päivääkään viihtynyt.
Melkein toivon että IFK huomena tiputtaa Pelsut.

Saadaan Hölölle kenkää -ketju tulille ja paniikki käyntiin.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
877
Mä toivon Pelsut tästä jatkoon ja välieristä pronssiotteluun ja sen tulos sit ihan sama. Ifk:n putoaminen toisi jonkun pienen lohdun ettei oltaisi se ainoa naurun aihe. Vaikka Ifk:n ei tarvitse kyllä hävetä otteitaan hävisivät tai voittivat game 7:nin, toisin kun meidän.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Tän kuullenneena kaveri kyl huokuu ihan eri tavalla tuota turvallista tilaa ja tekemisen meininkiä, mistä Pennanen lähinnä vain puhui.

Toivottavasti kaveri saa vuodesta toiseen riittävän jatkuvan ja laadukkaan pelaajiston ja valmennustiimin ympärilleen. Hyvä tulee

Mutta riittääkö sekään? Pendo sai haluamansa pelaajat ja valmennustiimin ja siltikin siitä jäi vain iso floppi käteen. Olen tässä nyt pari päivää pyöritellyt Myrrä/Pendo/Tillu/Niemelä kuvioita ja kuten todennut, nyt pitäisi vihdoinkin lopettaa sen muualla saavutetun menestyksen jahtaaminen ja miettiä miten me itse, Ilveksenä otetaan ne ratkaisevat stepit huipulle. Jos Tommilla on joku idea ja ajatus siitä, miten siitä arjesta saisi parempaa tai pelaajista enemmän irti, vaikka sitten se, että päivä aloitetaan aina syömällä Jacky-makupalat yhdessä, niin sitten saa johtoportaasta sen tuen eikä törmää mihinkään juurtuneisiin tapoihin siitä että kyllä Ilveksessä on aina kahvit juotu päivän aluksi. Esimerkki lapsellinen mutta ymmärtänette.

Minä toivon ja odotan että Tommi aloittaa täällä puhtaalta pöydältä ja löytää sen positiivisuuden kautta sen mikä meiltä vielä puuttuu. Ja me ollaan valmiita muuttumaan sen myötä.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
537
Raipe ois unelma kakkosvalmentajana
Luin tämän aiemmin päivällä mutta kokeilen vasta nyt, uskaltaako kertoa mielipidettä. Mielestäni Raipe ei missään tapauksessa sovellu Ilveksen kakkosvalmentajaksi. Nimenomaan kakkosvalmentajaksi, ja vieläpä Ilveksessä. Vie väistämättä päävalmentajalta liian ison tilan.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 299
Mutta riittääkö sekään? Pendo sai haluamansa pelaajat ja valmennustiimin ja siltikin siitä jäi vain iso floppi käteen. Olen tässä nyt pari päivää pyöritellyt Myrrä/Pendo/Tillu/Niemelä kuvioita ja kuten todennut, nyt pitäisi vihdoinkin lopettaa sen muualla saavutetun menestyksen jahtaaminen ja miettiä miten me itse, Ilveksenä otetaan ne ratkaisevat stepit huipulle. Jos Tommilla on joku idea ja ajatus siitä, miten siitä arjesta saisi parempaa tai pelaajista enemmän irti, vaikka sitten se, että päivä aloitetaan aina syömällä Jacky-makupalat yhdessä, niin sitten saa johtoportaasta sen tuen eikä törmää mihinkään juurtuneisiin tapoihin siitä että kyllä Ilveksessä on aina kahvit juotu päivän aluksi. Esimerkki lapsellinen mutta ymmärtänette.

Minä toivon ja odotan että Tommi aloittaa täällä puhtaalta pöydältä ja löytää sen positiivisuuden kautta sen mikä meiltä vielä puuttuu. Ja me ollaan valmiita muuttumaan sen myötä.
Pendo sai materiaalin,mutta aikaa ei ollut tarpeeksi yhteen hitsautumiseen. Syinä lähtö Leijoniin ja Ilveksen tiheään vaihtuva rosteri

Jos Niemelä sais sen rehellisen 2-3 vuoden pätkän vetää siten, että pelaajisto ja valmentajisto ei muutu paljoa välissä, niin menestystä voi tulla.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 995
Mutta riittääkö sekään? Pendo sai haluamansa pelaajat ja valmennustiimin ja siltikin siitä jäi vain iso floppi käteen. Olen tässä nyt pari päivää pyöritellyt Myrrä/Pendo/Tillu/Niemelä kuvioita ja kuten todennut, nyt pitäisi vihdoinkin lopettaa sen muualla saavutetun menestyksen jahtaaminen ja miettiä miten me itse, Ilveksenä otetaan ne ratkaisevat stepit huipulle. Jos Tommilla on joku idea ja ajatus siitä, miten siitä arjesta saisi parempaa tai pelaajista enemmän irti, vaikka sitten se, että päivä aloitetaan aina syömällä Jacky-makupalat yhdessä, niin sitten saa johtoportaasta sen tuen eikä törmää mihinkään juurtuneisiin tapoihin siitä että kyllä Ilveksessä on aina kahvit juotu päivän aluksi. Esimerkki lapsellinen mutta ymmärtänette.

Minä toivon ja odotan että Tommi aloittaa täällä puhtaalta pöydältä ja löytää sen positiivisuuden kautta sen mikä meiltä vielä puuttuu. Ja me ollaan valmiita muuttumaan sen myötä.
Tämä tarvitsee joka tapauksessa aikaa ja siksi onkin tärkeää toteuttaa tuo 3 vuoden ajanjakso kokonaan, vaikka näyttäisi, että persiilleen menee. Nyt ei pidä antaa periksi eikä luovuttaa. Perkele! Voi nimittäin käydä parhaimmassa tapauksessa jopa "tapolat" :D
 
Ylös