• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Sitä en osaa sanoa, mutta onhan johdon viesti ollut tässä linjassa keskekään.

Esimerkiksi Tillun puheet case Jesper Mattilan osalta, ettei edes tarjottu, koska tiedetään missä kärkipalkat menee ja tuohon noi Sepän puheet. Sen jälkeen vielä häviäminen Ikosen ja Bryggmanin osalta, jotka toki huhuja, mutta vahvoja sellaisia. (Ja ei, en usko Seppäsen numeroihin).

En oikein itse saa tästä tulkittua mitään muuta, kuin sen, että meillä on joku katto yksittäiseen pelaajaan laitettavaan rahaan.

Se on toki vain oma tulkintani, mutta samalla tavalla myös joku muu tulkinta on toisen tulkintaa. Täyttä totuutta emme tiedä, eikä se tänne kuulukkaan, mutta spekuloida voidaan ilman, että siitä tehdään mitään vastakkainasettelua.

Loppujen lopuksi samalla puolella ollaan ja Ilveksen menestystä tässä halutaan. Ei 4 parhaan joukko huono edelleenkään ole, varsinkin kun siellä oltu 5:stä kaudesta 4 kertaa, mutta sen ei pitäisi riittää voittamista tahtovaan organisaatioon.
Itse näen tuon Jesper Mattilan niin, että en tiedä paljonko naapuria enemmän olisi pitänyt maksaa, että olisi tullut tänne mieluummin kuin samaan joukkueeseen veljensä kanssa. Mitä järkeä silloin edes tarjota, kun jokainen yhtään asiaa ajatteleva ymmärtää yhtälön. Olisiko ollut järkeä tarjota oman linjan mukaan jotain? Mielestäni ei, sillä tästä olisi herkästi lähtenyt huhu, että ”Ilves tarjosi suomenmestarille huonoa palkkaa”. Lisäksi itse olen todella tyytyväinen, että näitä veljeksiä ei Ilveksessä nähdä. Ovat valintansa tehneet jo aiemmin eikä Ilves-sydäntä ole ollut koskaan. Kyllä mua vituttaisi, jos meidän kaksi kalleinta pelaajaa olisivat Mattilan veljekset.

Kyllä tätä organisaatiota kuvaa semmoinen "ihan kiva, muttei ihan riitä" - taso. Jatkuva pronssiklubi on ihan ansaittu saavutus tällä johtoportaalla. Viimeistä työntöä ei vaan saada tehtyä näillä tekijöillä, kyllä se nyt alkaa olemaan selviö. Hölö on vienyt joukkuetta pelitavallisesti ja henkisesti eteenpäin, mutta kyllähän esim. tämä Tappara vaan on lattiasta kattoon pykälän kovempi organisaatio.
Tuo on absurdi mielipide palstan positiivisen enemmistön mielestä

Takaisin