TILLUN TULIAISET - KIPINÄKETJU 2025-2026

Räty pääsisi todennäköisesti majuun pitkään leirityksen jälkeen. Tämä ei ainakaan puolla siirtoa.

Maajoukkueleiritys alkaa yli kuukauden runkosarjan jälkeen, että tuo nyt tuskin on minkäänlaisena esteenä siirrolle.

Sen sijaan Kärpät tuskin on halukas lopultakaan päästämään Rätyä.

Lähdetään siitä että Aku pelaa meillä.
Kuka lähtee käymään Oulussa?
Ite voin urkkia agentilta huomenna. Soitan kummitätinä voiko alkaa kutomaan jo keltavihreitä villasukkia tms.

1000047766.jpg

Sattuipa sopivasti mainos. Kyllä Google tietää mistä kyse.

Ainakin ulospäin on liikettä. Nuori pelaaja siirtyy toiseen liigaseuraan. En ole satavarma onko edes liigasopimusta joten ei ole mikään kovin iso uutinen. Ja ilmeisesti ei ole vaihtokauppa.

Eikä tarvitse vetää mitään agendaa viimeaikaisten tapahtumien johdosta, saa näyttöpaikan liigajoukkueessa.
Joko se Sebu lähtee?

Ainakin ulospäin on liikettä. Nuori pelaaja siirtyy toiseen liigaseuraan. En ole satavarma onko edes liigasopimusta joten ei ole mikään kovin iso uutinen. Ja ilmeisesti ei ole vaihtokauppa.

Eikä tarvitse vetää mitään agendaa viimeaikaisten tapahtumien johdosta, saa näyttöpaikan liigajoukkueessa.

No nyt on kyllä niin ympäripyöree heitto että morjes. ”Joku siirtyy jonnekki ehkä, saattaa olla vaihto tai sitte ei oo” . Eiköhän tällä haeta jotain uutta foorumitietäjän titteliä.

@Cigaro johti joukkoja uljaasti vaikka taistelu päättyi kuten päättyi.
Olen erittäin otettu tästä, mutta kyllä täällä ihan eri tirehtöörit pyöritti taidokkaasti tätä pumppua. Silloin taisi olla Ilvesfoorumin kautta aikojen kovin rosteri jauhamassa huhuketjussa.

Akuhan taitaa olla pomminvarma, mutta kysymys kuuluu, saako Tillu naarattua loputkin Rädyn pesueesta Ilvekseen tällä kaudella?

Seppo Räty Kalton tilalle, Noora tolppien väliin ja veljekset hyökkäykseen.

Olen erittäin otettu tästä, mutta kyllä täällä ihan eri tirehtöörit pyöritti taidokkaasti tätä pumppua. Silloin taisi olla Ilvesfoorumin kautta aikojen kovin rosteri jauhamassa huhuketjussa.

Akuhan taitaa olla pomminvarma, mutta kysymys kuuluu, saako Tillu naarattua loputkin Rädyn pesueesta Ilvekseen tällä kaudella?

Nähtäisköhän tän jälkeen Nokia Arenalla erätauoilla Rädyn veljesten kikkavideoita ulkojäiltä?

Seppo paikallispelin jälkeen:
"Mouhijärvi on paska kunta"

No nyt on kyllä niin ympäripyöree heitto että morjes. ”Joku siirtyy jonnekki ehkä, saattaa olla vaihto tai sitte ei oo” . Eiköhän tällä haeta jotain uutta foorumitietäjän titteliä.
Nyt luettiin kyllä kovin eri tavoin. Mun mielestäni @Kanuuna66 kirjoitti aika selkeästi, että nuori Ilves-pelaaja, jolla ei Liiga-sopimusta, siirtyy johonkin Liiga-seuraan. Ja ilmeisesti ei ole vaihtokauppa.

Ihan pätevä huhu mun mielestäni - etenkin, jos pitää paikkansa :D

Nähtäisköhän tän jälkeen Nokia Arenalla erätauoilla Rädyn veljesten kikkavideoita ulkojäiltä?
Kyllä. Niistä saataisiin nauttia myös joka pelikatkoilla ja välillä pelinkin ollessa käynnissä pyörisivät mediakuutiolla.

Todennäkösimmät suunnat mistä pelaajia voisi tulla on luultavasti Echl, Jukurit ja Sport. Arola, Hunt, Smits olis ainakin puolustukseen varmaan ihan hyviä vahvistuksia, Echl pakeista en osaa sanoa

Takaisin