Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 082
Puhun tästä menneestä kaudesta. Olisi Koskelan pitänyt hommata parempi maalivahti, että Mäkiniemi olisi saanut jatkaa kakkosena kypsymistä.

Minäkin puhuin tästä kaudesta, NHL:n lainamiehet pelasivat täällä kolmanneksen kaudesta.

Ilves menetti tällä kaudella niille joukkueille, jotka jäivät säälien ulkopuolelle, 23 pistettä.

Kun Myrrä tuli Kiven tilalle viime kaudella, niin Ilves menetti säälipleijarien ulkopuolelle jääneille joukkueille vain 7 pistettä.

Mäkiniemen torjuntaprosentti oli runkosarjassa 90,72, se ei ole huippulukema, mutta sillä pärjää. Toki melkoinen romahdus Dostalin 94,14
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Koskela tai muukaan skouttaaja ei tuota olisi kyllä voinut ennustaa.

Kyllä joku skouttaaja on osannut nähdä Romanin vajavaisuuden. Muussa tapauksessa häntä olisi kokeiltu jo paljon aikaisemmin esimerkiksi Ruotsissa tai miksi ei myös Suomessa.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
934
Tillu avaa mennyttä ja ensi kautta.
SM-liiga-seuran uhkapeli johti rajuun romahdukseen – urheilujohtaja selittää pettymykseen päättyneen kauden valintoja: "Saimme juuri sen, mitä ansaitsimme"

Kuulostaa kyllä ihan luottamusta herättävältä turinoillilta.
Eteenpäin vaan!!

Tuon tekstin yhdinsanoman kun täällä kaikki ymmärtäisi tai edes haluaisi ymmärtää, niin olis vähän helpompi elää. Omasta mielestäni Ilves teki ainoan oikean ratkaisun mennessään talous edellä vaikka se johti pettymykseen. Mieluummin tämä, kun se, että monen vuoden hyvä työ töpeksitään ja vedetään kaikki miinukselle.

Hyvä Tillu, hyvä Jalo - hyvä Ilves!
 

Paatelainen

Guest
Tillu avaa mennyttä ja ensi kautta.
SM-liiga-seuran uhkapeli johti rajuun romahdukseen – urheilujohtaja selittää pettymykseen päättyneen kauden valintoja: "Saimme juuri sen, mitä ansaitsimme"

Kuulostaa kyllä ihan luottamusta herättävältä turinoillilta.
Eteenpäin vaan!!

Aika lailla mies alleviivaa sen kaiken mistä Ilvestä on moitittu. Joukkue oli keskeneräinen, iso strategia apuihin petti, vahvistukset epäonnistuivat, joukkue ei ollut valmis kauden alkaessa ja elettiin nuukasti mielummin kuin panostettiin joukkueeseen.

Nyt luvataan toimia toisin. Nyt on aika lunastaa lupauksia ja panostaa joukkueeseen. Olemme kahden seuraavan viikon aikana viisaampia onko näin vai jääkö nämä taas pelkiksi puheiksi.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 726
Jos näin on, niin nyt nähdyt ratkaisut voi pitkin hampain hyväksyä. JYP:kin "osti" vuoden 2009 mestaruuden sillä että myi kesken kauden Wallinheimon KHL:ään, vaikka tuolloin tietysti faneja harmittikin. Eli jos nyt mentiin säästölinjalla että Areenaan kasattava joukkue on kilpailukykyinen, tämä voidaan jättää vain pienenä kauneusvirheenä Koskelan työhistoriassa.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Aina on olemassa sellainenkin vaihtoehto, että ei ole näkemyksissään ja mielipiteissään johdonmukainen ja looginen, vaan pomppii sinne tänne kuin sammakko. Silloin ei loppujen lopuksi ole paljonkaan eroa, katseleeko peruutuspeiliin vai yrittääkö pitää katseen tiessä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 722
Minua hämmentää se, miten äkkiä ipa1970 siirtyi Koskelan tukimieheksi, kun aiemmin oli koko ajan laittamassa häntä luiskaan.
Luiskaan en ole ollut tillua laittamassa .
Olen ollut sitä mieltä että koskelan strategia kauteen ja epäonnistuneet hankinnat ovat ehdottomasti suurin syy heikkoon kauteen.
Ihmetellyt olen vain sitä kuran määrää mitä on myrrän niskaan kaadettu ja utj on päässyt tähän nähden kuin koira veräjästä.
Tillu on kertonut faktat ja ottanut urheilullisen vastuun miehekkäästi kaudesta.
Tämä riittää minulle koska tukee myös omia analyysejä kaudesta.
Tillun ja ipan heikosta kaudesta huolimatta itsellä täysi luotto
Ripaan, Koskelaan ja Myrrään.
Itse näen että jos vinnien ipan jälkeen kokee yhä luottamuspulaa ripankin uuteen ilvekseen, ja ihannoi muiden seurojen tekemisiä, en kehtaisi tunnustaa meidän värejä.
Näköjään sekin on toisille helppoa.
 

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Viestejä
1 774
Luiskaan en ole ollut tillua laittamassa .
Olen ollut sitä mieltä että koskelan strategia kauteen ja epäonnistuneet hankinnat ovat ehdottomasti suurin syy heikkoon kauteen.
Ihmetellyt olen vain sitä kuran määrää mitä on myrrän niskaan kaadettu ja utj on päässyt tähän nähden kuin koira veräjästä.
Tillu on kertonut faktat ja ottanut urheilullisen vastuun miehekkäästi kaudesta.
Tämä riittää minulle koska tukee myös omia analyysejä kaudesta.
Tillun ja ipan heikosta kaudesta huolimatta itsellä täysi luotto
Ripaan, Koskelaan ja Myrrään.
Itse näen että jos vinnien ipan jälkeen kokee yhä luottamuspulaa ripankin uuteen ilvekseen, ja ihannoi muiden seurojen tekemisiä, en kehtaisi tunnustaa meidän värejä.
Näköjään sekin on toisille helppoa.

Poliitikomaisesti käännät tämän itsellesi suotuisaksi. Mitä ihmettä värien tunnustaminen liittyy Koskelan virheiden kritisoimiseen?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Luiskaan en ole ollut tillua laittamassa .
Olen ollut sitä mieltä että koskelan strategia kauteen ja epäonnistuneet hankinnat ovat ehdottomasti suurin syy heikkoon kauteen.
Ihmetellyt olen vain sitä kuran määrää mitä on myrrän niskaan kaadettu ja utj on päässyt tähän nähden kuin koira veräjästä.
Tillu on kertonut faktat ja ottanut urheilullisen vastuun miehekkäästi kaudesta.
Tämä riittää minulle koska tukee myös omia analyysejä kaudesta.
Tillun ja ipan heikosta kaudesta huolimatta itsellä täysi luotto
Ripaan, Koskelaan ja Myrrään.
Itse näen että jos vinnien ipan jälkeen kokee yhä luottamuspulaa ripankin uuteen ilvekseen, ja ihannoi muiden seurojen tekemisiä, en kehtaisi tunnustaa meidän värejä.
Näköjään sekin on toisille helppoa.
Kyllä minä voin myöntää ihannoivani esim. Ässien vastaavaa toimintaa. Heti kun Tillu hankkii meille saman tasoisia ulkomaalaisia, niin lakkaan muita ihailemasta.
Ja kun meillä olisi kaikki mahdollisuudet houkutella tänne jopa parempia pelaajia, mitä nyt esim. Poriin, niin en pysty olemaan täysin tyytyväinen ja Ilveksen tekemistä ihailla.
Luotto on minullakin tulevaisuuteen, mutta tämä kausi ei mennyt vahvasti. Yksi sentteri lisää heti Ruotsalaisen lähdettyä olisi voinut pelastaa kaiken.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 411
Kyllä minä voin myöntää ihannoivani esim. Ässien vastaavaa toimintaa. Heti kun Tillu hankkii meille saman tasoisia ulkomaalaisia, niin lakkaan muita ihailemasta.
Ja kun meillä olisi kaikki mahdollisuudet houkutella tänne jopa parempia pelaajia, mitä nyt esim. Poriin, niin en pysty olemaan täysin tyytyväinen ja Ilveksen tekemistä ihailla.
Luotto on minullakin tulevaisuuteen, mutta tämä kausi ei mennyt vahvasti. Yksi sentteri lisää heti Ruotsalaisen lähdettyä olisi voinut pelastaa kaiken.
Ässät jäi pleijareiden ulkopuolelle ulkomaalaisista huolimatta. Eivät tainneet olla joukkuepelaajia.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 356
Tillun haastattelu keltavihreästä vuorokaudesta kuunneltavissa:


Hyvä haastatteiu mielestäni tillulta, ongelma kohdat on tiedostettu. Itselle jäi ainakin tuosta haastattelusta hyvä vaikutelma tulevan kauden nipusta. No kohtahan sitä ollaan viisaampia.
 
Viimeksi muokattu:

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tillun haastattelu keltavihreästä vuorokaudesta kuunneltavissa:


No niin. Nyt nähdään sitten mikä on Ilveksen panostus. Onko se Kontiola - Saarela - Ikonen - Virtanen, vai tuleeko tuohon vielä joku vahvistus.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Yhteenvetona Tillun haastattelusta.

Ei ihan vahvasti mennyt.
Ensikauden sentteriosasto on ihan eri tasoa.
Ilves on ensikaudella " epämukavampi " joukkue.
Nyt pyritään lähtemään kauteen lähes valmiilla joukkueella.

Jos tämä toteutuu, niin hyvältä vaikuttaa.
Sentteriosasto kuntoon ja " santapaperia " rosteriin.
Se toinen maalivahti nyt on pakko hankkia muutenkin.

Pakisto.. Salmela, Parikka, Peltola, Johansson, Hatakka, Elorinne,.. siinä on jo kovaa runkoa.
 
Ylös