Saksaa juu meinasin siis.
Siitä ei taida olla tietoa oliko Tillu nyt edes Jokipakan perässä vai mentiinkö oletuksella, että pakisto on kunnossa ja kiinnostus ei kuitenkaan ollut riittävää, että olisi lähtenyt edes kilvoittelemaan. Ei ole mitään tietoa onko Jokipakka ”antanut pakit Ilvekselle ja mennyt Tapparaan”. Mun mielestä Kucerikilla on sellasia ominaisuuksia silti
Totta kai nyt voi sanoa, että Jokipakkaa olisi tarvinnut, mutta ei kyllä tätä mieltä hirveän moni täällä ollut kesällä. Päinvastoin. Sitä meinasin jälkiviisaudella aiemmassa viestissä. (Tiedän kyllä, että teikäläinen oli yksi joka olisi Jokipakan tänne halunnut). Mun mielestä Kucerikilla on sellasia ominaisuuksia silti mitkä voi osoittautua tärkeäksi versus Jokipakka.
Mitä tulee näihin muihin omien kasvattien ”sössimiseen” niin Järventien klaani meni siinä pikkuveljien jupakassa, tosin ei Tappara tästä mitään lopulta hyötynyt. Julle ihan kylmästi valitsi rahan ja eiköhän me ihan fanikuntanakin varmistettu, että velikään ei tänne hyppää. Tästä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Juliukselle olisi ollut parempi tarjota isoa kuin Nädelle, ehkä nyt molemmat veljet pelaisi täällä.
Ei noista nyt mistään silti liikaa olee hampaankoloon jäänyt. Meskanen olisi kannattanut pitää, kun viimeistelytaitoa joukkueesta uupuu. Mutta, siinäkin on se, että 1.5 vuotta 2 vuoden sopimuksesta täälläkin lähes kuorona valitettiin miehestä. Tuntuu, että Tillua kivitetään liikkeistä mitä moni täälläkin olisi tehnyt.