Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 854
Aloitettaisiin nyt edes saatana voittamalla se runkosarja mutta sekin tupataan vähemmän yllättäen loppumetreillä kusemaan
Nimenomaan sillä runkosarjalla mun mielestä ei oo kyllä mitään väliä kun vaan ihan asiallisista paikoista lähdetään kevääseen.

Aika paljon sain niskaan skeidaa kun joskus lokakuulla sanoin että ei oo vitunkaan väliä näillä matseilla.

Maaliskuulta alkaa olla oikeesti väliä.

Näin niinku hyvin kärjistettynä.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Toivon ettei Niemelästä tule uutta "rautakorpea" joka häviää finaalisarjat 6/7. Ilvesläisenä ja pessimistinä minulla on asiasta aavistukset...
Eniten ehkä vituttaisi jos Niemelä häviäisi ensi keväänä finaalisarjan kolmatta kertaa putkeen porkkanoille. Tässä vaan tämmönen yksi mahdollinen skenaario. Siinä nimittäin saa huippuvalmentajan status kolauksen jos aina tulee takkiin. Entä miten itsekin suhtautuisi valmennukseen jos Niemelä ottaisi Ilveksen ruorissa takkiin 2025 ja sitten pitäisi uskoa josko vuonna 2026... No, kuhan spekuloin. Nyt saa suorittaa!
 
Viestejä
1 820
Viime keväänä finaalit herätti lähinnä pahoinvointia ja yritin olla näkemättä/kuulematta mitään. Nyt voi olla aidosti Niemelän vankkureissa. Riippumatta lopputuloksesta Pelsujen kausi on noudattanut oikein klassiseen tyyliin sitä vaikeuksien kautta voittoon -kaavaa ja joukkue näyttää niin yhtenäiseltä ja voitonhaluiselta kuin vain voi olla. Hienoa saada oman joukkueen ruoriin tuollainen valmentaja ja persoona kuin Niemelän Hölö.
 

Suppo

Rivipelaaja
Viestejä
44
Eniten minua kiinnostaa niemelän aikakaudella soppareiden pituus,Pennasen kaudella oli aikas paljo 1-vuoden soppareita
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Eniten minua kiinnostaa niemelän aikakaudella soppareiden pituus,Pennasen kaudella oli aikas paljo 1-vuoden soppareita
Kyllä Niemelän on lähtökohtaisesti tultava minimissään kahden vuoden lapulla sisään.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Kukapa ei olisi toiveikas ja luottavainen Niemelän ottaessa ohjat.

Nyt vedän henkeä. Mutta sekään ei auta. Pintaan pyrkii vaan kokemus Ilveksen tavasta nujertaa valmentaja toisensa jälkeen jollakin selittämättömällä tavalla.

Tuokkola, Kivi, Myrrä, Pennanen.

Ilveksessä on jossakin syvällä tauti. Määrittelemätön, ahdistava tauti.

Voisiko Niemelä löytää parantavan ratkaisun? En tiedä. Toivon sitä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673


Onhan tässä varmaan vähän eri meininkiä kopissa kun meillä oli


Iso ja tärkeä juttu kopin yhteinäisyyden kannalta on se, että koppikielenä on Englanti. Myrrän aikana näin ei ollut ja Pennasesta ei tietoa, koska yhtään pätkää ei tuosta "turvallisesta tilasta" saatu julkisuuteen.

Liigassa ainakin Ahokas ja Jokinen pitivät koppikielenä englantia. Hyvä tapa ehkäistä "kuppikuntaisuutta".
 
Viimeksi muokattu:

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 956


Onhan tässä varmaan vähän eri meininkiä kopissa kun meillä oli

Olenko ainoa kun sanon, että toi sormien naputtelu näyttää ja kuulostaa vähän tyhmältä. :D

Englanti koppikielenä pitäisi olla mielestäni vakio, koska noita ulkomaalaisia pelaa niin paljon.
Hölöstä saanut kyllä hyvän ja fiksun kuvan viime kausina.

Innolla odotan hänen tuloaan meille.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 854
Iso ja tärkeä juttu kopin yhteinäisyyden kannalta on se, että koppikielenä on Englanti. Myrrän aikana näin ei ollut ja Pennasesta ei tietoa, koska yhtään pätkää ei tuosta "turvallisesta tilasta" saatu julkisuuteen.

Liigassa ainakin Ahokas ja Jokinen pitivät koppikielenä Englantia. Hyvä tapa ehkäistä "kuppikuntaisuutta".
Eikös meillä nimenomaan tullut enkku koppikieleksi ainakin tuolle Areenan ekalle kaudelle?

Mun mielestä oli jossain juttua.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Eikös meillä nimenomaan tullut enkku koppikieleksi ainakin tuolle Areenan ekalle kaudelle?

Mun mielestä oli jossain juttua.

Ei tainnut kummankaan koutsin kielitaito riittää tähän. Myrrä kyllä pärjäsi, mutta taisi itsekin todeta olevansa välillä vaikeuksissa, koska hänelle vahvempi Saksa pyrki tulemaan ulos ensiksi.

Tuohon hommaan pitää olla kieli todella hyvin halussa. Väittäisin suuremassa osassa koppikieli on vielä(kin) kotimainen, vaikka ulkkien osuus on noussut.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 854
Tuohon hommaan pitää olla kieli todella hyvin halussa. Väittäisin suuremassa osassa koppikieli on vielä(kin) kotimainen, vaikka ulkkien osuus on noussut.
Joo sitä hybridiä se on. Nuorille pojille tekisi hyvää kyllä jos se olisi ihan pelkkä englanti. Case Pulju.
 
Ylös