Kilpailullisen joukkueen rakentamisessa lopulta onnistuttiin, kiinnostavan ei. Ilves on aivan liian iso osa mun elämää, ja tälläkin kaudella katsomatta on jäänyt ehkä kaksi peliä. Tällä otannalla voin sanoa, että tämän kauden Ilves on ollut vähiten kiinnostava nippu työmiehiä pitkään aikaan. Näin lässähtänyt maku kaudesta jäi viimeksi varmaan silloin, kun lockout-miehet ensin rallatteli alkuvuoden, minkä jälkeen Ilves aloitti tasaisen massuluisun. Ja sijoitus oli nyt kuitenkin neljäs. Neljäs. Silti päällimmäisenä mielessä on pellin pupellukset ja nättisen jalat. Ja se ihan kamalan paska ylivoima.
Tillu ja muut unohti yleisön. Ei ole loistoa ei säihkettä ei sähinää. Lambot puuttuu, mutta ihan hyviä octavioita on piha täys. Pari kappaletta mustia rs-paketilla höystettyjä, mutta väri niissäkin harmaa. Jasek on ollut hetkittäin loistava, samoin Johanson, mutta vain hetkittäin. Vika ei toki ole vain Tillun. Itse olin varma, että Klingbergistä tulee oma all time ulkomaalaisvahvistus, mutta löysäksi sekin sitten paljastui. Eikä Klingi ole ainoa alisuorittaja, niitä kyllä löytyy. Seksi puuttuu. Saatana. Ei riitä yksi hyvännäköinen maalivahti.
Bring sexy back.