Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 942
Pakko todeta, että näin varmaankin toteaa melkein joka valmentaja nuorimmista ikäluokista lähtien.
Jaa. Onko näin? Ei mielestäni noin ylikorostetusti. Ei Ilveksen Liigajoukkueessa ainakaan. Muitten puheita täytyy myöntää etten ole juuri kuunnellutkaan.

Ite uskon, että Niemelän tapauksessa se me näkyy meille katsojille kaukalossa eniten kiekollisessa pelissä. Tehdään enemmän asioita yhdessä toisin kuin Pennasen Ilveksessä(viisikkona)

Joo varmaan kaikki puhuu joo tähän tyyliin. Mutta silti mun kutina on edelleen yhtä kova Niemelästä. Niemelää haaveilin ekan kerran joskus pari vuotta sitten ja toivoin, että mies nähtäisiin jonain päivänä meidän päävalmentajana.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
Jaa. Onko näin? Ei mielestäni noin ylikorostetusti. Ei Ilveksen Liigajoukkueessa ainakaan. Muitten puheita täytyy myöntää etten ole juuri kuunnellutkaan.

Ite uskon, että Niemelän tapauksessa se me näkyy meille katsojille kaukalossa eniten kiekollisessa pelissä. Tehdään enemmän asioita yhdessä toisin kuin Pennasen Ilveksessä(viisikkona)
Eiköhän tulla tulevalla kaudella näkeen myös näitä intuitiolla tapahtuvia asioita, mitkä viime kaudella loisti poissa olollansa. Eli siis viihde arvoa nostattavia tilanteita missä yleisö kohahtelee, ja siinä kohahtelussa löytää ittensä mukana.

Kyllä noissa haastatteluissa aika pitkälle voi havaita tietyt opettelut sen suhteen, mitä kannattaa sanoa ja mitä ei. Jotku tarttuu niin kovin helposti yksittäisten sanomisten perään, ja ne herkästi alkaa elään omaa elämäänsä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 552
Jaa. Onko näin? Ei mielestäni noin ylikorostetusti. Ei Ilveksen Liigajoukkueessa ainakaan. Muitten puheita täytyy myöntää etten ole juuri kuunnellutkaan.

Ite uskon, että Niemelän tapauksessa se me näkyy meille katsojille kaukalossa eniten kiekollisessa pelissä. Tehdään enemmän asioita yhdessä toisin kuin Pennasen Ilveksessä(viisikkona)

Joo varmaan kaikki puhuu joo tähän tyyliin. Mutta silti mun kutina on edelleen yhtä kova Niemelästä. Niemelää haaveilin ekan kerran joskus pari vuotta sitten ja toivoin, että mies nähtäisiin jonain päivänä meidän päävalmentajana.

Ehkä kyse on enemmän siitä, että kuka valmentaja saa joukkueen oikeasti toiminaan puheiden mukaisesti. Peliaika näyttöjen mukaan ja kurittomat tähdet tarvittaessa penkille yms.
 

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
129
Ehkä kyse on enemmän siitä, että kuka valmentaja saa joukkueen oikeasti toiminaan puheiden mukaisesti. Peliaika näyttöjen mukaan ja kurittomat tähdet tarvittaessa penkille yms.
Pennasen aikana penkitettiin kurittomia tähtiä huolella. Pelon ilmapiiri näkyikin sitten silloin, kun olisi pitänyt olla rento ja pystyä parhaimpaansa.
Toivottavasti Hölön aikana kannustetaan rohkeuteen ja yrittämiseen, eikä pelkkään virheiden välttelyyn.
 

Lempiväri: Vihreä

Rivipelaaja
Viestejä
59
Intuitio on ollut monta kertaa oikeassa. Minulla oli huono tunne Myrrän potkuista ja Pennasen sisääntulosta vaikka toki toivoin ja uskoin että Ilves johto tietää mitä tekee. Minulla oli huono tunne kun TPS-sarjan aluksi hallissa kuuluu "tärkein on jo saavutettu" (no varmaan oli monella muullakin). Oli huono tunne ennen Pelicans - sarjaa kun Kontiola antaa haastattelua Urheiluruudulle naama punaisena. Ja oli huono tunne kun KalPa tasoitti 3-3:een ja tuli tunne että näinköhän tämä kuitenkaan päättyy hyvin.

Mutta. Kärppä-sarjasta vaikka välillä siinä näytti huonolta ei missään vaiheessa ollut tunnetta ettei me tätä vietäisi. Ja ainakin tähän saakka Niemelästä minulla on ollut hyvä tunne. Sellainen että tämä kaveri tietää mitä tekee. Ehkä se riittää päätyyn asti, mutta enemmän haluan että ensi kauden joukkue näyttää sitä intohimoa.
Ihan täsmälleen samat fibat tulleet mulle noista kaikista. Sen vain jotenkin jostain haistaa.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
Kun muistaa Pelicansin mustan syksyn ja sijoituksen ihan Liigan häntäpäässä, oli Pelicansin nostaminen hopeasijalle kyllä melkoinen saavutus myös valmennukselta. Niin sanottuja alkukauden valmentajia on Liiga täynnä, mutta kevään onnistujat ovat erittäin harvassa. Niemelä on jo pari kautta saanut joukkueen kunnon lentoon playoffsien paikkeilla, nyt onkin sitten mielenkiinoista nähdä, mitä tapahtuu Ilveksen resursseilla lumien sulaessa. Alkukaudesta saattaa olla vielä pieniä käynnistysvaikeuksia, mutta se varmaan annetaan anteeksi, jos viime vuosien pronssit kirkastuisivat jo ensimmäisellä kaudella. Odotan kieltämättä mielenkiinnolla Hölön suorituksia Ilveksen peräsimessä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 552
Kun muistaa Pelicansin mustan syksyn ja sijoituksen ihan Liigan häntäpäässä, oli Pelicansin nostaminen hopeasijalle kyllä melkoinen saavutus myös valmennukselta. Niin sanottuja alkukauden valmentajia on Liiga täynnä, mutta kevään onnistujat ovat erittäin harvassa. Niemelä on jo pari kautta saanut joukkueen kunnon lentoon playoffsien paikkeilla, nyt onkin sitten mielenkiinoista nähdä, mitä tapahtuu Ilveksen resursseilla lumien sulaessa. Alkukaudesta saattaa olla vielä pieniä käynnistysvaikeuksia, mutta se varmaan annetaan anteeksi, jos viime vuosien pronssit kirkastuisivat jo ensimmäisellä kaudella. Odotan kieltämättä mielenkiinnolla Hölön suorituksia Ilveksen peräsimessä.

Olin itse jo lähes varma, että Hölö vaihtuu. Pelicans osoitti kuitenkin odottamatonta kärsivällisyyttä kurssin kääntymiseen.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
Olin itse jo lähes varma, että Hölö vaihtuu. Pelicans osoitti kuitenkin odottamatonta kärsivällisyyttä kurssin kääntymiseen.
Sama juttu ja näin ajatteli myös mediakin, lopputuloksena oli kuitenkin Tapolan aloituskauden kaltainen nousu. Näen itse asiassa Niemelässä ja Tapolassa paljon samanlaisia positiivisia asioita. Valmentaminen onnistuu kummallakin myös kovassa paineessa pudotuspeleissä. Hölö on kevään miehiä muutenkin kuin omissa puheissa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 552
Sama juttu ja näin ajatteli myös mediakin, lopputuloksena oli kuitenkin Tapolan aloituskauden kaltainen nousu. Näen itse asiassa Niemelässä ja Tapolassa paljon samanlaisia positiivisia asioita. Valmentaminen onnistuu kummallakin myös kovassa paineessa pudotuspeleissä. Hölö on kevään miehiä muutenkin kuin omissa puheissa.

Tietynlainen potkujen rajamailla käyminen on hyvä kokemus valmentajalle. Nähtäväksi jää, riittääkö se Toronto Maple Leafsin paineissa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 402
Shaatana, kenkää!!!!!11!1

1717438293921.jpeg
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 871

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 871
Eikös kaikki ole haastajia, poislukien hallitseva mestari? :eek:
Näin mää asian olen ymmärtänyt, mutta olen myös täältä lukenut, että tota "haastaja" sanaa ei saa käyttää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 871
Mutta voidaanko me uskottavasti puhua, että ollaan haastajia? :D
Mielestäni kyllä.

Missäs ketjussa tämä "haastaja" matopurkki avattiin :D Lueskelin tuossa juuri Könösen ketjun ja ajattelin palata tähän klassikkoon nyt jos vaan löydän sen jostain.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 329
Mielestäni kyllä.

Missäs ketjussa tämä "haastaja" matopurkki avattiin :D Lueskelin tuossa juuri Könösen ketjun ja ajattelin palata tähän klassikkoon nyt jos vaan löydän sen jostain.
Juu siis vakavasti ottaen niin ehdottomasti ollaan haastajia ja ”isoja” sellaisia.
Pari hankintaa tohon vielä joista yksi sellainen ”kelpaisi kaikille joukkueille”.


OT: Mää kun luin niitä ekoja ”raportteja” Könösestä niin päätin vaan lyödä sen ketjun ”merkitse luetuksi”
Tiesin jo etukäteen miten siinä käy. Enkä todellakaan aio lukea niitä läpi. :D
 
Ylös