Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 088
En ole varma, että onko kyseessä sama pelaaja, mutta ainakin Lukon kanssa jonkinlaisen sopimuksen on tehnyt Artur Tyanulin.

Älä viitsi. Se nyt tästä sopasta puuttuisi, että tällaisesta mikkihiirestä olisi syntynyt kiista Lukon ja Ilveksen välillä. Tai että ylipäänsä tämä ylitsevuotava hehkutus ja tämä ketju olisi tuosta kaverista lähtöisin. Joku raja.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 868
Blegin vihjeiden mukaan ei ole tämä "mikki hiiri" kaveri. Tuo saman sopparin tekeminen oli varmaan ihan trollausta tai paskat lähteet. Blegi sanoi, että on mainittu täällä jo ja tätä Arturia ei olla mainittu kertaakaan. Ainakaan tuon etsintä toiminnon perusteella
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Älä viitsi. Se nyt tästä sopasta puuttuisi, että tällaisesta mikkihiirestä olisi syntynyt kiista Lukon ja Ilveksen välillä. Tai että ylipäänsä tämä ylitsevuotava hehkutus ja tämä ketju olisi tuosta kaverista lähtöisin. Joku raja.
Ei ole se heppu, josta olen itse huhun kuullut, eikä edes samasta seurasta.
 

Karuselli

Tulokas
Viestejä
9
Voihan se olla, että Timur huijaa, kun julkistus tuli foorumilla ennen Ilveksen julkistusta tai sitten ei
 

Liitteet

  • Screenshot_2022-02-18-23-02-31-493_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2022-02-18-23-02-31-493_com.whatsapp.jpg
    246,9 KB · kertaa luettu: 528

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
Lukon foorumilla oli tämä "mikkihiiri" ja chekhovich tai mikä lie huhuissa. Jälkimmäinen pyörinyt täälläkin, mut ei mitään käsitystä missä pelaa ja onko edes rouhija :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 608
Voihan se olla, että Timur huijaa, kun julkistus tuli foorumilla ennen Ilveksen julkistusta tai sitten ei
Olisi ihan normaalia että tän tason henkilö haluaa myös rauhoittaa tilannetta median tai muun vuoksi.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 835
Iltoja tänne foorumilaisille Rauman suunnalta. Ollaan myös tällä suunnalla ihmetelty mikä meille huhuttu/sopimuksen tehnyt venäläisen KHL pelaajan tilanne on. Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla. Jos paikkansa pitää huhu niin toinen joukkueista tulee pettymään ja pahasti. Ehkä jopa molemmat?
Nyt oli kyllä todella väsynyt trollaus yritys. Säälittää porukka joka tähän vielä näyttää menevän.
 

Mooses

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
On tämä huvittavaa luettavaa tämä ketju. En tosiaan ole enempää keskustelua seurannut. Kuten mainitsin, Lukon kanssa sopimuksen on tehnyt edellä mainitsemani Tyanulin ja jotain ongelmia on tietojeni mukaan hänen kanssaan esiintynyt. Ei liittyne siis Ilvekseen millään tavalla. Paitsi joku mainitsi, että Lukon hankinta tulisi samasta seurasta, kuin Ilveksenkin.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Itsekin olin varma mestaruudesta 1987-1988, mutta ei tullut. Usko on siitä huolimatta kova!

1985 mestaruus livenä koettu. Olin silloin vasta 8v, mutta Kupittaalla Ilveksen takki päällä. 87-88 kaudella piti tietty tulla mestaruus. Vielä varmempana pidin 98 vuoden mestaruutta. Moni muukin piti, oltiin suosikki. Jursinov Juniorin aika on ollut mun parasta Ilves-aikaa. Joukkueet oli niin hienoja. Santapaperiosasto jäätävä ja keihään kärki myös. Omat mielipiteet menee kohta uusiksi. Myrrä alkaa tilastojensa perusteella oleen jo kärkimies Ilveksen valmentajista mun aikanani. Jos poffit menee hyvin, hän on kirkkaasti ykkönen. Omien kasvattien vähyys vähän mietityttää. Toisaalta edes yksi Eemeli "C" Suomi vastaa 3-4 kasvattia, jotka mennä vuosina U20-ikäisinä rimpuili ihan kärkikentissäkin, olematta selkeesti liigatasoa. Usko on mullakin nyt kova!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 103
Omasta mielestä tuo Timurin postaus oikeastaan omalla kohdalla teki sen, etten usko että sieltä ketään tulee.
 

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Day 3

Kipinävuoro

Tämä on kolmas päivä, kun lähden vaeltamaan yön pimeyteen. Avopuoliso jäi taas kotiovelle itkemään, vaikka tietää, että tämä on kohtaloni.
Minulle on tullut tutuksi lentokentät Turku-Salo akselilla, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Viime yönä kuulin kuitenkin rakkaan itänaapurimme kieltä ja lähdin heti herrasmiehen perään. Tämä kaveri osoittautui vaan joksikin pikkulauantain sankariksi joka kiroili makkaraperunat suusta lentäen... Hyvä vahvistus johonkin muuhun jengiin varmasti.

Matkani jatkuu, nukkukaa hyvin rakkaat toverini...

Kuullaan taas pian!

Kuitti.
 
Ylös