Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

Status
Viestiketju on suljettu.

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 445
Eloranta sanoi plussan haastattelussa olevansa eläkkeellä.
Jaah, no en tiä koska on eläkkeelle siirtyny. Mutta Piri ainaki aikanaan tuomitsi Juntusen julkisesti että "toivottavasti saa kunnon rangaistuksen tjsp." Juntusen taklattua muistaakseni päähän jotain. Aika pitkään se Pelsujen taustalla vaikutti vissii apuvalkkuna tms..
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 741
Jaah, no en tiä koska on eläkkeelle siirtyny. Mutta Piri ainaki aikanaan tuomitsi Juntusen julkisesti että "toivottavasti saa kunnon rangaistuksen tjsp." Juntusen taklattua muistaakseni päähän jotain. Aika pitkään se Pelsujen taustalla vaikutti vissii apuvalkkuna tms..

Malmivaaran ajeli. Olin pelissä silloin. Kuitenkin sitten parin päivän päästä hieman perui puheitaan, tunnekuohuissa kuitenkin sanoi totuuden. Oli törkeä ja turha päähän ajo.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 619
Jos ja kun Hölö on meidän uusi päävalmentaja toivon, että nuo KAIKKI sikailut jäävät tämän kauden mukana Lahteen. Ei yhtäkään sikailua tai muuta perseilyä Tampereelle.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 619
Hölö on varmasti sarjan vetovoimaisin valmentaja pelaajien keskuudessa. Tämäkin asia kannattaa muistaa.
On, aivan varmasti. Joka on todella hyvä asia kun siihen yhdistetään Ilveksen vetovoima NHL lupauksille.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
Hölö on varmasti sarjan vetovoimaisin valmentaja pelaajien keskuudessa. Tämäkin asia kannattaa muistaa.

Totta. Olen edelleen sitä mieltä, että Ilves sai parasta mitä markkinoilla oli.

Mutta onhan tuo Hölön johtaman joukkueen moraali nyt tällä ja edellisellä kaudella ollut todella alhainen, jopa olematon. Siitä en tykkää.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 445
Malmivaaran ajeli. Olin pelissä silloin. Kuitenkin sitten parin päivän päästä hieman perui puheitaan, tunnekuohuissa kuitenkin sanoi totuuden. Oli törkeä ja turha päähän ajo.
Joo pelaajaa en muistanut mutta muistan että oli oikeestikki rumasti ajettu. Olihan se Elorannan aika Ilveksessä kans melko murheellista seurattavaa pelaaja sekoiluineen jne..
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 757
Joo pelaajaa en muistanut mutta muistan että oli oikeestikki rumasti ajettu. Olihan se Elorannan aika Ilveksessä kans melko murheellista seurattavaa pelaaja sekoiluineen jne..
Pasi Petriläinen kapteenina nevöföget
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 107
Äskön vasta katsoin lehdistötilaisuuden mutta siellä helvetin asiallinen ja en ihan ymmärrä miksi niin moni miestä kavahtaa.
Itsellä niitä harvoja pelicans yksilöitä joista ei jäänyt vitutus päälle loppuelämäksi viime keväänä.
Muummuassa se miten game kutosen jälkeen oli se herra joka keräsi rantapallot pois kentältä oli älyttömän hienoa
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 378
Hölö on varmasti sarjan vetovoimaisin valmentaja pelaajien keskuudessa. Tämäkin asia kannattaa muistaa.
Tämä muistui heti mieleeni kun luin huhun Kalle Väisäsestä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 152
Pelicans on noussut taistelemaan suorasta playoff-paikasta erittäin heikon alun jälkeen ja tämän viikonlopun pelanneet ilman Laschia, Carlssonia ja Jämseniä. Silti pystyvät taistelemaan tosi hyvin pisteistä. Entistä paremmat fiilikset siitä, että Hölö on tänne tulossa. Jo viime kausi oli kova statement.

Tuo muu mennee Nurmisen piikkiin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 657
Tämä muistui heti mieleeni kun luin huhun Kalle Väisäsestä.
Ihan hirveästi ei varmaan vetovoimaa tarvitse Tepsin nelosketjun laituri joka tehnyt Liigaurallaan 18 pinnaa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 160
Ihan hirveästi ei varmaan vetovoimaa tarvitse Tepsin nelosketjun laituri joka tehnyt Liigaurallaan 18 pinnaa.
Muutamaa Tepsin peliä kattonu erän verran ja kyllä mä Väisäsen otan ihan ilomielin Ipaan. Isokokoinen, hyvä liikkumaan, rightin kätisyys ja Rangers-varaus. Kelpaa mulle, ei se nyt kuitenkaan heti ole menossa toimistonkaan TOP2 ketjuihin...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 657
Muutamaa Tepsin peliä kattonu erän verran ja kyllä mä Väisäsen otan ihan ilomielin Ipaan. Isokokoinen, hyvä liikkumaan, rightin kätisyys ja Rangers-varaus. Kelpaa mulle, ei se nyt kuitenkaan heti ole menossa toimistonkaan TOP2 ketjuihin...
Juu ihan samaa mieltä olen. Naurattanut vaan kun tuosta huhua oli niin mies julistettiin ihan kingiksi ja maalipyssyksi ja ”20 maalin mieheksi”.

Tosiaan urallaan pelannut Liigaa 109 peliä ja näissä 18 pistettä. Nuori kaveri toki vasta, mutta silti pistetään jäitä hattuun :)

Itse odotan ainakin että millaisia ”isompia kaloja” saadaan Hölön nimellä tänne houkuteltua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös