Tommi Huhtala

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 591
Tosin tunnet itse Tommin, mutta et varsinaisesti kertonut miksi pidät häntä ilvesläisenä.

Eiköhän "Ilvesläiseksi" riitä nämä:
- kummisetä on Raimo Helminen
- perheen miehet on kolmessa polvessa pelannut Ilveksessä
- isä voittanut mestaruuden 85 Ilveksessä
- Tommikin on itse 12 vuotta Ilveksessä pelannut.
- Tommi voitti 2005 A-nuorten kultaa Ilveksessä
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 456
Eiköhän "Ilvesläiseksi" riitä nämä:
- kummisetä on Raimo Helminen
- perheen miehet on kolmessa polvessa pelannut Ilveksessä
- isä voittanut mestaruuden 85 Ilveksessä
- Tommikin on itse 12 vuotta Ilveksessä pelannut.
- Tommi voitti 2005 A-nuorten kultaa Ilveksessä
Isä Jampe toimii myös edelleen Ilves Ry:n varapuheenjohtajana.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Jokainen varmaan määrittelee omalla tavallaan. Minä omallani, ja sinä omallasi. Tosin tunnet itse Tommin, mutta et varsinaisesti kertonut miksi pidät häntä ilvesläisenä. Eikös esim, J-M Järviseltä ja Olli Palolalta löydy myös merkittävä Ilves- tausta, mutta ei heitäkään ilvesläisinä yleisesti pidetä.

Tuossa WillieGunn yllä luettelekin joitakin asioita. Tunnen Tommin hyvin ja tiedän, että hän Saksassakin seuraa Ilveksen tekemisiä. Mutta ehkä enemmän tuo heidän perhekokonaisuutensa ja se kuinka siellä on eletty Ilveksen mukana jo 60-70 vuotta (ehkä enemmänkin). Pelaten, valmentaen (A-nuoria myöden), kehittäen (Ilveksen junioritoimintaa), johtaen etc...

Uutiskynnyksen ylittikin tuo, kun Raipe kävi kolaamassa Koikkarissa kenttää, että lapset saavat pelata. Samalla tavalla siellä on Jampe käynyt aurailemassa. Aika harvassa ovat kuitenkin ne ihmiset, jotka vuosikymmeniä ovat edistäneet sekä mahdollistaneet ilvesläistä toimintaa. Jos olet itse pelannut Ilveksen junnuissa, niin varmaan ymmärrät sen, miten koko perheyhteisö elää ja hengittää Ilvestä. Kolme sukupolvea useita kertoja viikossa Ilveksen tapahtumissa ja Tommin lisäksi Teemu toisella kentällä. Siinä tulee perheelle jo +400 eri Ilves-tapahtumaa vuodessa. Pappa vie toisen pojan toiseen tapahtumaan ja äiti toisen pojan toiseen halliin, isä valmentaa, äiti toimitsijana, pappa järkkärinä, kuljetusta, kannustamista, varustehuoltoa, palelemista, viikonloppuja matkapeleissä.. Vapaa-aikana sitten pelataan pihalätkää, käydään katsomassa Ilveksen pelejä ja ruokapöydässäkin keskustellaan Ilveksestä. Ja lajihan ei rajoitu jääkiekkoon.

Tämän vuoksi pidän Tommia ilvesläisenä. Ja eiköhän sieltä vielä tule neljäskin sukupolvi pelaamaan Ilveksessä.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Laitetaan nyt vaikka tänne eli Jatkoajassa artikkelisarja Saksan jääkiekon "heräämisestä", DEL-liigasta jne. ja haastateltu myös Huhtalaa ja JMJ:ta.

 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Huhtala ja Mannheim jatkavat DEL-mestaruuden jahtaamista pudotettuaan playoffien ekalla kierroksella Straubing Tigersin voitoin 2-1. Ainakin kevätvire näyttää lupaavalta mahdollista Ilvekseen siirtymistäkin ajatellen eli kolmeen pudotuspeliin Huhtala iski tehot 2+1.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 703
Huhtala ja Mannheim jatkavat DEL-mestaruuden jahtaamista pudotettuaan playoffien ekalla kierroksella Straubing Tigersin voitoin 2-1. Ainakin kevätvire näyttää lupaavalta mahdollista Ilvekseen siirtymistäkin ajatellen eli kolmeen pudotuspeliin Huhtala iski tehot 2+1.

Huhtala onkin tuollainen "moderni" Esa Tikkanen, kuka nousee parhaimmilleen juurikin pleijareissa.

Toivottavasti edes toinen Huhtala & Lakatos huhuista osuisi, koska intesiteettiä tuo joukkue kyllä kaipaa. Tosin Huhtala taas loukkaantui suhteellisen harmittoman näköisesti, joten toivottavasti paikat on kunnossa.

Huhtalan maali & loukkaantuminen Straubing sarjassa:



 
Viimeksi muokattu:

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Ei ole Huhtala tänään Mannheimin kokoonpanossa. Olkapää näytti ottavan ikävän osuman tuon videon perusteella.
 
Ylös