TO 17.3.2022 | HIFK - Ilves

Status
Viestiketju on suljettu.

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 796
Ei vaan pysty ymmärtämään sitten alkuukaan.
Alkaa haisemaan hieman myös kiusaamiselta Konnaa kohtaan, kun kehtasi kauden alussa sanoa, että ei tykkää jatkuvasta ketjuruletista.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
838
Erikoinen on valmennusjohdon näkemys ketjuista viikko ennen playoffeja. Varmaan playoffeissakin pyöritellään ketjuja riippumatta ollaanko sarjassa johdossa vai ei,kaikille peliaikaa ja hyvä mieli,ei kai sitä ketjuja lukkoon voi lyödä kun jollekin tulee paha mieli,peli menee vaan sekasemmaksi kokoajan kun ketjuja pyöritellään,onko aamutreeneissä vielä ollut eri ketjut kuin nyt ilmoitetut. No ehkä ”lepäämällä” se mestaruus voitetaan.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 908
Nikolishin poppareilla jälleen. Mun mielestä typeryyttä.

Kakkosessa molemmilla laidoilla rightit. Mun mielestä typeryyttä.

Kolmosessa molemmilla laidoilla leftit. Mun mielestä typeryyttä.

Alkaa keittään pikkuhiljaa nämä jatkuvat valinnat, mitkä ei mun kaaliin mahdu mitenkään.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 227
Erikoinen on valmennusjohdon näkemys ketjuista viikko ennen playoffeja. Varmaan playoffeissakin pyöritellään ketjuja riippumatta ollaanko sarjassa johdossa vai ei,kaikille peliaikaa ja hyvä mieli

Ei sitä peliaikaa kaikille jaeta minkään hyvän mielen takia vaan 1) että kaikilla on jotain pelituntumaa on sitten jos kutsu käy playoffeissa ja 2) aivan turha väsyttää ykkösmiehistöä playoffien alla piippuun neljässä ottelussa viiteen päivään kun suora puolivälieräpaikka on varma vaikka ne häviäisi kaikki. Playoffit alkaa heti seuraavalla viikolla.

Sitä en itsekään tiedä miksi näiden pelaavien joukossa ketjuja vaihdellaan, mutta Myrrä on luotsannut Ilveksen runkosarjan kakkossijalle sen päättymisen kynnyksellä, niin en nyt hirveästi viitsi valittaa ja kyseenalaistaa kun Ilves on viimeksi ollut tässä vaiheessa runkosarjassa kahden parhaan joukossa 32 vuotta sitten.

Katsotaan ja toivotaan, että pleijareissa mennään päätyyn tai edes nyt ensin neljän joukkoon. Silloin kuitenkin ratkaisut vasta mitataan, ei näissä runkosarjan viimeisissä peleissä joilla ei isossa kuvassa ole suurtakaan merkitystä.
 
Viimeksi muokattu:

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 414
Nikolishin poppareilla jälleen. Mun mielestä typeryyttä.

Kakkosessa molemmilla laidoilla rightit. Mun mielestä typeryyttä.

Kolmosessa molemmilla laidoilla leftit. Mun mielestä typeryyttä.

Alkaa keittään pikkuhiljaa nämä jatkuvat valinnat, mitkä ei mun kaaliin mahdu mitenkään.
Aina voi siirtyä kannattamaan toisen päädyn joukkuetta, jos Ilveksen kannattaminen on näin raskasta.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Ei sitä peliaikaa kaikille jaeta minkään hyvän mielen takia vaan 1) että kaikilla on jotain pelituntumaa on sitten jos kutsu käy playoffeissa ja 2) aivan turha väsyttää ykkösmiehistöä playoffien alla piippuun neljässä ottelussa viiteen päivään kun suora puolivälieräpaikka on varma vaikka ne häviäisi kaikki. Playoffit alkaa heti seuraavalla viikolla.

Ja osa varmasti vielä(kin) toipilaita koronasta joten tuplapelikieltoa tai muuten vaan lepuutusta ja rauhassa kuntoon. Turha tosiaan juuri ennen pleijareita riuhtoa väkisin pelaajia rikki ihan vaan siksi jottei jollekin katsojalle tule paha mieli.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Erittäin hyvältä näyttäs kokoonpanot. Lancasterille lepopäivä tekee varmasti hyvää. Ei ole ihan parhaimmillaan ollut, joten toivotaan, että palaa vahvempana takaisin. Kyllä tänää 3pts rikkaampana poistutaan stadista, vaikka siellä Horse on ykkösparissa. ;)
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 908
Yksi iso toive olisi ettei enää Suomi-Mäntykivi-Haapala ketjua. Ei toimi niin hyvin kuin pitäisi.
Itse en tykkää yhtään näistä et kaks leftin laituria samassa ketjussa. Tai 2x rightin laituri. Ku joka ketjuun saisi leftin vasemmalle ja rightin oikealle. Niin minkä ihmeen tähden niitä pitää näin laittaa. En perkele ymmärrä ja se pistää kiehuttaan.

Ei tämmöset ketjut oo muistaakseni toiminut kertaakaan verrattuna miten on parhaillaan monetkin left-sena-right ketjut toiminut. Luonnollisesti niistä toimivista ketjuista ei ole tänäänkään tietoakaan.

Suomi-Mäntykivi-Oden
Beck/Mieho-Sebok-Babtiste

Ylläolevat ketjut toimivat aivan loistavasti. Kaikki herrat löytyvät tänään kokoonpanoista. Mutta näitä toimivia ketjuja ei ole taaskaan laitettu yhteen. Miksi ihmeessä ei?!?!

Mitä ihmettä tässä haetaan? Ei niinku ymmärrä alkuunkaan. Pistää kiehuttaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 469
Colton Beck - Petri Kontiola - Joonas Oden
Joona Ikonen - Balázs Sebök - Nicholas Baptiste
Eemeli Suomi - Matias Mäntykivi - Henrik Haapala
Panu Mieho - Tomi Iso-Mustajärvi - Marko Anttila

Jarkko Parikka - Tuomas Salmela
Dominik Mašín - Aleksi Elorinne
Leo Lööf - Simon Johansson
Daniel Gazda

Marek Langhamer
(Vadim Žerenko)
Omat huomiot kokoonpanosta.
Ykkösketju: Näyttää omaan silmään erittäin hyvältä.
Kakkosketju: Näyttää omaan silmään erittäin hyvältä.
Kolmosketju: Jos ei tulosta ala tulemaan toivoisin että tämä Suomi - Haapala kokeilu loppuu.
Nelosketju: Ei mitään moitteita.
Salmela ja Gadza minun mielestä väärinpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Välly

Rivipelaaja
Viestejä
51
Jarkko Parikka - Tuomas Salmela
Dominik Mašín - Aleksi Elorinne
Leo Lööf - Simon Johansson
Daniel Gazda
Miksi nämä pakkiparit ei ole vaikkapa:
Parikka - Johansson
Masin - Gazda
Lööf - Elorinne
Salmela

Masin - Gazda ainakin toiminut sen verran hyvin että ihmettelen miksi se rikottiin
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 454
Nikolishin poppareilla jälleen. Mun mielestä typeryyttä.

Kakkosessa molemmilla laidoilla rightit. Mun mielestä typeryyttä.

Kolmosessa molemmilla laidoilla leftit. Mun mielestä typeryyttä.

Alkaa keittään pikkuhiljaa nämä jatkuvat valinnat, mitkä ei mun kaaliin mahdu mitenkään.
Tuntuu, että oikein tarjoamalla tarjotaan sen runkkarin voitto Tapparalle näillä sommitelmilla. Miksi ei edes kokeilla näin, kun tykätään kikkailla ketjujen kanssa.

Haapala-Sebok-Baptiste
Suomi-Mäntykivi-JooIkonen
 

tomskam

Rivipelaaja
Viestejä
27
Olisiko nämä ohjeet jostain löydettävissä, kiinnostusta olisi? ;)

Ainakin tietokoneella helppo toteuttaa. Avaa CMoren ja mykistää äänet sieltä. Avaa kiakkoradion toiselle välilehdelle. Todennäköisesti ääni ja kuva eivät ole ihan synkronoituja. Radio on hieman edellä. Sitten pistää radiota paussille sen verran että kuva ja ääni ovat samassa linjassa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
No joo.

Nikon popparikomennusta en vaan ymmärrä. Mitä hänen pitäisi tehdä, jotta saisi edes pari peliä pelattua?

Nyt on haettu tosi rouheet ketjut Hifkiä vastaann. Katseet kohdistuu kolmos ketjuun.

Hifkilllä muuten pakkipari Schamltz - Lyytinen. Ilmeisesti aika hasardeja olleet.
 
Viimeksi muokattu:

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Olisiko nämä ohjeet jostain löydettävissä, kiinnostusta olisi? ;)

Esim. kuten tomskam tuossa edellä kirjoitti. Itsellä tulee kuva suoraan töllön cmore apista, joten jouduin raahaamaan alakertaan bluetoothradion, siihen luurilla yhteys ja luurista kiekkoradio päälle. Tarpeen mukaan pausettelin radion vastaamaan kenttätapahtumia. Kuva noin 30s jäljessä radiota.

Itseasiassa ihan kattavaa selostusta saa tuolleen, koska radioselostaja selostaa matsia tyypeille, jotka eivät yleensä näe peliä, joten on äänessä enemmän ja selostaa tapahtumia katsojan silmään värikkäämmin kuin tv-selostajat.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 038
Miksi nämä pakkiparit ei ole vaikkapa:
Parikka - Johansson
Masin - Gazda
Lööf - Elorinne
Salmela

Masin - Gazda ainakin toiminut sen verran hyvin että ihmettelen miksi se rikottiin
Juu.. varsinkin Pelsujen voittomaalissa.

Veikkaan tämän olevan lähellä sitä, millä play offseihin startataan. Siis tämän päiväisen rosterin.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 545
Jos jotain posia pitäs antaa niin neloskenttä näyttää neloskentältä. Jos ei Beck toimi ykkösessä niin siihen vaan Nikoa ens peliin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös