Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Jännä kuitenkin nähdä mihin ratkaisuun päädytään. Seuraavan parin viikon aikana varmaan joku media tiputtelee informaatiota tiskiin.
Mää itse veikkaan maju-taukoa.

Itse veikkaan OJ:ta. En siis välttämättä toivo, mutta veikkaan.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Mää itse veikkaan maju-taukoa.

Itse veikkaan OJ:ta. En siis välttämättä toivo, mutta veikkaan.
Tästä Jokisen eilisestä heitosta voisi ehkäpä päätellä, että ainakin on keskusteltu. Menee 1+1 sen huhun(?) kanssa, että tavoitteena olisi että maju-tauolla on nimi lukittuna.

"Milloin uskot, että oma asiasi ratkeaa?

–  Varmasti marraskuun aikana minäkin sitten tiedän tulevaisuuteni. Tai riippuu myös siitä, että millaisia deadlineja minusta mahdollisesti kiinnostuvat seurat antavat, Jokinen heittää."
Lähde: Olli Jokinen kritisoi Suomeen pesiytynyttä tapaa: ”Aika huvittavaa”
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 057
Tästä Jokisen eilisestä heitosta voisi ehkäpä päätellä, että ainakin on keskusteltu. Menee 1+1 sen huhun(?) kanssa, että tavoitteena olisi että maju-tauolla on nimi lukittuna.


Lähde: Olli Jokinen kritisoi Suomeen pesiytynyttä tapaa: ”Aika huvittavaa”
OJ sopisi meikäläiselle ihan hyvin. Olen kuitenkin alkanut epäilemään tätä. Ilves teki Pendoon siirtyessään myös pelillisen valinnan perinteisempää suomalaista kiekkoa kohti. OJ olisi taas askel toiseen suuntaan.

Sinänsä kiinnostaisi kovasti nähdä mitä OJ saa aikaan ison seuran budjetilla.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 063
Onko muuten päävalmentajalla mitään päätäntä valtaa muuhun kun liiga jengiin?
Koska jos on niin täällä mainitut Raipe ja OJ haluais ihan varmasti että toi A löytyis sarjataulukon paremmasta päästä.
Raipe sanokin vähän aika sitten että asia mitä muuttais Ilveksessä ois että omia junnuja tuotais enemmän sisään ja niihin panostettais enemmän
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
552
Toivottavasti Raipe on Ilveksen valmennuksessa ensi kaudella mukana, vaikka sitten kakkosena.
Ei Raipesta taida oikein olla apuvalmentajaksi. Enkä puhu nyt taidoista, vaan aurasta.
Suomessa on ääri vähän kiinnostavia valmentajia. Jos OJ vielä viihtyy Suomessa ja olisi saatavilla, näkisin mieluusti mihin vie vakavasti otettavan organisaation. Olkoonkin sitten vaikka Ilveksen penkin takana.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 344
Menee suut suppuun, häh? Meinaat siis etttä jos esim. mun mielestä TÄLLÄ HETKELLÄ Pendokiekko on, jollei nyt paskaa, niin aika tylsää ja hengetöntä HVM-kamaa, niin ajattelisin että se ei voi siitä mihinkään kehittyä ja että jopa toivoisin sitä?
Eiköhän ihan jokainen Ilveskannattaja tällä foorumilla toivo ja usko että peli tästä paranee.
Se on hmv vaan, kun pelaajat ei vielä osaa ajotuksia, viisikon yhteinen liike on kamalaa, tuosta, kun se lähtee, niin voittoja tulee liukuhihnalla. Vai pitääkö pelata syksy päätöntä kohellusta ja sitte alkaa opetteleen peliä millä se kannu tulee? Tuollainen variaatio voisi olla ok, jos Ilveksellä olisi pelillinen selkäranka, johon nojata heikommilla hetkillä, sellainen selkäranka saataisiin esim naapurin harjoittamalla tuolileikillä, seuraavat 10v kahdella valmentajalla, josta toinen olisi urheilujohtaja vuorollaan.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Se on hmv vaan, kun pelaajat ei vielä osaa ajotuksia, viisikon yhteinen liike on kamalaa, tuosta, kun se lähtee, niin voittoja tulee liukuhihnalla. Vai pitääkö pelata syksy päätöntä kohellusta ja sitte alkaa opetteleen peliä millä se kannu tulee? Tuollainen variaatio voisi olla ok, jos Ilveksellä olisi pelillinen selkäranka, johon nojata heikommilla hetkillä, sellainen selkäranka saataisiin esim naapurin harjoittamalla tuolileikillä, seuraavat 10v kahdella valmentajalla, josta toinen olisi urheilujohtaja vuorollaan.
Olet varmasti ihan oikeassa mutta pointti oli se että on aivan relevanttia todeta että tällä hetkellä Ilveksen peli ei ole kovin hyvällä tasolla. Se on fakta jonka ääneen sanominen ei tee kenestäkään huonoa kannattajaa tai ymmärtämätöntä vastarannan kiiskiä jolle lyödään "luu kurkkuun" jos ja kun peli alkaakin jossain kohtaa toimia.
 

Tähtisalo

Rivipelaaja
Viestejä
38
Uskallan väittää ettei ensisijaisesti mikään liiga seura ajattele hankkimastaan pelaajasta, että tehdään tosta NHL:ään sopiva pelaaja. Kyllä sillä halutaan omaa seuraa vahvistaa ja siirto lätäkön taakse on sitten se kuuluisa kirsikka kakun päälle.
Tietysti näin. Tarkoitin tässä nyt lähinnä, että varmasti Suomessa halutaan, että liigaseurat tuottavat jatkossa laadukkaita pelaajia niin NHL kuin muihinkin huippusarjoihin, mutta pelivalmius ei ole tarvittavalla tasolla tällä hetkellä ainakaan NHL kaukaloihin ja iso syy siihen on tämä pelitapa jolla liigassa pelataan.
 

Saimaan rinssi

Rivipelaaja
Viestejä
37
Helsingin suunnasta, viikonlopun aikana kuului,että Ilves neuvottelut Olli Jokisen kanssa. Tarjottu jopa sopparia 2+1 . Mutta Hifk myös kiinnostunut. Oli myös SHL suuntaan, kepillä koitettu jäätä.
Piiäliäkkö olis mielenkiintoinen Ilveksessä
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Helsingin suunnasta, viikonlopun aikana kuului,että Ilves neuvottelut Olli Jokisen kanssa. Tarjottu jopa sopparia 2+1 . Mutta Hifk myös kiinnostunut. Oli myös SHL suuntaan, kepillä koitettu jäätä.
Piiäliäkkö olis mielenkiintoinen Ilveksessä
Itse alan liputtamaan jonkun ruotsalaisen SHL koutsin suhteen, nähtyäni kuinka Färjestad pelasi Ilvestä vastaan. Toki taustatyö pitää tehdä hyvin, koska onhan siinä paljon riskejä. OJ kelpaisi myös mahtavasti.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 819
Itse alan liputtamaan jonkun ruotsalaisen SHL koutsin suhteen, nähtyäni kuinka Färjestad pelasi Ilvestä vastaan. Toki taustatyö pitää tehdä hyvin, koska onhan siinä paljon riskejä. OJ kelpaisi myös mahtavasti.
Oj olis mun mielestä melkein ainut koutsi kenestä ei tulis edes minkäänlaista epäonnistumisen epäilystä, jos hänet tänne saataisiin
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Oj olis mun mielestä melkein ainut koutsi kenestä ei tulis edes minkäänlaista epäonnistumisen epäilystä, jos hänet tänne saataisiin

Mihin perustat tämän? Eihän Päälliköllä juurikaan näyttöjä ole, yksi hyvä kausi takana.

Verrattuna esimerkiksi Niemelään, jolla menestystä jo sekä Liigasta, että maajoukkueesta.

En siis sano, että Jokinen olisi huono vaihtoehto, mutta kyllä suuri epäonnistumisen mahdollisuus hänelläkin on.

Omalla viivallani ykkösenä tällä hetkellä Niemelä, OJ ja yllätysnimi.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
Mihin perustat tämän? Eihän Päälliköllä juurikaan näyttöjä ole, yksi hyvä kausi takana.

Verrattuna esimerkiksi Niemelään, jolla menestystä jo sekä Liigasta, että maajoukkueesta.

En siis sano, että Jokinen olisi huono vaihtoehto, mutta kyllä suuri epäonnistumisen mahdollisuus hänelläkin on.

Omalla viivallani ykkösenä tällä hetkellä Niemelä, OJ ja yllätysnimi.
Epäonnistumisen mahdollisuus on ihan kaikilla valmentajilla. Tuossa puhuttiin epäonnistumisen epäilystä, joten itse tulkitsin että siinä oli ihan puhtaasti kyse vain omasta henkilökohtaisesta tunteesta joka OJ:sta kirjoittajalle tulisi.
 

Toskala 35

Rivipelaaja
Viestejä
94
Mihin perustat tämän? Eihän Päälliköllä juurikaan näyttöjä ole, yksi hyvä kausi takana.

Verrattuna esimerkiksi Niemelään, jolla menestystä jo sekä Liigasta, että maajoukkueesta.

En siis sano, että Jokinen olisi huono vaihtoehto, mutta kyllä suuri epäonnistumisen mahdollisuus hänelläkin on.

Omalla viivallani ykkösenä tällä hetkellä Niemelä, OJ ja yllätysnimi.
Itseasiassa meillähän on omasta takaa Raipe jolla on enemmän näyttöä kuin OJ:llä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 322

Kojo tuskin Liigaan saapuu.

Ville Peltosen huhutaan jatkavan IFK:n penkin takana.
 
Ylös