TI 5.4.2022 | Kärpät - Ilves | 6. Puolivälierä

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
Suomi <-> Mieho, muuten mennään samoilla.

Henrik Haapala - Petri Kontiola - Joona Ikonen
Eemeli Suomi - Balázs Sebők - Nicholas Baptiste
Panu Mieho - Matias Mäntykivi - Joonas Oden
Miro Nalli - Joni Ikonen - Marko Anttila

Jarkko Parikka - Les Lancaster
Tuomas Salmela - Dominik Mašín
Leo Lööf - Simon Johansson
Aleksi Elorinne

Marek Langhamer
(Vadim Žerenko)
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 698
Tuo Supi-Balu-Bappi taisi olla käytössä jo viime pelin lopussa, musta sekin toimi ihan hyvin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 908
En nyt ymmärrä tuota vaihtoa, mut ei kai siinä. Näillä mennään ja luotto on omiin.

Vaikka valmennusta olen kritisoinut, niin olen onnellinen, että nykyinen porukka jatkaa ensi kaudella. Kävi miten kävi tässä sarjassa.

Uskon, että tämä valmennusryhmä kehittyy edelleen ja ensikaudella kovempi kuin nyt.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
Tänään tarvita kuin yksi sana koskien pelaajia ja faneja.Nauttikaa!

Täytyy kyllä nostaa hattua niille, jotka pystyvät pelistä nauttimaan pelien aikana. Viimeisissä peleissä sydän on lähes hakannut itsensä rinnasta ulos ja lienee vain ajan kysymys milloin se tapahtuu.

Jos Ilves johtaisi kuudella maalilla viisi minuuttia ennen loppua, niin ehkä sitten pientä nautintoa voisi tuntea. Luultavasti näin ei tapahdu, vaan tänään suoritetaan omassa olohuoneessa askelten maailmanennätys ja hikoilen noin kymmenen litran edestä.

Tänään voi olla iso päivä. Elossa toki olen ollut, kun Ilves on viimeksi välierissä pelannut, mutta tuolloin olin melko pieni Ilveksen pentu, joten tuota kokemusta ei oikeastaan ole. Nyt on mahdollisuus siihen, että näen ensimmäistä kertaa Ilveksen etenevän puolivälieristä eteenpäin.

Olisi ihan nättiä, ettei aivan koko loppuelämäänsä tarvitsisi kärvistellä siinä paikallissarjan Game 6:n jatkoajan Vittasmäen paikassa jatkoajalla, kun kiekko meni vain senttejä ohi yläkulmasta.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 015
Kyllä se on nyt aika päästä vihdoin ja viimein mitalipeleihin. Ei näin pitkää "korpivaellusta" ole edes oikeassa elämässä olemassa, ei millään.

Tänään on luottavainen olo jostakin ihmeen syystä. Eikä edes jännitä niin, kuin nuo 5 aiempaa kohtaamista. Outoa.

Tänään sarja poikki ja "lepäämään" itse kukin!
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
Tilattu 1 kpl Ilves-HPK (11.2.) -matsin uusintoja Suomelta (1+3 silloin) ja Balulta (2+1). BDN voi laittaa sitten vaikka pari maalia vielä kylkeen.


Täytyy kyllä nostaa hattua niille, jotka pystyvät pelistä nauttimaan pelien aikana. Viimeisissä peleissä sydän on lähes hakannut itsensä rinnasta ulos ja lienee vain ajan kysymys milloin se tapahtuu.

Samaa puhuttiin katsomossa viime ottelun lopussa, sydämen kannalta olisi huomattavasti helpompaa jos sen olisi antanut vaikka teatterille Ilveksen sijaan. Lauantaina taas ymmärsi Apulannan sanat "Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän - jos edes sitäkään".. Toivottavasti tänään selvitään sydämen kannalta helpommalla.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Mua jännittää ja ihan perkeleesti, eikä mitään varmaa ole vielä, Kärpät tulee varmasti täysiä, heidän elämän ja kuoleman ottelunsa. Meidän pitää pystyä vastaamaan tähän huutoon. Ketjut näyttää hyvältä.. voi jeesus että saa taas olla tunnelmissa kotona t. Viime pelin lopun takia purin sormiani, eikä ne ole vieläkään palautuneet..
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Mua jännittää ja ihan perkeleesti, eikä mitään varmaa ole vielä, Kärpät tulee varmasti täysiä, heidän elämän ja kuoleman ottelunsa. Meidän pitää pystyä vastaamaan tähän huutoon. Ketjut näyttää hyvältä.. voi jeesus että saa taas olla tunnelmissa kotona t. Viime pelin lopun takia purin sormiani, eikä ne ole vieläkään palautuneet..
Tutulta kuulostaa. Meikäläinen, kun on jo ikämies joutuu ottamaan tupla-annoksen diapamia ja nitrot påålle. Mutta luottavaisin mielin, kun eivät ole noita ihan toimivia ketjuja isommin muuttaneet. Ainoo mikä vähän huolestuttaa on Koivusen ja Tieksolan paluu näätien kokoonpanoon.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 496
Täytyy kyllä nostaa hattua niille, jotka pystyvät pelistä nauttimaan pelien aikana. Viimeisissä peleissä sydän on lähes hakannut itsensä rinnasta ulos ja lienee vain ajan kysymys milloin se tapahtuu.

Jos Ilves johtaisi kuudella maalilla viisi minuuttia ennen loppua, niin ehkä sitten pientä nautintoa voisi tuntea. Luultavasti näin ei tapahdu, vaan tänään suoritetaan omassa olohuoneessa askelten maailmanennätys ja hikoilen noin kymmenen litran edestä.

Tänään voi olla iso päivä. Elossa toki olen ollut, kun Ilves on viimeksi välierissä pelannut, mutta tuolloin olin melko pieni Ilveksen pentu, joten tuota kokemusta ei oikeastaan ole. Nyt on mahdollisuus siihen, että näen ensimmäistä kertaa Ilveksen etenevän puolivälieristä eteenpäin.

Olisi ihan nättiä, ettei aivan koko loppuelämäänsä tarvitsisi kärvistellä siinä paikallissarjan Game 6:n jatkoajan Vittasmäen paikassa jatkoajalla, kun kiekko meni vain senttejä ohi yläkulmasta.
Mitä te pelkäätte?Me hoidetaan homma tänään ja pistetään näädät nippuun!
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Tutulta kuulostaa. Meikäläinen, kun on jo ikämies joutuu ottamaan tupla-annoksen diapamia ja nitrot påålle. Mutta luottavaisin mielin, kun eivät ole noita ihan toimivia ketjuja isommin muuttaneet. Ainoo mikä vähän huolestuttaa on Koivusen ja Tieksolan paluu näätien kokoonpanoon.
Tätä vähän oletin kun vaihtoivat ne lepovuoroon, siksi voitto oli elintärkeä meille. Tänään vaaditaan kauden paras peli, ja luottoa jopa löytyy!
 

Bure10

Guest
Onpa ollut rankka työpäivä, eikä tämä johdu pelkästään firman eilisistä pikkujouluista, vaan myös kokoonpanojen ja itse ottelun odottamisesta.

Kärpät on taas sotkenut kokoonpanoaan, mutta tällä kertaa en lähde enää maalailemaan mitään epätoivosta, kun viimeksi tämä johti niukkaan tappioon. Emanuelssonin siirto on näistä mielenkiintoisin ja epäilisin melkeinpä taustalla olevan sen, että Räty ja Hyry ovat kuitenkin saaneet hyvin painetta aikaan Ilveksen alueella. Tuolla ehkäpä haetaan maksimaalista mahdollisuutta sille, että Emanuelssonille saadaan tekopaikkoja aikaan. Toivottavasti ei toteudu.

Eipä siinä. Yksinkertaiset teesit minusta edelleen: omaa peliä, niin voitto tulee ja tämä sarja menee poikki. Kärppien pussiin ei kannata enää lähteä pelaamaan.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Justiin äskönhän Bruun laukoi meidät välieriin...

Olisiko aika jo 21 vuoden tauon jälkeen toistaa tuo. Ei tarvitsisi kyllä jatkoerään tänään mennä...

Kova luotto ja ihmeen levollinen olo pelin suhteen. Kyllä me tämä hoidetaan!
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 686
Kummasti vihreiden otteet Kaukolassa ovat vaikuttaneet iki-ilveksen, jo synytyslaitokselta, elämään positiivisesti.

Lauantain ottelu oli yksi elämäni parhaita live- kokemuksia kokonaisvaltaisesti urheilun saralla.

Joukkueesta henkii voimakas !!!! Joukkuehenki isolla J:llä.
Pelaajisto täynnä laadukkaita pelaajia, usealla vielä paljon lisäpotentiaalia annettavana "parketille", mainitaan nyt Suomi Anttila etunenässä.

En olisi muutama vuosi sitten uskonut, että vihreät on liigan suosituin Joukkue, laatua joka sektorilla fanit mukaan lukien.

Let's play hockey.
 
Ylös