Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Olikohan vain yhden lauseen heitto. Vähän sama kun mä heittäisin että Merikivi on ensi kauden ykköskoutsi, ilman mitään tietoa mistään.
Sillä erotuksella, että kyseisellä nimimerkillä on aikas kova osuma% noissa huhuissa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olikohan vain yhden lauseen heitto. Vähän sama kun mä heittäisin että Merikivi on ensi kauden ykköskoutsi, ilman mitään tietoa mistään.

Ei tältä käyttäjältä. On siellä kai joku hutikin joskus, mutta pidetään naapurin puolella luotettavana huhuilijana, eikä tapana taida olla vain "heitellä".
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 724
Ei tältä käyttäjältä. On siellä kai joku hutikin joskus, mutta pidetään naapurin puolella luotettavana huhuilijana, eikä tapana taida olla vain "heitellä".

Toki tässä vaiheessa olisi myös aika turvallinen "heitto" jos haluaa kerätä pisteitä. Todennäköisyyksillä katsottuna taitaa Niemelä -> Ilves olla pitkälti päälle 50%.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Toki tässä vaiheessa olisi myös aika turvallinen "heitto" jos haluaa kerätä pisteitä. Todennäköisyyksillä katsottuna taitaa Niemelä -> Ilves olla pitkälti päälle 50%.

Juu, mutta ei vain ole tämän käyttäjän tapaista. Sitä en vanno, että oikeaan osuu, mutta naapurinkin palstan aktiiviseuraajana voin sanoa, että tuollainen irtopisteiden kalastelu ihan vain arvaamalla ei ole tämän käyttäjän juttuja.

EDIT: Mikään punakone ei toki ole kyseessä, vaan hutejakin tullut, kuten kaikille kuolevaisille, mutta sen takia nimimerkin viestin mainitsin, että keskimääräistä merkittävämpi huhuviesti on.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 724
Juu, mutta ei vain ole tämän käyttäjän tapaista. Sitä en vanno, että oikeaan osuu, mutta naapurinkin palstan aktiiviseuraajana voin sanoa, että tuollainen irtopisteiden kalastelu ihan vain arvaamalla ei ole tämän käyttäjän juttuja.

Joo ei liittynyt kommentti tähän, koska ei mitään käsitystä Tapparan-palstan kirjoittajista. Lähinnä vaan sillä, että nyt voi hyvinkin vain "arvata" ja silti osua.
 

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
376
Lievä pettymys jos päädytään Hölöön.

Ei toki mikään huono vaihtoehto, hyvä ja nouseva valmentaja. Itse olisin vain toivonut valmentajaa joka olisi joskus seuratasolla mestaruuden jo voittanut. Voisiko Niemelä kasvaa täällä mestariksi? Toki se on mahdollista. Kaikkihan on. Mutta mikäli ei niin sitten odotellaan taas pidempi aika ennen seuraavan projektin alkua ja sieltä mahdollinen (seuraava) mestaruus siirtyy.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 264
Lievä pettymys jos päädytään Hölöön.

Ei toki mikään huono vaihtoehto, hyvä ja nouseva valmentaja. Itse olisin vain toivonut valmentajaa joka olisi joskus seuratasolla mestaruuden jo voittanut. Voisiko Niemelä kasvaa täällä mestariksi? Toki se on mahdollista. Kaikkihan on. Mutta mikäli ei niin sitten odotellaan taas pidempi aika ennen seuraavan projektin alkua ja sieltä mahdollinen (seuraava) mestaruus siirtyy.

Risto Dufva varmaan olisi vapaana ensi kaudeksi, mutta aika yksin jäät, kun häntä toivot valmentajaksemme.

Vakavasti ottaen, mestaruuden voittaneet Dufva, Kivi, Marjamäki, Rautakorpi, Aho, Manner, Virta, Westerlund tai Hiiteläkään eivät kyllä tässä tilanteessa itseäni olisi sytyttäneet tippaakaan. Kalman haju nousee nenään kun ajatteleekin näitä muumioita. Vanhoista parroista ns. kaapin päällä pysyneet Jaloset eivät varmaan ole saatavilla. Odotetaan nyt varmistusta kuitenkin tulevan valmentajan suhteen, mutta kyllä itse liputan tällaisen nuoremman polven valmentajan puolesta, jolla on jo jonkun verran meriittejä kerättynä.
 
Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Lievä pettymys jos päädytään Hölöön.

Ei toki mikään huono vaihtoehto, hyvä ja nouseva valmentaja. Itse olisin vain toivonut valmentajaa joka olisi joskus seuratasolla mestaruuden jo voittanut. Voisiko Niemelä kasvaa täällä mestariksi? Toki se on mahdollista. Kaikkihan on. Mutta mikäli ei niin sitten odotellaan taas pidempi aika ennen seuraavan projektin alkua ja sieltä mahdollinen (seuraava) mestaruus siirtyy.

Tällaista ajattelua en ymmärrä yhtään. Niin kuin joku mestaruuden voittaminen olisi joku aivan ultimaattinen näyttö ja että olisi "mestarivalmentajia" ja sitten "ei mestarivalmentajia", eli jälkimmäiset niitä, joilla ei vain riitä mestaruuteen vaikka voisi riittää muuten mihin tahansa. Laadukkaat valmentajat ovat yleensä vähintään tulevia mestarivalmentajia, ja toisaalta taas entiset mestaruudet eivät takaa yhtään mitään.

Jos valmentaja on ilmiselvästi ammattitaitoinen, peluuttaa materiaaliin nähden hyvää kiekkoa ja on jo osoittanut selviävänsä kovistakin paikoista, niin ei ole mitään mystistä mestaruusestettä, vaan oikeissa olosuhteissa se mestaruus tulee siinä missä jollekin vastaavalle kollegalle, joka on joskus jo mestaruuden voittanut.

Mä oon esim. melko varma, että mestaruuden todennäköisyys Niemelän kanssa on korkeampi kuin sellaisen jo voittaneen Kiven kanssa, (vaikka kummankin kohdalla se on totta kai mahdollista).
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 813
Niemelä olisi erinomainen valinta. Nuori nälkäinen valmentaja jolla voitaisiin saada sitä pitkäjänteisyyttä jonka perään täälläkin on huudeltu. Todennäköisesti kirjoittaisi useamman vuoden sopparin. Ilves olisi loistava paikka myös Niemelälle ne viimeiset meriitit napata.
 
Viimeksi muokattu:

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 611
Niemelä olisi erinomainen valinta. Nuori nälkäinen valmentaja jolla voitaisiin saada sitä pitkäjänteisyyttä jonka perään täälläkin on huudeltu. Todennäköisesti kitjoittaisi useamman vuoden sopparin. Ilves olisi loistava paikka myös Niemelälle ne viimeiset meriitit napata.
Pidän valinnasta, jos ei ole sopparissa optioita.. Vituttaa tää vaihtuvuus nimenomaan.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 575
Niemelä olisi ihan ok. Toki yhdyn hieman jonkun toisen aikaisempaan heittoon tässä ketjussa, että onko viime kauden suonenvetoa lukuunottamatta näyttöjä? Ei esimerkiksi tällä hetkellä kovin hohdokkaalta näytä Pelicansin lento. Mutta toisaalta samaa voi sanoa vaikka Olli Salosta. Junnumajujen mitalit toki ovat meriittejä, mutta hirveästi painoarvoa en niille anna.

Itse laitan kolmikon Salo-Niemelä-Jokinen aikalailla samaan laariin. Ylempänä on yksi laari, missä on Jaloset.

Oli valinta kuka tahansa, tuskin tulee siitä menestys kiinni jäämään, uskon mä.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 832
Se nyt on vähän hölmöä miettiä, että valmentajalla pitäisi olla voitettuna mestaruus. Tuo mestaruuden voittaminen kun riippuu niin pirun monesta asiasta, kuin pelkästä valmentajan toiminnasta penkin takana. Tähän sisältyy jo jonkin verran tuuriakin mukaan. Toki aina positiivista, mikäli on sen saavuttanut.
 
Ylös