Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Sopimus tehty maanantaina ja nyt eletään perjantaita eikä sopimusta? Annan asian olla, piilotan koko ketjun, kun aiheuttaa rankaa vitutusta.
Pitkä ja erikoinen kuvio koko case. ... vituttaa itseenikin. Tässä yrittänyt selvitellä asioita ties kuinka paljon. Mielenkiintoisia tarinoita tulee sieltä sun täältä... fakta on se, että sopimus oli maanantaina ja keskiviikkona piti tulla.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
En ole saanut vahvistusta sopimuksesta, mutta voi hyvin olla näin. Paljon puhutaan myös, että asioita edelleen kesken / selvitettävänä.

Tämä oli hyvä tieto! Olin siinä käsityksessä, että sopimus on 100 varma. Nyt loppui päivystys
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 769
Oma tuorein tieto on, että nimenomaan haetaan laatua. Toisaalta voihan se alaketjujen rouhijakin olla hemmetinmoinen vahvistus.
En ole saanut vahvistusta sopimuksesta, mutta voi hyvin olla näin. Paljon puhutaan myös, että asioita edelleen kesken / selvitettävänä.
Sopimus tehty maanantaina ja nyt eletään perjantaita eikä sopimusta? Annan asian olla, piilotan koko ketjun, kun aiheuttaa rankaa vitutusta.
On sekavaa todella.
Eikös tuo ollut varma että soppari tehty maanantaina ja käsitys että nimikin oli selvillä jota muut arvuutteli vihjeistä. Käsitys vielä että todella kova seppä josta muut seurat ihmeissään?
Ihmetellään ja kummastellaan mitä helmikuu tuo tullessaan vai tuoko mittään.
 

Juza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
272
Tämä oli hyvä tieto! Olin siinä käsityksessä, että sopimus on 100 varma. Nyt loppui päivystys
En itse ole saanut vahvistusta, mutta ei mulla ole syytä epäillä Blegin lähteitä, jotka kertovat toista. Sanon vain, että hyvin mahdollista ja pidän täysin uskottavana. Meillä on kuitenkin Blegin kanssa todennäköisesti täysin eri tietolähteet, joten meidän kuulemat jutut eivät aina mene 100% yksi yhteen, mikä täysin ymmärrettävää.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
En itse ole saanut vahvistusta, mutta ei mulla ole syytä epäillä Blegin lähteitä, jotka kertovat toista. Sanon vain, että hyvin mahdollista ja pidän täysin uskottavana. Meillä on kuitenkin Blegin kanssa todennäköisesti täysin eri tietolähteet, joten meidän kuulemat jutut eivät aina mene 100% yksi yhteen, mikä täysin ymmärrettävää.

Rauha Teille.
Mikä estää teitäkin vain tyytymästä siihen mitä Ilveksen operatiivinen porukka tekee?

Varmasti tuntuu upealta olla ns. ravintoketjun huipulla ja lukea hysteeristen fanien viestejä tyyliin 'älkää vain loukatko heitä, pian he suuttuvat ja emme saa enää kuulla mitään jännittäviä huhuja'.

Kuitenkin.. malttia, tarkistakaa lähteet, olkaa kriittisiä ja kärsivällisiä vaikka olisi kuinka pakottava hinku vuotaa jotain aivan tavatonta ennenkuin muut saavat tietää.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 927
En itse ole saanut vahvistusta, mutta ei mulla ole syytä epäillä Blegin lähteitä, jotka kertovat toista. Sanon vain, että hyvin mahdollista ja pidän täysin uskottavana. Meillä on kuitenkin Blegin kanssa todennäköisesti täysin eri tietolähteet, joten meidän kuulemat jutut eivät aina mene 100% yksi yhteen, mikä täysin ymmärrettävää.
Olikohan teillä sama nimi tiedossa,veli venäläisestä?Vai eri ukot?
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
En itse ole saanut vahvistusta, mutta ei mulla ole syytä epäillä Blegin lähteitä, jotka kertovat toista. Sanon vain, että hyvin mahdollista ja pidän täysin uskottavana. Meillä on kuitenkin Blegin kanssa todennäköisesti täysin eri tietolähteet, joten meidän kuulemat jutut eivät aina mene 100% yksi yhteen, mikä täysin ymmärrettävää.
Aika pitkälti lasketaan huhun todennäköisyyksiä Juzan kanssa. lähteiden luotettavuudet heidän sanonnat Varmuudesta yms. Minä sain tietää viikonloppuna, että venäläinen on tulossa, johon maanantaina tuli varmistus Todella luotettavalta lähteeltä. Juza seuraavana päivänä (tiistaina ) sai tietää luotettavalta taholta, että saattaa pitänee paikkaansa, mutta ei tulla julkaisee alkuviikosta. Keskiviikkona luotettavin lähteeni kertoi, että ongelmia on ja mies ei ole saapunut. Sen jälkeen olemme tutkineet asiaa ja molemmilla on samaa tietoa asiasta. Kirvestä en heittäisi kaivoon vielä.

Summarum, kun emme ole toimistolla töissä niin emme tiedä hetki hetkeltä käänteitä. Tiedämme vain lähteiden sanat. Heihin luotamme, joihinkin varauksella, toisiin täydellä luotolla.
 

Eskelinen

Tulokas
Viestejä
4
Iltoja tänne foorumilaisille Rauman suunnalta. Ollaan myös tällä suunnalla ihmetelty mikä meille huhuttu/sopimuksen tehnyt venäläisen KHL pelaajan tilanne on. Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla. Jos paikkansa pitää huhu niin toinen joukkueista tulee pettymään ja pahasti. Ehkä jopa molemmat?
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 868
Iltoja tänne foorumilaisille Rauman suunnalta. Ollaan myös tällä suunnalla ihmetelty mikä meille huhuttu/sopimuksen tehnyt venäläisen KHL pelaajan tilanne on. Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla. Jos paikkansa pitää huhu niin toinen joukkueista tulee pettymään ja pahasti. Ehkä jopa molemmat?
No täähän tästä vielä puuttuis, jos on totta :D

Minkähälaisia käänteitä tääkin saaga tulee vielä saamaan? Jäänityksellä jään kyllä odottamaan.. Tehdään vaikka niin, että seuraavan Ilves-Lukko matsin avauskiekon pudotuksen yhteydessä kapteenit vetää kivi-paperi-sakset ja voittaja saa pitää.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 540
Iltoja tänne foorumilaisille Rauman suunnalta. Ollaan myös tällä suunnalla ihmetelty mikä meille huhuttu/sopimuksen tehnyt venäläisen KHL pelaajan tilanne on. Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla. Jos paikkansa pitää huhu niin toinen joukkueista tulee pettymään ja pahasti. Ehkä jopa molemmat?
Ihan hyvä trolli. Hyvästä yrityksestä ainakin täydet pisteet! Täällä kuitenkin melko helppo hämmentää pakkaa. Kaikki uskotaan mitä sanotaan ja muuttuu todeksi.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 943
Iltoja tänne foorumilaisille Rauman suunnalta. Ollaan myös tällä suunnalla ihmetelty mikä meille huhuttu/sopimuksen tehnyt venäläisen KHL pelaajan tilanne on. Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla. Jos paikkansa pitää huhu niin toinen joukkueista tulee pettymään ja pahasti. Ehkä jopa molemmat?

:D Loistavaa
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla.
Todennäköisempää mielestäni on, että molemmat ovat tehneet sopimuksen joukkueen X pelaajien kanssa, mutta ongelmana on esim. palkkojen saanti kyseiseltä seuralta, tai jotain pelaajaoikeuksiin liittyvää. Tätä tukee se fakta, että vain kahdesta joukkueesta ei ole lähtenyt pelaajia vielä, vaikka varmasti olisi kelvannut pelureita vaikkapa Ruotsiin.

Tämä vain omaa pohdintaa ja ei veli venäläisestä aina tiedä. No eiköhän ensi viikolla selviä mikä juttu.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 927
Iltoja tänne foorumilaisille Rauman suunnalta. Ollaan myös tällä suunnalla ihmetelty mikä meille huhuttu/sopimuksen tehnyt venäläisen KHL pelaajan tilanne on. Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla. Jos paikkansa pitää huhu niin toinen joukkueista tulee pettymään ja pahasti. Ehkä jopa molemmat?
Uskokoot ken tahtoo!Porkkanat vauhdissa!
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 705
Iltoja tänne foorumilaisille Rauman suunnalta. Ollaan myös tällä suunnalla ihmetelty mikä meille huhuttu/sopimuksen tehnyt venäläisen KHL pelaajan tilanne on. Ongelmia kuulemma on, mutta nyt on kantautunut vahvoja huhuja ongelmasta ja ilmeisesti sama pelaaja on onnistunut tekemään Ilveksen ja Lukon kanssa sopimuksen jota nyt selvitellään lakiteknisien pykälien avulla. Jos paikkansa pitää huhu niin toinen joukkueista tulee pettymään ja pahasti. Ehkä jopa molemmat?
Ihan sama pitääkö paikkaansa vai ei, nauroin ääneen :D
 
Ylös