Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 922
Olihan tuo hyvä kattaus ja parilla kovalla hankinnalla joukkue erinomainen. Yhtä keskushyökkääjää ja paria maalineduspelaajaa tuo huutaa ja tietysti Gunnarin pitää olla hyvä.

Lämmittää sydäntä, että joukkue on näin valmis jo nyt, se antaa valmentajalle paljon mahdollisuuksia ja uusille pelaajilla aikaa tottua uusiin ympyröihin. Tillun sopimusta voi jatkaa kauden alkuun saakka.
 

Luikaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
746
CAC5395E-4596-44D3-AAC7-7D43513FAF26.jpeg
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 457
Aika paljon rapaa Tillu saa välillä, että on ihan ”mulkku” kaveri. En kyllä tiiä mistä nää jutut on edes lähteneet liikkeelle. Tuli vaan luettua parin viikon takainen Mesen haastis, jossa myös mainitsi:

”Minulle ei ollut käyttöä siinä vaiheessa. Johto halusi katsoa toisia ukkoja ja antaa nuorille tilaa. Erosimme hyvässä hengessä. Jo silloin oli puhetta, etten ollut Ilveksessä välttämättä viimeistä kertaa. Muutos tuli hyvään kohtaan, koska en ollut itsekään tyytyväinen esityksiini. En pelannut niin hyvin kuin olisin halunnut.”

Taitaa olla aika tuulesta temmattuja nämä välirikot pelaajien välillä. Viimesimpänä tämä Haapala juttu.

Paskapuheita - Tillu on hyvä jätkä!
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 708
Aika paljon rapaa Tillu saa välillä, että on ihan ”mulkku” kaveri. En kyllä tiiä mistä nää jutut on edes lähteneet liikkeelle. Tuli vaan luettua parin viikon takainen Mesen haastis, jossa myös mainitsi:

”Minulle ei ollut käyttöä siinä vaiheessa. Johto halusi katsoa toisia ukkoja ja antaa nuorille tilaa. Erosimme hyvässä hengessä. Jo silloin oli puhetta, etten ollut Ilveksessä välttämättä viimeistä kertaa. Muutos tuli hyvään kohtaan, koska en ollut itsekään tyytyväinen esityksiini. En pelannut niin hyvin kuin olisin halunnut.”

Taitaa olla aika tuulesta temmattuja nämä välirikot pelaajien välillä. Viimesimpänä tämä Haapala juttu.

Paskapuheita - Tillu on hyvä jätkä!
Tuskin kukaan suoraan tässä kohtaa myöntäisikään, että välit eivät kovin lämpimät olleet tuolloin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 581
Aika paljon rapaa Tillu saa välillä, että on ihan ”mulkku” kaveri. En kyllä tiiä mistä nää jutut on edes lähteneet liikkeelle.
En ota nyt kantaa ollenkaan näihin mahdollisiin erimielisyyksiin pelaajien kanssa, mutta kyllähän Tillulla nyt on vähän sellainen "mulkun" maine ja siis tätä olen kuullut ihmisiltä kiekkopiireistä ja sellaisilta ihmisiltä jotka tuntevat/tietävät Tillun ihan muista kuvioista, että kyllä niissä jutuissa joku totuuden siemen on oltava.

Itseäni ei siis kiinnosta sekuntiakaan minkälainen ihminen Tillu on kunhan hoitaa UTJ:n hommat hyvin niin mulle riittää. Eikös Ilves siitä hänelle maksa.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
471
En ota muuhun kantaa, kuin että Ilves on halunnut Meskasen takaisin ja Meskanen on halunnut Ilvekseen takaisin. Ja että huippulupaukset haluavat tulla ja jäädä Ilvekseen kehittymään. Ja että lukemattomat entiset Ilvekset ovat edelleen yhteyksissä seuraan. Ja että Ilveksessä on poikkeuksellisesti kaksi ulkomaalaista huippupuolustajaa, jotka pelaavat kolmatta kauttaan Ilveksessä. Koska näin viimeksi kenenkään muun joukkueen kohdalla?

Oli joskus aika, kun tilanne oli erilainen.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 394
En ota nyt kantaa ollenkaan näihin mahdollisiin erimielisyyksiin pelaajien kanssa, mutta kyllähän Tillulla nyt on vähän sellainen "mulkun" maine ja siis tätä olen kuullut ihmisiltä kiekkopiireistä ja sellaisilta ihmisiltä jotka tuntevat/tietävät Tillun ihan muista kuvioista, että kyllä niissä jutuissa joku totuuden siemen on oltava.

Itseäni ei siis kiinnosta sekuntiakaan minkälainen ihminen Tillu on kunhan hoitaa UTJ:n hommat hyvin niin mulle riittää. Eikös Ilves siitä hänelle maksa.
No eihän tommoses toimes muutenka voi kaikkia miellyttää, mikä taas tarkottaa sitä että pystyy tekeen koviakin päätöksiä, ja varmaan on Ilveksen pärjääminen ykkösprioriteettina. Joo joo mies ei ole naapurinka pitkäaikanen tj, joka siis taustalla häärii edelleen.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 922
No eihän tommoses toimes muutenka voi kaikkia miellyttää, mikä taas tarkottaa sitä että pystyy tekeen koviakin päätöksiä, ja varmaan on Ilveksen pärjääminen ykkösprioriteettina. Joo joo mies ei ole naapurinka pitkäaikanen tj, joka siis taustalla häärii edelleen.

Juuri näin. Ja muistetaan millaisessa tilassa Ilves oli Tillun saapuessa. Uuden Ilveksen myötä tuli aivan eri vaatimustaso tekemiseen ja on varmasti aiheuttanut parranpärinää vapaissa taiteilijoissa ja bileliihottajissa. Mestaruuden voittaminen vaatii kovia päätöksiä ja tekojakin ja on aivan selvä, että myös tyytymättömiä ja mielensäpahoittaneita pelaajia on jäänyt taakse. Ja valmentajiakin.

Tillu on myös varmasti hakenut omaa paikkaansa organisaatiossa ja oppinut matkan varrella, kun on kokemusta tuostakin hommasta saanut.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 503
Tässäkin koitetaan väkisin vääntää tarinaa. Johtajan on pystyttävä tekee koviakin päätöksiä ja kaikkia ne ei tule ikänään miellyttämään. Hyvin harvoin ne hemmetin mukavat johtajat on menestyvän seuran takana. Haapalan ongelma on tähtipelaajan palkka tuollaisella loukkihistorialla. Hyvä pelaaja ja mukava tyyppi mutta ratkaisuja on tehtävä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 235

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 657

Tillun ajatuksia.
Tuosta pelaajabudjettijutusta olen täysin samaa mieltä. Ja tämä olisi helposti Liigan päättäjien sovittavissa, he voisivat Liigan kokouksessa päättää että pelaajabudjettiiin ilmoitetaan tämä ja tämä asia ja kaikki julkistaa sen. Mutta syystä tai toisesta näin ei haluta toimia. Moinen avoimuus lienee kauhistus tietylle osalle jääkiekkoväestä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 235
Tuosta pelaajabudjettijutusta olen täysin samaa mieltä. Ja tämä olisi helposti Liigan päättäjien sovittavissa, he voisivat Liigan kokouksessa päättää että pelaajabudjettiiin ilmoitetaan tämä ja tämä asia ja kaikki julkistaa sen. Mutta syystä tai toisesta näin ei haluta toimia. Moinen avoimuus lienee kauhistus tietylle osalle jääkiekkoväestä.
Jeps, se on melkoinen viidakko tällä hetkellä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 687
Tuosta pelaajabudjettijutusta olen täysin samaa mieltä. Ja tämä olisi helposti Liigan päättäjien sovittavissa, he voisivat Liigan kokouksessa päättää että pelaajabudjettiiin ilmoitetaan tämä ja tämä asia ja kaikki julkistaa sen. Mutta syystä tai toisesta näin ei haluta toimia. Moinen avoimuus lienee kauhistus tietylle osalle jääkiekkoväestä.
Jossain ketjussa olen aiemminkin kirjoittanut, mutta tämä pelaajabudjettien ilmoittamiseen liittyvä keskustelu, oli aihe, mikä sai pj Sepän kiihtymään aika nopeasti, sanoi, että tämä on asia, joka todella ottaa häntä päähän.
Sitä ei sitten keskusteltu, että ovatko ottaneet aiheen esille liigan sisäisissä keskusteluissa.
Ja muuten, kuten tuossa jutussa mainittiin, niin se viime kauden budjetoitu oli 2,8 milj.€.
Jalon mukaan toteutunut oli 3,2 milj.€.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 235
Jossain ketjussa olen aiemminkin kirjoittanut, mutta tämä pelaajabudjettien ilmoittamiseen liittyvä keskustelu, oli aihe, mikä sai pj Sepän kiihtymään aika nopeasti, sanoi, että tämä on asia, joka todella ottaa häntä päähän.
Sitä ei sitten keskusteltu, että ovatko ottaneet aiheen esille liigan sisäisissä keskusteluissa.
Ja muuten, kuten tuossa jutussa mainittiin, niin se viime kauden budjetoitu oli 2,8 milj.€.
Jalon mukaan toteutunut oli 3,2 milj.€.
Mihinköhän tuo 500k€ sitten livahti? Koko kausi odotettiin messiasta keskikaistalle ja vahvistusta muutenkin siirtorajalla yms.

Koskiranta ja Westerlund ei paljoa maksanut varmasti. Pennanen ja Raipe tietysti jotain.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 243
Sopimuksissa on varmasti ollut mitalibonukset, ehkä Mestareiden Liigaan pääsystäkin bonuksia ja Ilveksen pelaajathan tekivät kanssa aika hyvin pisteitä, että monilla on joku piste- tai maalibonusrajakin ylittynyt.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 717
Sopimuksissa on varmasti ollut mitalibonukset, ehkä Mestareiden Liigaan pääsystäkin bonuksia ja Ilveksen pelaajathan tekivät kanssa aika hyvin pisteitä, että monilla on joku piste- tai maalibonusrajakin ylittynyt.

Tämän lisäksi jatkosopparit (esim Lancaster) ovat saattaneet nostaa jo viime kauden liksoja. Tämähän etenkin verotuksellisesti sellaisissa tilanteissa järkevää, missä kuluvan sopimuksen palkka on matala ja pelaajan arvo on kovassa nosteessa.
 
Ylös