Timo Koskelalle kenkää!

Tuu nyt Koskela vielä selittää, kuinka laiturin paikat on jo täytetty. Jos mulla ei enää kierrä veri päässä, niin ei kierrä toimistossakaan. Mä oon niin järkyttynyt. Mun pahin pelkoni oli, että tästä seurasta ollaan tekemässä uutta Pelicans 2.0 ja siltä tää nyt alkaa näyttää.

Tuu nyt Koskela vielä selittää, kuinka laiturin paikat on jo täytetty. Jos mulla ei enää kierrä veri päässä, niin ei kierrä toimistossakaan. Mä oon niin järkyttynyt. Mun pahin pelkoni oli, että tästä seurasta ollaan tekemässä uutta Pelicans 2.0 ja siltä tää nyt alkaa näyttää.
Tämä Pelicans -vertaus on ihan osuva.

Kyllä tämä tapaus Ikonen on nyt itsellä se kamelin selän katkaiseva asia. Tämä paskastrategia nyt helvettiin ja syylliset ulos.

Tämä tullee aiheuttamaan melko varmasti reilusti enemmän tappiota taloudellisesti, kun sopimus Ikosen kanssa olisi tullut maksamaan.

Ei nyt sinänsä välttämättä ole edes Tillusta kiinni, jos ylempää ei anneta siunausta rahahanoja avata. Mut mihin pahan päivän varalle siellä säästellään kassaa, jos tää ei oo tarpeeks hyvä syy käydä säästöpossulla?

Siihen, että voidaan paikata ens kauden tappioita kun minä ja kaltaiseni eivät kanna rahojaan enää sinne?

Sillä ei ole mitään merkitystä. Ellei kyse ole oikeasti jostain liigan kalleimmasta sopimuksesta tms.
Ok, eli siis Ilves on perseilly vaikka me ei siis tiedetä yhtään mitään mitä on tarjottu. Sillä ei kuitenkaan mitään merkitystä koska Ikoselle olisi pitänyt maksaa niin paljon kuin haluaa (paitsi ei kuitenkaan niin paljon että olisi liigan kallein pelaaja). Jotenkin näin?

Itseäni on jo pitkään vituttanut se, että ollaan hukattu omat kasvatit muualle. Tää Iksan menettäminen on liikaa.

Pakko tässä on alkaa boikotoimaan Ilvestä, niin pitkäksi aikaa kuin Timo Koskela on siellä urheilutoimenjohtajana. Muu ei näytä auttavan.

Veikkaan etten ole ainoa boikotoija. Siitä voi seurajohto laskea kuinka kannattava ratkaisu tämä oli. Oma poisjääntini ei ole seuralle kuin noin miinus tonni kaudessa, mutta kuinka paljon se onkaan kaiken kaikkinensa niin aika näyttää. Vihaisia kannattajia tuntuu olevan aika paljon muitakin.

Ehkä seurajohto luottaa Lantan saapumisen räjäyttävän kausikortti kaupan.

Ok, eli siis Ilves on perseilly vaikka me ei siis tiedetä yhtään mitään mitä on tarjottu. Sillä ei kuitenkaan mitään merkitystä koska Ikoselle olisi pitänyt maksaa niin paljon kuin haluaa (paitsi ei kuitenkaan niin paljon että olisi liigan kallein pelaaja). Jotenkin näin?
Meinaat tosissaan, että ilves tarjosi joko saman verran, tai enemmän, mutta päätti mennä Turkuun? Jotenkin näin?

Ensi kaudella siis voi olla muualla kun Ilveksessä: Ikonen, Mattila x 2, Rautiainen, Jokipakka....
Kovaa on Tillun tekeminen!!!
Ja näistä Jokipakan voi viime visiitin perusteella ymmärtää, mutta on siinäkin jotain mätää, että pari vuotta vanhempana pelaa elämänsä kautta ja juuri Tapparassa.. mikähän täälä menee vituiksi?

Jumalauta Ikonen viimesimmäs haastattelus tunteikkaana sanoi ” jos vaan joskus huolitaan takaisin niin palaa kotiin” saatana Timo ja kumppanit haistakaa paskaa!!!

No eikö tämäkin nyt ole vähän kaksinaamaista tulkintaa? Jokuhan voisi yhtä hyvin lukea tuon, että olipa tyhjiä sanoja, kun nyt olisi huolittu takaisin ja useammaksi kaudeksi, niin sitten mennään Turkuun, kun tulikin riittävän iso nippu rahaa eteen. En todellakaan itse käännä asiaa niin, mutta en kyllä tässä tapauksessa myöskään nostaisi tuota jonain nostalgisena ja silmäkulmat kostuttavana sankarilausahduksena.

Tekosyyt on käytetty loppuun. Tämä saatanan mouho tappaa Ilveksen sielun. Kaikki liigatasoiset omat kasvatit pelaavat kaikkialla muualla paitsi Ilveksessä, ja samalla tänne raahataan jotain vitun samuliratisia ja kappebjörkqvistejä. Joukkue on yhtä sieluton ja tunnistamaton kuin ottelutapahtuma. Mitä tämän hetken Ilves edes on? Sieluton ja hengetön muukalaislegioona. Tämä saatanan vahaveistos ei omaa minkäänlaista arvostusta Ilvestä tai ilvesläisyyttä kohtaan, ja systemaattisesti muuttaa maailman kauneinta seuraa oman sieluttomuutensa peilikuvaksi.

Iksan uusi seura on kyllä sopiva: Ilves on uusi TPS, uusi Kärpät, uusi Jokerit. Miinus ne mestaruudet. Sen kirkkaimman tavoittelussa timo myi Ilveksen sielun, eikä saanut siitä edes minkäänlaista palkkiota, kun kaiken lisäksi on osoittautunut yliarvostetuksi pelleksi, joka ei omaa tarvittavaa osaamista mestarijoukkueen rakentamiseen.

Painu vittuun meidän Ilveksestä, mouhohuora.
Meillä on Ratinen tuohon rooliin.

Ensi kaudeksi näitä ratisia hankitaan lisää...
Jep, koska sisäinen kasvu hoitaa Ratisesta 60 pisteen Gretzkyn.

Meinaat tosissaan, että ilves tarjosi joko saman verran, tai enemmän, mutta päätti mennä Turkuun? Jotenkin näin?
En todellakaan meinaa. Uutisissa lukee että Ilves on tarjonnut monivuotista sopimusta. Siitä mitä summaa on tarjottu ei ole kerrottu. Mutta sinä varmaan siis tiedät? Itse olen sitä mieltä, että Ikonen ei ole liigan top 10 pelaaja. Ja palkan pitäisi olla sen mukainen. Jos Ikoselle ei ole tarjottu hyvää palkkaa niin ymmärrän kritiikin. Mitään tietoa ei ole kukaan esittänyt mitä kukakin on tarjonnut.

Takaisin