Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Jos nimi papereista puuttuu vielä (vaikka muuten kaikki olisi sovittu ja valmista) eikä mediatiimi halua lähteä keulimaan?
Näin itsekin ajattelen. Ilveksen mediatiimi ylipäätään loisto tasolla, uskon että jos on yhtään epävarma tilanne niin ei ainakaan halua nostattaa tätä valtavaksi paisunutta "kiimaa" enempää.

Nyt täytyy vaan toivoa että se sopimus on tosiaan siellä paketissa. Ennen kuin Blegifan laittoi mitään vihjeitä, en edes kaivannut erityisemmin mitään vahvistusta tuohon loistavaan joukkueeseen, Nikolishin oli sen verran kova hankinta. Mutta nyt kun kiimaa taas nostettu ja kovan luoka hankinnasta puhuttu, niin kummasti yhtäkkiä onkin "pakko" saada vielä tämäkin pelaaja sisään. :D
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 098
Annetaas olla nyt ja odotellaan.. jos sieltä joku vaikka huristaisi Tampereen suuntaan.
Sitäpaitsi.. miten tähän Maailman aikaan voi mihinkään muuhunkaan täysin varmuudella luottaa.. edes pelien tulevan sovitusti.
 

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Lukon Sahlstedt avaa Länsi-Suomessa hieman tuota tilannetta, kertoo millaisilla markkinoilla seurat pelaavat.
Teksti Jatkoajasta:

"Kalle taas noin sadannen kerran valottaa meille malttamattomille pelaajatilannetta Länskärissä. Tykkään Kallen avoimesta tyylistä.

- Sen saman laiturin kanssa on kuulemma edelleen asiat sovittuna ja laukut pakattuna. Pelaaja vääntää vielä seuransa kanssa jostain. Kuulemma kymmenen minuutin homma, että nimet paperissa jos saa asiansa seuran kanssa selvitettyä.

- Audetesta ei voitu taistella mitenkään realistisesti. Ruotsalaisilla varaa maksaa tuplasti enemmän kuin suomalaisilla. Alunperin myös Vityaz pyysi rahaa Audeten vapauttamisesta. Ja lisäksi Audettella oli palkkasaamisia saatavana, jotka nyt ilmeisesti Örebro kuittasi?"
 

weho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
303
Omaa analyysiä vaihteeksi pidemmän kautta...

Mulle on jo ihan sama kuka sieltä tulee, olkoon vaikka se Vituiks Män. Tää ketju on jo tehnyt niin paljon hyvää etten osannut edes kuvitella - se on taas herättänyt aidon innostuksen Ilvestä ja tätä palstaa kohtaan. Mä olen varmaan viimeiset 10 vuotta lukenut liki jokaisen viestin tällä palstalla. Paitsi viime syksyn aikana -ei vaan enää jaksanut kiinnostaa. Tuli väsy. Kunnes viimeiset 72 h palstalla koko ajan, myös työajan. Paitsi silloin kun olin twitterissä.

Kiitokset niille jotka tämän hypen ovat kehittäneet, olkoot sitten amatöörejä tai ammattilaisia. Ja ajatelkaa että jos edes osan tämän ketjun innosta saisi siirrettyä alueen kaikille Ilves -faneille niin Ratamettä olisi loppuunmyyty pitkälle tulevaisuuteen.

Olen tänään ostanut 10 kpl irtolippuja perheelle tuleviin peleihin. Istuin äsken saunassa ja ensimmäistä kertaa kuukausiin ajattelin siellä Ilvestä ja torijuhlia, en työmurheita.

Rummuttakaa saatana! Takokaa kun rauta on kuuma! Tartuttakaa tämä into kaikkiin ja viekää tutut ja kaverit peleihin! Ilves on sen ansainnut.
 
Viimeksi muokattu:

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
Omaa analyysiä vaihteeksi pidemmän kautta...

Mulle on jo ihan sama kuka sieltä tulee, olkoon vaikka se Vituiks Män. Tää ketju on jo tehnyt niin paljon hyvää etten osannut edes kuvitella - se on taas herättänyt aidon innostuksen Ilvestä ja tätä palstaa kohtaan. Mä olen varmaan viimeiset 10 vuotta lukenut liki jokaisen viestin tällä palstalla. Paitsi viime syksyn aikana -ei vaan enää jaksanut kiinnostaa. Tuli väsy. Kunnes viimeiset 72 h palstalla koko ajan, myös työajan. Paitsi silloin kun olin twitterissä.

Kiitokset niille jotka tämän hypen ovat kehittäneet, olkoot sitten amatöörejä tai ammattilaisia. Ja ajatelkaa että jos edes osan tämän ketjun innosta saisi siirrettyä alueen kaikille Ilves -faneille niin Ratamettä olisi loppuunmyyty pitkälle tulevaisuuteen.

Olen tänään ostanut 10 kpl irtolippuja perheelle tuleviin peleihin.

Rummuttakaa! Takokaa kun rauta on kuuma! Tartuttakaa tämä into kaikkiin ja viekää tutut ja kaverit peleihin! Ilves on sen ansainnut.
7EA20E6E-8B99-4A45-AA81-B0D2A318930D.jpeg
 

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Omaa analyysiä vaihteeksi pidemmän kautta...

Mulle on jo ihan sama kuka sieltä tulee, olkoon vaikka se Vituiks Män. Tää ketju on jo tehnyt niin paljon hyvää etten osannut edes kuvitella - se on taas herättänyt aidon innostuksen Ilvestä ja tätä palstaa kohtaan. Mä olen varmaan viimeiset 10 vuotta lukenut liki jokaisen viestin tällä palstalla. Paitsi viime syksyn aikana -ei vaan enää jaksanut kiinnostaa. Tuli väsy. Kunnes viimeiset 72 h palstalla koko ajan, myös työajan. Paitsi silloin kun olin twitterissä.

Kiitokset niille jotka tämän hypen ovat kehittäneet, olkoot sitten amatöörejä tai ammattilaisia. Ja ajatelkaa että jos edes osan tämän ketjun innosta saisi siirrettyä alueen kaikille Ilves -faneille niin Ratamettä olisi loppuunmyyty pitkälle tulevaisuuteen.

Olen tänään ostanut 10 kpl irtolippuja perheelle tuleviin peleihin.

Rummuttakaa! Takokaa kun rauta on kuuma! Tartuttakaa tämä into kaikkiin ja viekää tutut ja kaverit peleihin! Ilves on sen ansainnut.
Ei ole olemassa Ratamettää, nimi on loukkaus Hakametsää kohtaan ja kertakaikkiaan teennäinen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 067
On tässä hypessä ollut ainakin se hyvä puoli, että on tullut otettua KHL haltuun viime päivinä.

Tiedän nyt mm. että Kenny Agostino on Torpedon toiseksi paras pistemies. Senkin tiedän, että saman joukkueen Marek Hrivik siirtyi Leksandiin. Torpedon kolmanneksi paras maalintekijä on Ivan Chekhovich, joka on nuorena poikana pelannut Kanadan juniorisarjoja ja on myös pelannut AHL:ssä 0,4 pinnan keskiarvolla ja ja..

Ollut ikinä kuullutkaan tällaisista pelaajista ennen tätä...
 
Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 098
On tässä hypessä ollut ainakin se hyvä puoli, että on tullut otettua KHL haltuun viime päivinä.

Tiedän nyt mm. että Kenny Agostino on Torpedon toiseksi paras pistemies. Senkin tiedän, että saman joukkueen Marek Hrivik siirtyi Leksandiin. Torpedon kolmanneksi paras maalintekijä on Ivan Chekhovich, joka on nuorena poikana pelannut Kanadan juniorisarjoja ja on myös pelannut AHL:ssä 0,4 pinnan keskiarvolla.

Ollut ikinä kuullutkaan tällaisista pelaajista ennen tätä.
Samaa olen miettinyt.. intensiivikurssi venäläisistä KHL-pelaajista. Aika laaja on taso, kun iso joukko pelaa rapakon takanakin. Itseni yllätti kyllä jossain määrin.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Sopimus oli 110% varma, mutta siinä vain sattui olemaan eri seuran nimi alla.

Tämä siis 120% varma tieto.
Kyllä se nyt vaan on fakta että noita ulkomaanpykäliä sopimuksissa käytetään. Silloinhan se sopimus on tehty, ja astuu voimaan mikäli ei xx.xx.xxxx päivämäärään mennessä tule sopimusta tietyistä sarjoista. Veikkaan että Mingoian kanssa on käynyt juuri näin. Ja Ilveksellä taitaa olla ensi kaudellekin tällainen sopimus olemassa yhden tulijan kanssa.
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
684
On tässä hypessä ollut ainakin se hyvä puoli, että on tullut otettua KHL haltuun viime päivinä.

Tiedän nyt mm. että Kenny Agostino on Torpedon toiseksi paras pistemies. Senkin tiedän, että saman joukkueen Marek Hrivik siirtyi Leksandiin. Torpedon kolmanneksi paras maalintekijä on Ivan Chekhovich, joka on nuorena poikana pelannut Kanadan juniorisarjoja ja on myös pelannut AHL:ssä 0,4 pinnan keskiarvolla.

Ollut ikinä kuullutkaan tällaisista pelaajista ennen tätä...
Juu,toi chekkoslovakiavich on kuulemma se pelaaja joka tulee ipaan.Julkaistaan huomenna kun Pulli saa hörästyä kahvikupposensa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Kyä se on niin, että Ipa -maskotin sisällä on tämä meidän uusi vahvistus... yhteiskuvassa lapsosten kanssa ja heti sen jälkeen puku "rikkoutuu" :D
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Tuntien tavan, miten menneinä vuosina KHL-jengit hoitivat liiketointaan ja kohtelivat varsinkin satunnaisia keikkaulkkejaan, en ihmettele yhtään, jos pelaajilla on "vähän säätöä" loppukauden siirron kanssa.

Esim. juuri pygessä olevat parit kk-liksat saattaa unohtua, jos "Igor: Se jenkki lähti nyssi, noi ohjelmoidut tilisiirrot saakin poistaa. Lähetään porukalla borssille ja korttia pelaan!".
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
Kisaväsymys ottaa allekirjoittaneesta erävoiton, joten poterovuoron sijaan lähetän dronen tarkkailemaan helsinki-vantaan lähimaastoja. Laitoin myös Tillulle hornettisaattueen tilaukseen mikäli The Vahvistus saapuu maahan vahtivuorollani.


спокойной ночи!
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 929
Hyvä vetää tänään huomisen vapaapäivän kunniaksi pöhnät. Ei tartte sitten heti aikasin aamusta roikkua täällä. Vähän vähemmällä väijytyksellä pääsee ku huomenna nukkuu pitkään ja vähän potee..
 
Viimeksi muokattu:
Ylös