Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 322
Ei saatana mitään Niemelää, en ymmärrä miks se on nyt nostettu jotenkin erityisesti jalustalle.
Mun mielestä todella yliarvostettu valmentaja, vai yksi suonenveto-finaalipaikkako tekee hänestä meille sopivan? Pääsivät sinnekin ihan tasan molarin ja meidän surkeuden takia.

Kari Jalonen, se on se mitä mä lähtisin tavoittelemaan. Miehellä tuppaa olemaan sellainen kosketus, että menestystä on tullut vähän joka paikassa mihin on mennyt.
Kokemusta kuitenkin kansainvälisestä pelistä, Sveitsistä. MM-kultaa U18, finaalipaikka Liigassa varsin nimettömällä jengillä. Nuohan ovat täysin Pendon meriitit sillä erolla että Kerho otti sen kannun.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 063
Ei saatana mitään Niemelää, en ymmärrä miks se on nyt nostettu jotenkin erityisesti jalustalle.
Mun mielestä todella yliarvostettu valmentaja, vai yksi suonenveto-finaalipaikkako tekee hänestä meille sopivan? Pääsivät sinnekin ihan tasan molarin ja meidän surkeuden takia.

Kari Jalonen, se on se mitä mä lähtisin tavoittelemaan. Miehellä tuppaa olemaan sellainen kosketus, että menestystä on tullut vähän joka paikassa mihin on mennyt.
Mielellän vähän nuorempia koutseja kun kari jalonen!
Nuori tai edes nuorekas valmentaja joka ei tuu Ilvekseen pelaamaan ”meidän peliä” on erittäin tervetullut
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Mielellän vähän nuorempia koutseja kun kari jalonen!
Nuori tai edes nuorekas valmentaja joka ei tuu Ilvekseen pelaamaan ”meidän peliä” on erittäin tervetullut
Tota ymmärrän pointin nuoressa valmentajassa, mutta ethän sää nyt ihan oikeesti voi olla sitä mieltä, että Kari Jalonen ei olis hyvä valmentaja Ilvekseen :D

-7 Suomen mestaruutta (3 apukoutsina, 4 pääkoutsina)
-2 Sveitsin mestaruutta
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 063
Tota ymmärrän pointin nuoressa valmentajassa, mutta ethän sää nyt ihan oikeesti voi olla sitä mieltä, että Kari Jalonen ei olis hyvä valmentaja Ilvekseen :D

-7 Suomen mestaruutta (3 apukoutsina, 4 pääkoutsina)
-2 Sveitsin mestaruutta
Tää osottaa sen että Jalosen kirkkaimmat vuodet valmentajana on hyvinkin voinu mennä.
En panis pahakseni jos meillä ois koutsi kuka joko A: on nyt primessä
Tai B:jolla ne parhaat vuodet on edessäpäin
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
902
Haluaisko joku Olli Salon kannattaja kertoo jotain perusteita, muuta kun valmentanut KooKoon keväällä -22 sijalle 4? Mun mielestä olisi steppi taaksepäin, jos häneen päädytään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Tää osottaa sen että Jalosen kirkkaimmat vuodet valmentajana on hyvinkin voinu mennä.
En panis pahakseni jos meillä ois koutsi kuka joko A: on nyt primessä
Tai B:jolla ne parhaat vuodet on edessäpäin
Kari Jalonen on ollut primetimessä nyt 1998 vuodesta asti.

Viimeisin svetsin mestaruus tuli vuonna 2019.

Toki ihan turha edes haaveilla täälä Kari Jalosesta. Jos haluaa valmentaa saa paikan mistä tahansa sveitsiläis seurasta ja niiden kanssa me ei kilpailla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 322
Haluaisko joku Olli Salon kannattaja kertoo jotain perusteita, muuta kun valmentanut KooKoon keväällä -22 sijalle 4? Mun mielestä olisi steppi taaksepäin, jos häneen päädytään.
Oon samaa mieltä. Salon pelikirja on hyvä.

Mutta kestääkö jänne koko kauden? Onko vaatimustasoa?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Oon samaa mieltä. Salon pelikirja on hyvä.

Mutta kestääkö jänne koko kauden? Onko vaatimustasoa?
Salo+Raipe?

Ei vaan taida Raipe lähteä mihinkään enää apu valmentajaksi.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 908
Kokemusta kuitenkin kansainvälisestä pelistä, Sveitsistä. MM-kultaa U18, finaalipaikka Liigassa varsin nimettömällä jengillä. Nuohan ovat täysin Pendon meriitit sillä erolla että Kerho otti sen kannun.
Viimeiset seitsemän sanaa ovat ne, mitkä merkkaavat minulle.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 322
Salo+Raipe?

Ei vaan taida Raipe lähteä mihinkään enää apu valmentajaksi.
Niin, jotenkin en olisi tyytyväinen tähän. Mutta varmaan ”nälkä kasvaa syödessä”.

Kaikki Pendosta pois on downgrade, pl. Jaloset.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Niin, jotenkin en olisi tyytyväinen tähän. Mutta varmaan ”nälkä kasvaa syödessä”.

Kaikki Pendosta pois on downgrade, pl. Jaloset.
Jaloset ja Tapola :)
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
996
Oma ykkössuosikkini olisi Jokinen. Saa Jukurit pelaamaan todella hyvää jääkiekkoa nimettömällä nipulla.

Hölö myös hyvä vaihtoehto.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 522
Kunhan seuraavalla valmentajalla ei ole omaa optiota häipyä menemään, se tästä puuttuisi että taas aloitetaan uusiksi ennen aikojaan.
Tuo tarkoittaa sitä että päätetään hankkia huono valmentaja heti kättelyssä. Tärkeintä on ettei jatkaja ole liian kaukana siitä projektin suuntaisesta jääkiekosta. Vetäjän pitää olla samaa puuta.
 

Toskala 35

Rivipelaaja
Viestejä
94
Kuka tahansa joukkue ei voi olla niin typerä että jos saa kumman tahansa Jalosen valmentajakseen valitsee lähes varman mitalin takia arvan ja raikkautta. Ei niin typerää seuraa ole olemassakaan.
 

Toskala 35

Rivipelaaja
Viestejä
94
1.Jalonen Jukka.
2.Jalonen Kari
3.Tommi Niemelä
4.Karri Kivi
5.Raimo Helminen
6.Olli Salo
7.Olli Jokinen
8. Pienellä varalla Jarno Pikkarainen
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 100
1.Jalonen Jukka.
2.Jalonen Kari
3.Tommi Niemelä
4.Karri Kivi
5.Raimo Helminen
6.Olli Salo
7.Olli Jokinen
8. Pienellä varalla Jarno Pikkarainen

Itse nostaisin OJ:n Kari Jalosen ja Niemelän väliin.

Kyllä uuden valmentajan pitäisi olla joku nelikosta Jukka Jalonen, Kari Jalonen, Olli Jokinen tai Tommi Niemelä.

Jos joku yllätysnimi pitäisi heittää, niin Sami Kapanen
 

Sademies

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
205
Kuka tahansa joukkue ei voi olla niin typerä että jos saa kumman tahansa Jalosen valmentajakseen valitsee lähes varman mitalin takia arvan ja raikkautta. Ei niin typerää seuraa ole olemassakaan.

Nykyäänhän kokeneet ja voittaneet valmentajat valmentavat ulkomailla, tai eivät valmenna missään. Liigassa operoi pääasiallisesti nousevia kykyjä.

Syynä ilmeisesti, ainakin Petteri Sihvosen mukaan on urheilutoimenjohtajat. Urheilutoimenjohtajien roolithan vaihtelevat seurojen välillä ilmeisesti aika paljon. Ei ole myöskään mitää tarkkaa mallia historiasta, miten utj:n tulee toimia. Utj on kuitenkin lähtökohtaisesti päävalmentajan esimies. Täten hänen tulisi olla ainakin yhtä tietäväinen jääkiekosta kuin päävalmentajan.

Voitteko kuvitella, että meidän Tillu pesisi tietämyksessä kummankaan Jalosen tai edes nykyistä päävalmentajaa Pennasta. Ilmeisesti Myrrä oli kokemattomuuden vuoksi sopiva valinta Koskelalle?
 
Ylös