Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Harvassa on nimet, jotka ovat saaneet koutsattua sopparinsa loppuun asti. Ei kykene Pendokaan tähän.
"Saaneet" ja "ei kykene" on erikoiset sanavalinnat Pendon kohdalla tässä yhteydessä, koska sopparin keskeytyspäätös (eli Jellona-option käyttö) tuli Pendolta itseltään. Tai näin ainakin oletan, voihan se olla, että Tillu pakotti tuohon ratkaisuun koska perinteet velvoittaa.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 962
Tarkoitat varmaan 3-4 ketjun sentterin? Kodytek ja Palve 1-2, ei oikein näille tarvitse kilpailua tuoda.

Toivoisin, että olisi tasoltaan ainakin sen 3 ketjun arvoinen. Alotustaitajalle on ratkaisuhetkilläkin kyllä tarvetta molemmissa päissä ja työtä kyllä tarjolla siksi huonoilla prosenteilla Kodytek ja Palve tuolla aloitusympyrässä operoi.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Sen sentterin olisi oltava kiistaton 3. sentteri, joka on kykenevä paikkaamaan Palven/Kodytekin mahdollista loukkaantumistakin.
 
Viimeksi muokattu:

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Harvassa on nimet, jotka ovat saaneet koutsattua sopparinsa loppuun asti. Ei kykene Pendokaan tähän.
Eikö se sopimus sitten lopukaan ihan alunperin sopimuksessa sovitusti?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 415
Luulen että Virmasen sanoin ”näillä mennään nyt”.

Katsotaan sitten siirtorajalla mikä meno. Ellei joku tipu syliin tuolta P-Ameriikasta.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 275
Osaako/haluaako joku selittää mulle yhden asian liittyen Tilluun ja Tapparaan.

Ilves purkaa pelaajasopimuksen niin se on yleensä osoitus Tillun epäonnistumisesta.

Tappara purkaa pelaajasopimuksen niin se on valtava hauiksen näyttö miten voittavassa organisaatiossa toimitaan.

Ja yleensä nämä argumentit tulevat vielä samoilta nimimerkeiltä, että joko logiikka ontuu tai sitten tässä hommassa on joku agenda.

Tiedän, että sulla on just nyt pienimuotoinen antipatia mua kohtaa kun olen Pennasta arvostellut, joten nämä vastaukset sulle saattaa olla täysin turhia mutta...

Enkä väitä, vaan arvailen..
Johtuisiko siitä, että Ilves ei ole päässyt/ei pääse ilmiselvistä flopeista "kärkipaikoilla" irti vaan pelaajat alemmista kentistä eivät ole tyytyväisiä ja haluavat itse vaihtaa. Pelaajat joita täällä kyllä haluttaisiin pitää, tietyssä roolissa.

Naapurissa on saatu pidettyä liiankin hyviä kavereita tyytyväisenä myös rotaatioon ja Ilveksestä nämä loistavat leveyspelaajat karkaavat muualle. Sitten caseTuuloloita roikotetaan koko kausi kun ei päästä eroon sopparista.?

Lyhennettynä naapurista laitetaan epäonnistuneet pihalle ja Ilveksestä lähtee tyytymättömät omasta halusta?

Ja korostan että oli puhdas arvaus kysymykseesi, ei välttämättä oma mielipide.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 852
Tiedän, että sulla on just nyt pienimuotoinen antipatia mua kohtaa kun olen Pennasta arvostellut, joten nämä vastaukset sulle saattaa olla täysin turhia mutta...

Enkä väitä, vaan arvailen..
Johtuisiko siitä, että Ilves ei ole päässyt/ei pääse ilmiselvistä flopeista "kärkipaikoilla" irti vaan pelaajat alemmista kentistä eivät ole tyytyväisiä ja haluavat itse vaihtaa. Pelaajat joita täällä kyllä haluttaisiin pitää, tietyssä roolissa.

Naapurissa on saatu pidettyä liiankin hyviä kavereita tyytyväisenä myös rotaatioon ja Ilveksestä nämä loistavat leveyspelaajat karkaavat muualle. Sitten caseTuuloloita roikotetaan koko kausi kun ei päästä eroon sopparista.?

Lyhennettynä naapurista laitetaan epäonnistuneet pihalle ja Ilveksestä lähtee tyytymättömät omasta halusta?

Ja korostan että oli puhdas arvaus kysymykseesi, ei välttämättä oma mielipide.
Perustuuko taas esimerkiksi case Tuulola mihinkään muuhun kuin omaan mutuiluun? Toki onhan tuolla tuo kysymysmerkki. Eiköhän Tuulola ollut mukana vs esimerkiksi Mieho (jonka sopimuksen purkua huutelit täällä pitkään, paitsi sitten kun purettiin oli tosi huono juttu), koska Tuulola oli Pendolle tuttu kaveri. Erittäin epätodennäköisenä pidän, että roikotettiin koska ei päästy eroon.

Eikä se Tapparakaan kaikista flopanneista pääse eroon heti, vaan samaan tapaan kuin vaikka Ruokosen kohdalla, jotain Bertrandia ja Hrachovinaa roikotettiin kauden loppuun asti mukana. Samoin sieltä on myös purettu esimerkiksi Huuhtasen sopimus, vaikka eiköhän tuo olisi Tapparaan johonkin rooliin kelvannut.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Tiedän, että sulla on just nyt pienimuotoinen antipatia mua kohtaa kun olen Pennasta arvostellut, joten nämä vastaukset sulle saattaa olla täysin turhia mutta...

Enkä väitä, vaan arvailen..
Johtuisiko siitä, että Ilves ei ole päässyt/ei pääse ilmiselvistä flopeista "kärkipaikoilla" irti vaan pelaajat alemmista kentistä eivät ole tyytyväisiä ja haluavat itse vaihtaa. Pelaajat joita täällä kyllä haluttaisiin pitää, tietyssä roolissa.

Naapurissa on saatu pidettyä liiankin hyviä kavereita tyytyväisenä myös rotaatioon ja Ilveksestä nämä loistavat leveyspelaajat karkaavat muualle. Sitten caseTuuloloita roikotetaan koko kausi kun ei päästä eroon sopparista.?

Lyhennettynä naapurista laitetaan epäonnistuneet pihalle ja Ilveksestä lähtee tyytymättömät omasta halusta?

Ja korostan että oli puhdas arvaus kysymykseesi, ei välttämättä oma mielipide.
Jäin miettimään tätä. Miten siis tehdään raja siihen, että kuka flopannut on onnistuneesti saatu siirrettyä muualle ja kuka on lähtenyt omasta tahdostaan, koska asiat on hoidettu huonosti.

Naapurilta lähti viime kaudella Jere Henriksson ja Viljami Nieminen kesken kauden.

Ilves purki Panu Miehon, Joonas Odenin ja Santeri Airolan sopimukset.

Mikä näissä on ero?
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
514
Naapurissa on saatu pidettyä liiankin hyviä kavereita tyytyväisenä myös rotaatioon ja Ilveksestä nämä loistavat leveyspelaajat karkaavat muualle.
Ihan mielenkiinnosta, keitä nämä liian hyvät kaverit ovat, jotka ovat tyytyväisenä rotaatioon?

Minä tiedän faktana kaksi Tappara-ikonia viime vuosilta, ketkä eivät kovin tyytyväisiä rooliinsa olleet. Toinen näistä ikoneista lopetti uransa viime kauteen. Toinen lopetti uransa jo muutama vuosi aiemmin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tiedän, että sulla on just nyt pienimuotoinen antipatia mua kohtaa kun olen Pennasta arvostellut, joten nämä vastaukset sulle saattaa olla täysin turhia mutta...

Enkä väitä, vaan arvailen..
Johtuisiko siitä, että Ilves ei ole päässyt/ei pääse ilmiselvistä flopeista "kärkipaikoilla" irti vaan pelaajat alemmista kentistä eivät ole tyytyväisiä ja haluavat itse vaihtaa. Pelaajat joita täällä kyllä haluttaisiin pitää, tietyssä roolissa.

Naapurissa on saatu pidettyä liiankin hyviä kavereita tyytyväisenä myös rotaatioon ja Ilveksestä nämä loistavat leveyspelaajat karkaavat muualle. Sitten caseTuuloloita roikotetaan koko kausi kun ei päästä eroon sopparista.?

Lyhennettynä naapurista laitetaan epäonnistuneet pihalle ja Ilveksestä lähtee tyytymättömät omasta halusta?

Ja korostan että oli puhdas arvaus kysymykseesi, ei välttämättä oma mielipide.

Sä kun olet tainnut huudella sen perään, ettei lytättäis juttuja pelkästään toteamalla, että ihan paskaa, vaan perusteltaisiin, niin mitä jos tehtäis niin päin nyt, että sä perustelisit vaikka tämän näkemyksesi nyt alkuun?

Lähdetäänkö liikkeelle vaikka siitä, että kerrot vähän lisätietoja näistä Tapparan viime vuosina puretuista sopimuksista(sulla varmasti on ne tiedossa, koska väitekin oli, niin en niitä tähän nyt laita)? Lisäksi voit kertoa näistä liiankin hyvistä kavereista, jotka on saatu pidettyä tyytyväisenä rotaatiossa.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 275
Sä kun olet tainnut huudella sen perään, ettei lytättäis juttuja pelkästään toteamalla, että ihan paskaa, vaan perusteltaisiin, niin mitä jos tehtäis niin päin nyt, että sä perustelisit vaikka tämän näkemyksesi nyt alkuun?

Lähdetäänkö liikkeelle vaikka siitä, että kerrot vähän lisätietoja näistä Tapparan viime vuosina puretuista sopimuksista(sulla varmasti on ne tiedossa, koska väitekin oli, niin en niitä tähän nyt laita)? Lisäksi voit kertoa näistä liiankin hyvistä kavereista, jotka on saatu pidettyä tyytyväisenä rotaatiossa.

Palaan alkuperäiseen viestiini aloitin sen näin, "en väitä vaan arvaan".
Ja lopetin että "puhdas arvaus ei välttämättä oma mielipide".

Oma mielipide on myös, että Ilves on vuosi vuodelta enemmän kliini ja tyly asioiden suhteen, joskaan ei täysin tunteeton töykeä.

Itse en pidä itseäni Tillua, Pendoa, Ripaa yms fiksumpana vaan perus fanipoikana joka huutelee vailla parempaa tietoa. Se on sitä fanaattista kannattamista. Tunteita joita on vaikea järjellä selvittää, ja jopa parempi että ei edes yritä :)

Naapuri on mielestäni viime vuosina menettänyt useita todella kovia junnuja muualle, joka olisi itseä kirpaissut perkeleen kovaa. Joskin taas sinne on ne pystit tulleet joka varmasti helpottaa noita tunteita.

Tämän vuoden joukkue on edelleen mielestäni paras aikoihin ja tällä voidaan kamppailla isosti pytystä. Nyt pitää saada ulosmitattua se kaikki näistä kavereista, liikutella palaset oikeille paikoille ja tarvittaessa reagoitava.

Alkuperäiseen viestiin Koskelalle tämän vuoden hankinnoista myös isosti ruusuja, esim Kodytek, Palve, Könönen, lämpenen myös Mesen paluulle ja Nymanin mahdollisuuksille kokoonpanossa. Masinin jatko.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Palaan alkuperäiseen viestiini aloitin sen näin, "en väitä vaan arvaan".
Ja lopetin että "puhdas arvaus ei välttämättä oma mielipide".

Oma mielipide on myös, että Ilves on vuosi vuodelta enemmän kliini ja tyly asioiden suhteen, joskaan ei täysin tunteeton töykeä.

Itse en pidä itseäni Tillua, Pendoa, Ripaa yms fiksumpana vaan perus fanipoikana joka huutelee vailla parempaa tietoa. Se on sitä fanaattista kannattamista. Tunteita joita on vaikea järjellä selvittää, ja jopa parempi että ei edes yritä :)

Naapuri on mielestäni viime vuosina menettänyt useita todella kovia junnuja muualle, joka olisi itseä kirpaissut perkeleen kovaa. Joskin taas sinne on ne pystit tulleet joka varmasti helpottaa noita tunteita.

Tämän vuoden joukkue on edelleen mielestäni paras aikoihin ja tällä voidaan kamppailla isosti pytystä. Nyt pitää saada ulosmitattua se kaikki näistä kavereista, liikutella palaset oikeille paikoille ja tarvittaessa reagoitava.

Alkuperäiseen viestiin Koskelalle tämän vuoden hankinnoista myös isosti ruusuja, esim Kodytek, Palve, Könönen, lämpenen myös Mesen paluulle ja Nymanin mahdollisuuksille kokoonpanossa. Masinin jatko.
Et kyllä perustellut mitään tuossa. Ei kannata muilta pyydellä perusteluita, jos se oma jälki jää tuohon.

Mikä nyt oli se Tapparan upeasti ulostettujen sopimusten ja Ilveksen ryssittyjen ero? Pakkohan sulla on olla näistä tarkkaa tietoa, kun uskallat nostaa erot esiin. Opetapas nyt meitä muitakin.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Et kyllä perustellut mitään tuossa. Ei kannata muilta pyydellä perusteluita, jos se oma jälki jää tuohon.

Mikä nyt oli se Tapparan upeasti ulostettujen sopimusten ja Ilveksen ryssittyjen ero?

llmeisesti tässä oli kyse jostain sellaisesta, että kyseinen nimimerkki arveli tuon kaltaisen oletuksen koskevan heitä, jotka edustavat tätä osastoa, jossa Ilveksen ja Tapparan purkamista sopimuksista ajatellaan mainitulla tavalla, mutta ei itse - ainakaan välttämättä - kuulu siihen porukkaan. Näin mä tämän kokonaisuuden nyt ymmärsin :)
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
llmeisesti tässä oli kyse jostain sellaisesta, että kyseinen nimimerkki arveli tuon kaltaisen oletuksen koskevan heitä, jotka edustavat tätä osastoa, jossa Ilveksen ja Tapparan purkamista sopimuksista ajetellaan mainitulla tavalla, mutta ei itse - ainakaan välttämättä - kuulu siihen porukkaan. Näin mä tämän kokonaisuuden nyt ymmärsin :)
Kiitos. Ehkä tämä sinun salapoliisimaisia kykyjä vaativa analyysisi on oikeassa.

Ihan paavoväyrysen juttuja nämä on. Lainaus tän sankarin viestistä kertonee kaiken: "puhdas arvaus ei välttämättä oma mielipide".

Tuolla lauseella pystyy irrottamaan itsensä kaikesta vastuusta yhtään mihinkään. "Kunhan vähän provoilen." Sitähän tuo myös samalla tarkoittaa.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 689
Nämä on näitä, Oden, Mieho ja Airolahan eivät suinkaan epäonnistuneet roolissaan. Sattuivat vaan sattuman kaupalla ajautumaan rotaatioon, ja tulivat tyytymättömäksi.

Kellehar, Henrikkson ja Nieminen epäonnistuivat, niin heistä oli hyvä päästä eroon, mutta olisivat olleet kyllä tyytyväisiä rotaatiossa.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 041
Palaan alkuperäiseen viestiini aloitin sen näin, "en väitä vaan arvaan".
Ja lopetin että "puhdas arvaus ei välttämättä oma mielipide".

Oma mielipide on myös, että Ilves on vuosi vuodelta enemmän kliini ja tyly asioiden suhteen, joskaan ei täysin tunteeton töykeä.

Itse en pidä itseäni Tillua, Pendoa, Ripaa yms fiksumpana vaan perus fanipoikana joka huutelee vailla parempaa tietoa. Se on sitä fanaattista kannattamista. Tunteita joita on vaikea järjellä selvittää, ja jopa parempi että ei edes yritä :)

Naapuri on mielestäni viime vuosina menettänyt useita todella kovia junnuja muualle, joka olisi itseä kirpaissut perkeleen kovaa. Joskin taas sinne on ne pystit tulleet joka varmasti helpottaa noita tunteita.

Tämän vuoden joukkue on edelleen mielestäni paras aikoihin ja tällä voidaan kamppailla isosti pytystä. Nyt pitää saada ulosmitattua se kaikki näistä kavereista, liikutella palaset oikeille paikoille ja tarvittaessa reagoitava.

Alkuperäiseen viestiin Koskelalle tämän vuoden hankinnoista myös isosti ruusuja, esim Kodytek, Palve, Könönen, lämpenen myös Mesen paluulle ja Nymanin mahdollisuuksille kokoonpanossa. Masinin jatko.
Juu hyviä hankintoja teki. Mut Marek olis tarvinut pitää melkein hinnalla millä vaan…
 
Ylös