Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ketju kiinni ja auki kun huhu 110% varma että tulossa on.
Silloinhan tehtäisiin jo pelaajalle ketju, eikö?

Itse en ole tästä ketjusta lukenut kuin ehkä 5% viesteistä, niin en osaa sanoa paljonko on hassuttelua. Mutta suosittu ketju tuntuu olevan.

Palstan säännöistä nro 5 perusteella voisi olla mahdollista sulkea ketju, mutta aloittajana on aiemmin suht hyvin asioista perillä ollut nimimerkki, niin annetaan nyt vielä vähän aikaa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 325
Tämän piti olla varma mutta ilmeisesti ei ollutkaan. Eikä kukaan edes tiedä kuka sieltä olisi ollut tulossa eikä mitään vihjeitäkään suostuta antamaan joten mitä virkaa tällä ketjulla enää on?

Katsellaan ja odotellaan, tulee jos on tullakseen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Täällä on paljon ketjuja, itse en esim. muista kirjoittaneeni yhtään viestiä jalkapallopuolelle.
Ei tätä ole pakko lukea, kommentoinnista puhumattakaan. Kyllä sen sitten huomaa, kun uusi nimi ilmestyy " pelaajat " osioon.
Sinne voi sitten tulla kommentoimaan, että kokoajan tiesi...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 511
Joidenkin mielestä ketju pitäisi sulkea. Miksi? Kyllä ketju kuivuu kasaan aikanaan jos ei ketään tule, ja jos tulee käy tarpeettomaksi. Alta viikossa tämä on ohi kun siirtoaika menee umpeen. Foorumilla on monia ketjuja jotka eivät itseäni kiinnosta ja joita en lue,muutkin voivat itse päättää mitä seuraavat.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Ketjun nimeksi voisi muuttaa 10 uutta KHL-pelaajaa loppukaudeksi. Sitten vain hämäriä vihjeitä kehiin niin päästäis arvuutteleen nimiä.

Ja kaiken komiikkamyrskyn keskellä kuin majakka joka antaa hukkuville lohtua
palstan automaattirobotti vastaa:
", mutta miestä ei näy. Lähteet eivät osaa sanoa juuta tai jaata tähän tilanteeseen."
 
Ylös