Ilveksetär
Rivipelaaja
Tässä mikään psykologia auta. Klassinen kuusnolla. Aivan mahdoton vastus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tämä juuri. Eihän tästä jääny muutakuin vitutus päälle. Tosi pettynyt olin tohon Ilveksen esitykseen. Aneemista ja pelokasta tekemistä.Joo vastustaja kova jnejne aivan eri universumista kaikkineensa, mutta se mikä viime vuonna tehtiin eli paikattiin puutteita kuitenkin sellaisella hengellä ja aloitteellisuudella puuttui kyllä aivan täysin, harmittavasti.
Itsekö odotit 6-0 tulosta?Ihan suotta petätte itseänne, ihan odotettu tulos tämä oli![]()
Odotin. Tasoero on valtava. Hyvällä tuurilla ehkä tuo olisi voinut olla 3-0 tai 4-0 mutta kyllä tämä murskatappio ihan odotettu tulos oliItsekö odotit 6-0 tulosta?![]()
Nimimerkki kertookin kaiken oleellisen…No kuka vittu luuli oikeesti et olis jotain mahkuja vaikka ei olis pelannut vuoteen peliä. Vaki vieras tattiliigas ja me hei pelataan suomipotkupallo sarjaa
Selvä, kannattaa ensi kerralla laittaa tulosvetoa, saat hyvät rahat.Odotin. Tasoero on valtava. Hyvällä tuurilla ehkä tuo olisi voinut olla 3-0 tai 4-0 mutta kyllä tämä murskatappio ihan odotettu tulos oli
Ulundu ja Jukkola oli ainoita ketkä näytti omilta itseiltään kentällä. Kertoo aika paljon heidän tasostaan että pystyy pelaamaan omaa peliään näin kovaa joukkuetta vastaan.Jos nyt jotain posia, niin Ulundu tuli jälleen pirtsakasti sisään ja ainoana jengistä uskalsi itse haastaa.
Olen siinä käsityksessä, että paljon oli myyty jo ennen tätä peliä, eli vaikutus ei ehkä ole niin suuri, kuin voisi ajatella.Erityisesti harmittaa todennäköisesti hiljenevä lipunmyynti kotipeliin sen sijaan, että oltaisiin hävitty yhdellä tai kahdella maalilla.