El Reino
Tähtipelaaja
Kuinka vaikea on linkittää jakso, missä puhutaan. En seuraa mutta voisin kuunnella väitteet.
Ei pitäisi markkinoida tätä linkkihuoraa, mutta tässäpä tämä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka vaikea on linkittää jakso, missä puhutaan. En seuraa mutta voisin kuunnella väitteet.
Käykää kysymään itse Miksalta tuosta Tillun tarjouksesta ja sitten käykää vielä Näppilän Jarkon puheilla Koskelan touhuista. Heitelkää sitten pihalle.
Arvasin, että sohaisen muurahaispesään ottamalla kiinni Seppäsen puheisiin. Itse en tuosta Seppäsen Eskon perusta juurikaan, mutta uskotteko te, että kaikki mitä hän Ilveksestä on kaivanut on sitä paskaa, jota tuolla podcastissa on paljon puhunut.?
Täyttä faktaa.Uskoo tai ei niin näin se vaan meni. Tämän olen ainakin Miksalta itseltään kuullut ja ei tarvi perustella mistä hänet hyvin tunnen.
Faktoja ainakin tuo Järvinen, Haapala, Suomi ja Myrrä.
Ei ymmärrä miten pyhän lehmän aseman voi joku saada.Pahasti sanottuna täällä on meno kuin tietyssä Diktatuurin valtiossa.
Tillu paska vai hyvä, ulos vai jatkoa? Asia jolle yksikään meistä kannattajista ei voi mitään. Ois mukavampi lukee foorumia, kun ei tarvis aina samoja viestejä ”Tillu on paska, Tillu ulos, Tillu sitä ja tätä.” Jokaisella omat mielipiteensä, mutta jos levy jää päälle.. niin on todella rasittavaa luettavaa. Ja joo, kukaan ei pakota minua lukemaan, mutta tämä on hyvä foorumi. Tuollainen väittely foorumilla asiasta jolle ei voida mitään on ajanhukkaa. Kerralla vaan mielipiteet nii mukavampi lukeakin.
No nythän ei edes puhuta siitä. Vaikka oma mielipide olisi, että Tillu on paska, tai ainakin se, että Tillun voisi jo vaihtaa, niin sama ihminen - jos yhtään järjissään on - pitää näitä tuoreita Seppäsen juttuja paskapuheena.
Arvasin, että sohaisen muurahaispesään ottamalla kiinni Seppäsen puheisiin. Itse en tuosta Seppäsen Eskon perusta juurikaan, mutta uskotteko te, että kaikki mitä hän Ilveksestä on kaivanut on sitä paskaa, jota tuolla podcastissa on paljon puhunut.?
Ilveksen johto kokonaisuudessaan olisi haukuttu selkärangattomaksi, jos hänet olisi tuonkin jälkeen otettu takaisin. Nyt, kun näkee tämän somepäivityksiä, niin leipäpappi ja reissumies saa uuden merkityksen. Harva sentään vittuilee vanhalle seuralleen tuollaisen jälkeen.
Rohkenen epäillä, että sulla näistä ainakaan mitään tietoa on. Jos olisi, niin olisit aiemmin jo moneen kertaan tuonut ne kyllä esille.Täyttä faktaa.
Itekin olen nähnyt pari noista videoista. Jotenkin tosi surullinen meno on Konnalla päällä. Ei voi kuin toivoa, että saa apua ja elämälleen jonkun suunnan.Alkoholistille tyypillistä käytöstä. Sellainen kun tarvitsee aina jonkun jota katsoa alaspäin ja jota kohtaan tuntea ylemmyyttä. Koska sillä vaimennetaan sitä häpeää jota tuntee käytöksestään. Oli hyvinkin arvattavissa että näin tässä käy kun herra aloitti taas juomisen. Siinä sitten lipsuu kuin huomaamatta vanhoihin tapoihinsa ja sama ralli alkaa taas uudestaan mikä sinne pohjalle vei.
Varmasti kyllä on tuntenut huonoa omaatuntoa ja valmis hyvittämään aiheuttamaansa vahinkoa edullisella sopimuksella mutta ilmaiseksi ei kyllä olisi pelannut kun olisi ollut silloin ilman vakuutusta.
Kova kaveri puhumaan jaksosta toiseen täyttä paskaa ja laittaa kaikkialta kommentointimahdollisuus pois. Seppäsen pallien koko määritettäneen mikroskoopilla.Tää Esko on kyllä häpässy ittensä täysin. Kaverin huhuista osuu joku 5% ja huutaa kaiken totuutena...
Tämäkään väite ei pidä paikkaansa. Itsekin olen antanut kritiikkiä ja paljon sekä arvostellut ihan koko organisaation toimintaa ylimmästä johdosta pelaajiin ja jopa markkinointivastaaviin.Hyvin tartuttu tähän mediatilaisuuteen. Tällä foorumilla tietoisesti varmasti yritetään myös hiljentää tietynlaisia arvostelijoita, jotka antaa kritiikkiä Ilveksen toimintaa kohtaa ihan aiheesta. Onnea vaan kaikille, jotka uskoo aurinkoiseen huomiseen Koskelan kanssa.
Se kuuluisa ensimmäinen askel, ja siitä eteenpäin.Itekin olen nähnyt pari noista videoista. Jotenkin tosi surullinen meno on Konnalla päällä. Ei voi kuin toivoa, että saa apua ja elämälleen jonkun suunnan.
Alkoholistille tyypillistä käytöstä. Sellainen kun tarvitsee aina jonkun jota katsoa alaspäin ja jota kohtaan tuntea ylemmyyttä. Koska sillä vaimennetaan sitä häpeää jota tuntee käytöksestään. Oli hyvinkin arvattavissa että näin tässä käy kun herra aloitti taas juomisen. Siinä sitten lipsuu kuin huomaamatta vanhoihin tapoihinsa ja sama ralli alkaa taas uudestaan mikä sinne pohjalle vei.
Varmasti kyllä on tuntenut huonoa omaatuntoa ja valmis hyvittämään aiheuttamaansa vahinkoa edullisella sopimuksella mutta ilmaiseksi ei kyllä olisi pelannut kun olisi ollut silloin ilman vakuutusta.
Ei noita kannata liian tosissaan ottaa.Olisin itse aikanaan ollut valmis antamaan vielä mahdollisuuden kuitata mokansa, mutta nämä uran jälkeiset jutut Ilveksestä (hörpäten tapparavesipulloa) ovat kyllä vieneet arvostuksen. Valitettavaa, kun tykkäsin aikanaan rennosta persoonasta.