Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Vähän lähdekriittisyyttä nyt. Tää kaveri kuvittelee olevansa joku jääkiekon Fabricio Romano. Käyttää lähteenään keskustelupalstoja, Jodelia yms. Keksii ihan hatustaan juttuja tai joku laittaa sille viestillä hatusta keksittyä tarinaa.
Tilanne on se että tuon narratiivin näköistä on myös vallitseva tila. Nämä muut väitteet sille että johto suorittaisi hyvin, sille ei oikein tunnu olevan näyttöä. Poikkeuksellista menneeseen nyt vain se että homma leviää heti alkuunsa. Lähteenä Urheilucast on raflaava, eikä sitäkään kannata uskoa sanasta sanaan, mutta kyllä siinä jutusta voi tulkita suuntauksen olevan haisulla, myöntää sitä tai ei. Se on jokaisen oma asia miten tuohon haluaa suhtautua mutta näin se on siellä sanottu.

Ei mennä ihmeessä näin, mutta eihän nyt jonkun hörhön salaliittoteoriajuttuja silti tarvitse kuitenkaan lähteä uskomaan ihan vain siksi, kun nyt menee huonosti. Kuten palstalla on jo todettu, niin 100 % varmuudella myös vastuulliset mediat noista jutuista kirjoittelisivat, jos niissä olisi jotain perää.
Ei vain siksi että menee huonosti. Oikeastaan siksi että lopulta se narratiivi kuulostaa uskottavammalta kuin Ilveksen johdon palopuheet. Nuo väitteet selittäisivät paremmin tätä vellovaa mysteeriä siitä miksi aina sakkaa ja miksi asiat ovat niinkuin ovat verattuna siihen että valmentajista ja pelaajista huolimatta aina vaan käy huono tuuri.

Pyysi ja haluaa viimeisilla kausilleen selvän ykkössentterin roolin, jonka Porissa saa. Ilveksessä olisi lähtökohtaisesti ollut tarjolla kolmosviulu.
Sen mitä minä olen käsittänyt niin ei kyllä ole vaatinut mitään ykkössentterin roolia. Palkasta en osaa sanoa.

”Ja eihän Ilveksessä lupailla kenellekkään mitään rooleja”, niin olen täältä lukenut.

Pyysi ja haluaa viimeisilla kausilleen selvän ykkössentterin roolin, jonka Porissa saa. Ilveksessä olisi lähtökohtaisesti ollut tarjolla kolmosviulu.

En ole itse saanut käsitystä, että olisi vaatinut selkeää ykkössentterin roolia, mutta odotuksissa kuitenkin ylivoima-aikaa ja käytännössä kärkikenttien paikkaa.

Hintalappu jonkun 50k€ osalta on satavarmasti höpöjuttuja, kun pelaajalla ei ole taskussaan mitään NHL-miljoonia eläketurvaksi.

Mulle henkilökohtaisesti riittää jo se että nuo ovat suuntaa-antavasti oikein. Ja suoraan sanoen miksei olisi?

Siis Seppänenhän keksii juttunsa aivan päästään. Esimerkiksi Vatanen pelaa hänen mukaansa nyt tamperelaisessa joukkueessa, ja Heljanko oli muutama viikko sitten niin paskana, että Tappara joutuu hankkimaan hänelle korvaajan. Ja sitten samana iltana Heljanko oli tolppien välissä.

Täysin moraalitonta ja häpeällistä "journalismia". Oksettava kaveri.

Aika monta omaa poikaa menetetty Koskelan aikana muualle ja " Kerkkäsiä " hommattu tilalle. mm. RAUTIAINEN lähti Tapparaan Koskelan aikana koska silloinen U18 valmentaja oli Koskelan hyvä kaveri kuka oli sitä mieltä että valmentaja on isompi kuin joukkue. No nyt kyseinen valmentaja on työtön ja Rautiainen pelaa liigassa.

Takaisin