Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 829
Kyllä se hölö on. Ollut jo niin monessa lehdessäkin varmana tietona.

Kuitenkin joku Mikkola sieltä sitten jos näitä entisiä junnumajun valkkuja haalitaan.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 759
Aikalisällä normaalia. Sielä tapahtuu paljon muutenkin kuin vain niinä hetkinä kun sinne kuvataan.
En katsele mitään kuvaamisia kun hallilla olen joka matsissa ja siellä kyllä näkee kokoajan mitä tämä sankari tekee tai ei tee. Eikä muuten ollut aikalisä silloin kun näin Merikiven siellä puhuvan ja Pendon patsastelevan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 001
En katsele mitään kuvaamisia kun hallilla olen joka matsissa ja siellä kyllä näkee kokoajan mitä tämä sankari tekee tai ei tee. Eikä muuten ollut aikalisä silloin kun näin Merikiven siellä puhuvan ja Pendon patsastelevan.
Samoin. Siksi varmasti oletkin nähnyt kun Pendo piirtelee kuvioita, tsemppaa jengiä ja on äänessä.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 727
Meinaat ihan rehellisesti, että olisi mennyt paremmin vaikka Jypin Heiskasella tai vaikka Lämsän kanssa? Mun ei ole mitenkään tarkoitus puolustella Pennasta, mutta kyllä siellä paskempiakin vaihtoehtoja on.

Puhuin vain tuosta henkisestä lukosta, en kokonaisuudesta.


Niin tai jos käännetään niin päin, että onko sellaista valmentajaa joka tämän tämän tosipelien lukon avaa?

Luulen, että tämän kauden lukko johtui ainoastaan valmentajasta.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 516
Luulen, että tämän kauden lukko johtui ainoastaan valmentajasta.
Tämänkin kauden?

Voihan se olla että se liiallinen lässyttäminen pitkin medioita "Toronto-ilmiöstä" ja mahdollisesti ylipsykologisointi ei vaan toimi nykyaikaisillakaan lätkäjätkillä, vaan lisää vaan sekaannusta ja nostaa ne asiat pintaan, sen sijaan että fokus olisi enemmän pelissä ja positiivisissa, eteenpäin ajavissa asioissa.
 
Viimeksi muokattu:

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 727
Tämänkin?

Voihan se olla että se liiallinen lässyttäminen pitkin medioita "Toronto-ilmiöstä" ja mahdollisesti ylipsykologisointi ei vaan toimi nykyaikaisillakaan lätkäjätkillä, vaan lisää vaan sekaannusta ja nostaa ne asiat pintaan, sen sijaan että focus olisi enemmän pelissä ja positiivisissa, eteenpäin ajavissa asioissa.

Juuri näillä seikoilla perustelen väitteeni.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
956
Tästä kun Hölön Pelikaanit sulaa 3-0 johdosta 3-4 häviöön, niin saa Ilves taas "onnistujan" riveihinsä. No mahdollisuus on kääntää liikekin. Saa Niemeläkin näyttää jo nyt osaamisensa.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
Niin tai jos käännetään niin päin, että onko sellaista valmentajaa joka tämän tämän lukon avaa, mikä nyt tuntuu joka kausi iskevän?
Eihän tämän kauden joukkuetta ja odotuksia voi verrata muiden 2000-luvun kausien kengännauhabudjetilla alelaareista kasattuihin jengeihin. Joukkueet ovat suorittaneet melko lailla odotuksiin nähden aina. Nyt vasta Pendo loi sen lukon omilla tärinöillään.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 727
Tästä kun Hölön Pelikaanit sulaa 3-0 johdosta 3-4 häviöön, niin saa Ilves taas "onnistujan" riveihinsä. No mahdollisuus on kääntää liikekin. Saa Niemeläkin näyttää jo nyt osaamisensa.

Olisi jopa hyvä, ettei Pelicans menisi päätyyn saakka. Hölö voisi kartoittaa virheet ja oppia niistä. Lisäksi nälkää jäisi aika paljon.
 
Ylös