Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Nyt vielä Taposelle lainasopimus Raumalle ja sieltä lisähilloa kiekollisen pakin hankintaan.
Helppo homma, eikun toimittaa vaan. (No ei kyllä tule tapahtumaan.)

Taposen sopparia tuskin kukaan ostaa sellaisenaan. Mutta nyt kun on päästy vauhtiin tuon Blegin kanssa, niin mitä jos Taponen menisi sinne ja Kristian Näkyvä tai Kasper Kulonummi siirtyisi tänne. Saattaa olla, että siinä pitäisi laittaa useampi kymppitonni väliin.

Nyt vielä Taposelle lainasopimus Raumalle ja sieltä lisähilloa kiekollisen pakin hankintaan.
Vai lisähilloa?
Vai paikataan tuota ”ylimääräistä” veska hankintaa.
Paljon säästyisi jos ei joka kausi tarvitsisi paikata kesän hankintoja.

Toivotaan että tuo laadukas kiekollinen pakki vielä löytyy näin siirtorajan lähestyessä.
Alkaisin siirtämään katsetta tuon Huntin suuntaan.

Vai lisähilloa?
Vai paikataan tuota ”ylimääräistä” veska hankintaa.
Paljon säästyisi jos ei joka kausi tarvitsisi paikata kesän hankintoja.
Aina pitää paikata ja reagoida. Et edes sinä suuressa kaikkitietävyydessäsi olisi osannut arvata, että meidän vahvuudeksi luullun rightin laitureiden tehot olisi tässä kohtaa:

Lööke 43. 9+22=31
Klingberg 14. 2+2=4
Svejkovsky 34. 6+6=12

Kirsikkana kakun päälle vielä vasemmalta puolelta hehkuttamasi 50 pinnan laituri Ratinen:

32. 5+12=17.

-> Aina pitää reagoida, jos tarvetta on. Toki Ratisen jatkosopparin nyt olisi saanut muutenkin jättää seuraavalta sesongilta tekemättä.

Tästä kyllä iso plussa Timolle! Olen rapaa antanut syystäkin, mutta tämä loistava siirto. Maalintekovoimaa saadaan!

Aina pitää paikata ja reagoida. Et edes sinä suuressa kaikkitietävyydessäsi olisi osannut arvata, että meidän vahvuudeksi luullun rightin laitureiden tehot olisi tässä kohtaa:

Lööke 43. 9+22=31
Klingberg 14. 2+2=4
Svejkovsky 34. 6+6=12

Kirsikkana kakun päälle vielä vasemmalta puolelta hehkuttamasi 50 pinnan laituri Ratinen:

32. 5+12=17.

-> Aina pitää reagoida, jos tarvetta on. Toki Ratisen jatkosopparin nyt olisi saanut muutenkin jättää seuraavalta sesongilta tekemättä.
Kun ei nyt Klingbergiä sainata.
Tuoksuu ensikauden ”nättiseltä”.

Itse tyytyväinen Ratin jatkoon.
Varmasti hinta/laatu kohdallaan, tilastot kokonaisvaltaista kärkeä, tehottomuus miinuksena.
Monikäyttöinen luottomies.

Tottakai hyvä reagoida kun tarvetta.
Saisi silti olla vähemmän näitä paikattavia.

Tästä kyllä iso plussa Timolle! Olen rapaa antanut syystäkin, mutta tämä loistava siirto. Maalintekovoimaa saadaan!
Ja niin vaan ehti jo ennen tuota vaihdokin varmistumista pari kaikkitietävää hermannia julistaa, että jaaha, sisäinen kasvu, eipä yllätä

Varmasti hinta/laatu kohdallaan, tilastot kokonaisvaltaista kärkeä, tehottomuus miinuksena.

Niin pakkohan sinun on tuota Ratista kehua, kun naulasit itsesi siihen. Ihan hyvä alaketjujen laituri, mutta siinäpä se taso näyttää olevan. Top 6 roolissa tämän vuoden puolella kymmeneen peliin 1+2. Onhan se nyt aivan helvetin huonosti. Samat standardit pitäisi kaikilla olla, vaikka miten olisi suosikkisi. Monikäyttöinen joo, mutta monikäyttöisyys toivottavasti tarkoittaa myös hyökkäys- ja YV-tehoja. Jatkosopparin julkistuksen jälkeen on hiihdellyt perse kiinni laidassa tekemättä kiekolla mitään järkevää.

Kaikki yli 100 keilaa on liikaa Ratiselle.

Ja yli 100 keilaa menee.

Niin pakkohan sinun on tuota Ratista kehua, kun naulasit itsesi siihen. Ihan hyvä alaketjujen laituri, mutta siinäpä se taso näyttää olevan. Top 6 roolissa tämän vuoden puolella kymmeneen peliin 1+2. Onhan se nyt aivan helvetin huonosti. Samat standardit pitäisi kaikilla olla, vaikka miten olisi suosikkisi. Monikäyttöinen joo, mutta monikäyttöisyys toivottavasti tarkoittaa myös hyökkäys- ja YV-tehoja. Jatkosopparin julkistuksen jälkeen on hiihdellyt perse kiinni laidassa tekemättä kiekolla mitään järkevää.
Ei mikään pakko ole Ratista kehua, itse tykkään tämän pelaamisesta eikä sen pitäisi olla muilta pois.

Ihannoimasi Koskela hälle jatkon teki, en minä.

Melkosen monta pelaajaa on mielestäni vetänyt isosti alakanttiin odotuksiin nähden, etenkin kärkihepat. Ratinen ei todellakaan ole suurimpia epäonnistujia.

Osaako Koskela sitten rakentaa joukkueen valmentajalle, tai löytää valmentajan joukkueelle?
Ohkaiset ovat näytöt.

Itse päivittelen Latvalan jatkoa ja vielä enempi ihmettelen jos huhuiltu rotta meille rantautuu.

Takaisin