TI 26.12.2023 | Ilves - TPS

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 647
Kuten edellä moni on jo sanonut, mitään maalijuhlaa ei ole tiedossa. Tiukkaa kulmamyllyä ála SM-Liiga. Ja kyllä yleisö nauttii kun korstot on samassa kulmassa 20 sekuntia painimassa.

Kaiken järjen mukaan Ilveksen tulisi tämä ottelu voittaa mutta juuri tälläiset ottelut ovat viime aikoina menneet todella tiukoiksi. Ja sitten siellä on se Markus Nurmi joka aina syttyy Ilvestä vastaan.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 408
Täällä käydään jaakobinpainia lähteäkö vai ei ajamaan kohti areenaa.
Koko perheen voimin oli tarkoitus, mutta poika heitti kapulaa rattaistoon, mainiten muunmuuassa seuraavaa:
”Me ei voiteta ikinä tepsiä!” ”Vi***taa istua autossa tappio niskassa kun kaverit aukoo päätään snäpissä”

Positiivinen kommentti oli se, että mainitsi vihaavansa tepsiä, ei ole ihan hukkaan mennyt isän opit..

Tyttärellä olisi kyllä intoa lähteä areenalle, itsellä myös. Vaimo lähtisi jos koko perhe lähtee mukaan.
Voi perkele, tulossa paha peli. Päätös lähdöstä roikkuu puoliin päiviin, sitten on päätettävä, mitä tehdä! Lippuvouchereita löytyy, onko vaan paikkoja mihin ne käyttää? Yläkatsomossa ei neljää vierekkäistä tainnut olla vapaata, joten soveltamiseksi mennee..

Itse olen valmis ajamaan eestaas sen 500km, kotona takaisin puolenyön jälkeen. Mutta kun joulunaika on yleensä perheen kanssa yhteistä aikaa, niin vaikeaksi menee.

Itse pelistä, toivon todella, että joukkue on saanut ladattua akut täyteen. Ässät-ottelun hiihtely oli kamalaa katsottavaa!
Ylivoima aivan yhtä tuskaista, vaikka onnistuikin kerran. Haluaisin nähdä kotona karjuvan Ilveksen, joka ajaa tilanteet loppuun, taklaukset perille ja maalinedustalla ei mennä pyytelemään mitään anteeksi.
Toivottavasti tänään saadaan tuo Turun savijaloilla seisova jättiläinen kaadettua, edellisestä voitosta on liikaa aikaa. Nyt sentään päästään samalta viivalta rasituksen suhteen liikkeelle.

Taistele Ilves!
 

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
567
Täällä käydään jaakobinpainia lähteäkö vai ei ajamaan kohti areenaa.
Koko perheen voimin oli tarkoitus, mutta poika heitti kapulaa rattaistoon, mainiten muunmuuassa seuraavaa:
”Me ei voiteta ikinä tepsiä!” ”Vi***taa istua autossa tappio niskassa kun kaverit aukoo päätään snäpissä”

Positiivinen kommentti oli se, että mainitsi vihaavansa tepsiä, ei ole ihan hukkaan mennyt isän opit..

Tyttärellä olisi kyllä intoa lähteä areenalle, itsellä myös. Vaimo lähtisi jos koko perhe lähtee mukaan.
Voi perkele, tulossa paha peli. Päätös lähdöstä roikkuu puoliin päiviin, sitten on päätettävä, mitä tehdä! Lippuvouchereita löytyy, onko vaan paikkoja mihin ne käyttää? Yläkatsomossa ei neljää vierekkäistä tainnut olla vapaata, joten soveltamiseksi mennee..

Itse olen valmis ajamaan eestaas sen 500km, kotona takaisin puolenyön jälkeen. Mutta kun joulunaika on yleensä perheen kanssa yhteistä aikaa, niin vaikeaksi menee.

Itse pelistä, toivon todella, että joukkue on saanut ladattua akut täyteen. Ässät-ottelun hiihtely oli kamalaa katsottavaa!
Ylivoima aivan yhtä tuskaista, vaikka onnistuikin kerran. Haluaisin nähdä kotona karjuvan Ilveksen, joka ajaa tilanteet loppuun, taklaukset perille ja maalinedustalla ei mennä pyytelemään mitään anteeksi.
Toivottavasti tänään saadaan tuo Turun savijaloilla seisova jättiläinen kaadettua, edellisestä voitosta on liikaa aikaa. Nyt sentään päästään samalta viivalta rasituksen suhteen liikkeelle.

Taistele Ilves!
Kyllähän se Tepsukka tänään voitetaan se on saletti!!
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Punaiselta pitkä päätyyn ja häviämään kaksinkamppailua on ollut pelien kuva tähän mennessä. Jos Ilves on yhtä aseeton edelleen, niin mikä auttaisi? Turkulaisten rintatasku on tuntunut kelpaavan myös nykyvalmennukselle.:confused:
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Nyt lähdetään siitä että Nymanin maaleilla kaatuu Kanada ja sen jälkeen levännyt Ilves hoitaa Nalle Puh jengin (halvatun hunaja hemmot).
On Ilves pelaajat levänneet ja käyneet sisäisen debatin, että se roiskiminen riitti ja nyt mennään vauhdilla ja taidolla.

Se nyt on se ja sama mitä Pendo joukkoineen kentälle laittaa, tämä jengi pystyy kyllä. Tästä pelistä haetaan se hyvä fiilis runkosarjan loppuun ja sopii, jos tästä lähtien, ennen runkosarjan loppua, ei hävitä enää kertaakaan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Keksiikö kukaan yhtäkään loogista syytä miksi Malek pelaa tänään? Suomi-Mäntykivi-Ikonen saattaa olla kyllä hyvä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Saisinko kokoonpanon kokonaisuudessaan, jotta voisin sen tuohon ennakkoon lisäillä?
 
Ylös