Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaaaaaarallinen matala laukaus menee päätyverkkoihinVoi luoja... Yksi liigapeli tänään ja Mertsi tietenkin äänessä C Moren sovelluksen mukaan.
Anna mun kaikki kestää.
Tapparalla lepoetu kun nehän on eilen urheillut keskimäärin jonkun 15 minuuttia ja istunut 8h bussissa pelaamassa korttia, sen sijaan Ilveksellä on varmasti taas vedetty Pispalan portaita ja sikakyykkyjä koko eilinen päivä.
Älä vaan oo totta....Ei saatanaVoi luoja... Yksi liigapeli tänään ja Mertsi tietenkin äänessä C Moren sovelluksen mukaan.
Anna mun kaikki kestää.
Voi luoja... Yksi liigapeli tänään ja Mertsi tietenkin äänessä C Moren sovelluksen mukaan.
Anna mun kaikki kestää.
Eisaatana! Nyt pitää oikeasti saada toimiva ilves+ erien ajaksi synkroon. Viimeksi kun yritin tepes-ottelussa, homma oli pelkkää modeemimosaiikkia!
Pystyykö Radioplayer-apin kautta pausettamaan vai meneekö aina livehetkeen?! Pitääpä tutkia..
Mikäs tää 'Babbara' on? Ihan on ohi mennyt.
Luin ensin että 'Barbara' ja pohdin ankarasti onko jutipumpulla tässä jotain merkitystä?
Kiitos tästä.Tutkimuksieni mukaan ei pysty. Itse käytän Ilves+ - nettisivua, mikäli katselen ottelua samaan aikaan. Siinä yhteensovittaminen helppoa.
Rätei ja lumpui.Tappara taisi julkaista yhteistyön Bille Beinon kanssa tällä viikolla. Siinä syy.
Eipä vakuuttanut yhtään naapuri tänään.
Loistavaa! Saukkosen kanssa ehdottomasti viihdyttävimmät selostajat.Voi luoja... Yksi liigapeli tänään ja Mertsi tietenkin äänessä C Moren sovelluksen mukaan.
Anna mun kaikki kestää.