Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 327
Vasili Glotov (onko jo mainittu?)
Ivan Chekhovich
Damir Zhafyarov
Sergei Shumakov

Siinä oma shortlisti. Veikkauksia sekä toiveita.
 

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Itse kyllä diggaan tästä chattimeiningistä, vaikka ymmärrän kyllä että moderaattorien mielestä ei sovi keskustelupalstan henkeen. Forkalla voisi olla ketju pyhitettynä pelkästään tälle vibraattorispämmille:D

Toivottavasti kuullaan huomenna uutisia!
Mutta entä jos vanha ei vaan pysty painamaan äfvitosta, vaan tarvitsee apukeinoja? Ei pyörätuoliakaan kukaan kummastele.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Itse olin jo aika tyytyväinen Nikon hankintaan. Tää on pelkkää boonusta, et sinänsä saa olla minkä tason kaveri tahansa :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 102
Itse kyllä diggaan tästä chattimeiningistä, vaikka ymmärrän kyllä että moderaattorien mielestä ei sovi keskustelupalstan henkeen. Forkalla voisi olla ketju pyhitettynä pelkästään tälle vibraattorispämmille:D

Toivottavasti kuullaan huomenna uutisia!
Sama. Toki ei joka ketjuun tällaista eli sitten tuo yksi ketju pyhitetty tällaisille plus sitten tämmöiset poikkeustapaukset mitä tämä setti pelaajahomman kohdalla on.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Tottahan on, että huumorille on oma paikkansa, liian tiukkapipoinen ei silti saisi olla. Tässä on nyt oikeasti hakattu tuota F5 -näppäintä niin että siitä alkaa olla merkit kuluneet näkymättömiin, tuon lomassa alkaa välillä tylsistyä. Tässä olen sellaista miettinyt, että kun tässä arvaillaan uutta nimeä, niin kuka osaa oikeasti sanoa tuleeko ylipäätään ketään?
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Kuhan ei nyt käy yhtä nolosti kun tepsulle että kaikenmaailman jatkoaika.comit ja suomikiekot julkaisee niiden saamien tietojen mukaan ennen seuran omaa ilmoitusta.
 

tomskam

Rivipelaaja
Viestejä
27
Vasili Glotov (onko jo mainittu?)
Ivan Chekhovich
Damir Zhafyarov
Sergei Shumakov

Siinä oma shortlisti.

Veikkaan, että Zhafyarov olisi tulossa! Melkoisia pistemääriä tehnyt ja varmasti vakuuttaisi ja nimikin melko hankala ainakin näin aluksi.

Chekhovicin melkein lukisin omissa papereissani pois, kun pelaa vasenta laitaa. Muut pelaavat oikealla laidalla ja koen, että sille laidalle olisi enemmän tarvetta vahvistukselle.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Suattaapi olla tuon listan kaksi alimmaista "hieman" liian kovia nimiä.

E. Ja tosiaan Shumakov torpattu jo ja silti hänen nimi vilkkuu täällä vähän väliä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 327
7C2B408F-1F90-42C8-A8AC-B09EC9EF9CE8.jpeg
 
Ylös